> Шифр: pisu/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Рибалка, В. Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості / В. Рибалка. - С.9-24. - Бібліогр. в кінці ст. Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62. - Бібліогр. в кінці ст. Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87. - Бібліогр. в кінці ст. Яценко, Т. Об'єктивність та об'єктність у глибинно-психологічному пізхнанні / Т. Яценко. - С.88-92 Бутерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бутерко. - С.93-105. - Бібліогр. в кінці ст. Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст. Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концептуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126. - Бібліогр. в кінці ст. Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129. - Бібліогр. в кінці ст. Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133. - Бібліогр. в кінці ст. Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137. - Бібліогр. в кінці ст. Синєокий, О. Індивідуально-психологічні умови професійної деформації слідчого / О. Синєокий. - С.138-142. - Бібліогр. в кінці ст. Полунін, О. Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором / О. Полунін. - С.143-150. - Бібліогр. в кінці ст. Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pisu/2008/3 Журнал 2008г. N 3 Шинкарюк, А. Модель психомоторно-рівневої структури активності та свободи суб'єкта / А. Шинкарюк. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст. Фішман, І. Сповідь нового праксису / І. Фішман. - С.19-27 Мартинюк, О. Розвиток професійних орієнтацій майбутніх учителів / О. Мартинюк. - С.28-40. - Бібліогр. в кінці ст. Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання / Т. Надвинична. - С.41-55. - Бібліогр. в кінці ст. Ревасевич, І. Психокультурна взаємодія людини та економіки / І. Ревасевич. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст. Олійник, В. Корекція ненормативної поведінки особистості прикордонника / В. Олійник, Ю. Титов. - С.63-66. - Бібліогр. в кінці ст. Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності / Я. Бугерко. - С.67-92. - Бібліогр. в кінці ст. Фройд, А. Техніка дитячого психоаналізу / А. Фройд. - С.93-115 Москаль, Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль. - С.116-122. - Бібліогр. в кінці ст. Фурман, А. Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу / А. Фурман. - С.123-159. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pisu/2009/1 Журнал 2009г. N 1 Микитюк, М. До розгадки таємниці Лобановського, або непізнана алхімія футболу / М. Микитюк. - С.5-43 Олександр Ткаченко як методолог і теоретик психологічної науки (До 70-річчя від дня народження). - С.44 Ткаченко, О. Принципи, категорії і методологічні проблеми психології / О. Ткаченко. - С.45-133. - Бібліогр. в кінці ст. Кучеренко, С. Методологічні підходи до вивчення самосвідомості особистості підлітків та юнаків / С. Кучеренко. - С.134-151. - Бібліогр. в кінці ст. Береговой, В. Операційні впливи на суспільну свідомість українців / В. Береговой. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст. Бакалюк, О. Україна і Євросоюз: специфіка кризових явищ, соціальні та медичні шляхи співпраці / О. Бакалюк, І. Давидович. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст. Надвинична, Т. Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач / Т. Надвинична. - С.164-172. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології [] / Т. Надвинична> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 63-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Теоретична психологія фывфывфыв: задача -- задача -- проблема -- проблема -- проблемна ситуація -- проблемная ситуация -- учбова задача -- учебная задача -- система навчальних задач -- система учебніых задач -- виховна задача -- воспитательная задача Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання [] / Т. Надвинична> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 3. - С. 41-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Особистісно-орієнтоване навчання Навчальні завдання фывфывфыв: проектування -- проектирование -- моделювання -- моделирование -- планування -- планирование -- програмування -- программирование -- психологічне проектування навчальних задач -- психологическое проектирование учебных задач Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Надвинична, Т. Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач [] / Т. Надвинична> // Психологія і суспільство. - 2009. - N 1. - С. 164-172. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Екпериментальна психологія Педагогічна психологія--Методологія Навчальна діяльність--Методологія фывфывфыв: методологія психолого-педагогічного дослідження -- методология психолого-педагогического исследования -- навчальні задачі -- учебные задачи -- психологічне проектування -- психологическое проектирование Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |