> Шифр: ppts/2010/8 Журнал 2010г. N 8 Волянюк, Н. Ю. Психологические предпосылки формирования циничности в педагогической профессии / Н. Ю. Волянюк, Г. В. Ложкин. - С.1-4. - Лит. в конце ст. Кіричевська, Є. В. Насильство в загальноосвітніх навчальних закладах: стратегії подолання / Є. В. Кіричевська. - С.4-10. - Л-ра в кінці ст. Найдьонова, Л. А. Кібер-буллінг підлітків (віртуальний терор) як новітній феномен інформаційної доби: теоретико-методичні засади подолання і профілактики / Л. А. Найдьонова. - С.10-18. - Л-ра в кінці ст. Циганчук, Т. В. Підвищення стресостійкості у студентів ВНЗ / Т. В. Циганчук. - С.18-10. - Л-ра в кінці ст. Кривцова, С. В. Жизненные навыки / С. В. Кривцова. - С.30-34. - Лит. в конце ст. Ульяніч, І. В. Розвиток рефлексивної компетентності вчителів-початківців (Програма семінару-тренінгу) / І. В. Ульяніч. - С.35-39 Семенков, Д. И. Субъектный опыт ученика: его содержание и технология использования при организации личностно ориентированного образования / Д. И. Семенков. - С.40-45. - Лит. в конце ст. Ночевник, И. Н. Выявление и оценивание способов учебной работы учащихся на личностно ориентированных уроках / И. Н. Ночевник. - С.46-53. - Лит. в конце ст. Суворова, Г. А. Научное творчество В. Д. Шадрикова: системогенез деятельности и способностей человека / Г. А. Суворова. - С.53-58. - Библиогр. в подстрочном примеч. Богоявленская, Д. Б. Одарённость: эволюция понятия / Д. Б. Богоявленская. - С.66-69. - Библиогр. в конце ст. Туркова, Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога / Д. М. Туркова. - С.69-77. - Л-ра в кінці ст. Гліека, А. І. Дослідження критичних суперечностей між сімейною та професійно-організаційною ролями жінки-керівника / А. І. Гліека. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Бессонова, Т. И. К проблеме разработки гуманитарного психологического профильного направления / Т. И. Бессонова. - С.1-8. - Лит. в конце ст. Коробова, О. Г. Програма психологічноі підтримки молодого вчителя / О. Г. Коробова. - С.8-18. - Л-ра в кінці ст. Гридковець, Л. М. Психокорекцій тренінг як засіб допомоги при залежності від алкоголю / Л. М. Гридковець. - С.18-24. - Л-ра в кінці ст. Васильєва, О. М. Професійно-рефлексивний практикум розвитку позитивноі я-концепціі у військовослужбовців на етапі професійного становлення / О. М. Васильєва. - С.24-36. - Л-ра в кінці ст. Романовская, Ю. А. Природа как ресурс / Ю. А. Романовская. - С.36-38. - Лит. в конце ст. Кузнецов, В. Н. Вопросы выявления нарушений развития психических функций в раннем детстве / В. Н. Кузнецов. - С.39-47. - Лит. в конце ст. Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти : як нащадкам пам'ятати трагчне? / Л. А. Найдьонова. - С.48-55. - Л-ра в кінці ст. Матета, О. А. Політико-психологічний аспект у концептуальних ідеях академіка В. І. Вернадського / О. А. Матета, О. В. Урін. - С.55-57. - Л-ра в кінці ст. Штриголь, Д. В. Вплив батьків на сімейні настанови дівчат / Д. В. Штриголь. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.61-62. - Лит. в конце ст. Розанов, В. А. Характеристика стрессовых событий, значимо влияющих на риск возникновения суицидальных тенденций (гендерный аспект) / В. А. Розанов, ж. В. ЕмяшеваБ. В. Бирон. - С.62-69. - Лит. в конце ст. Мусатов, С. О. Матеріали до програми / С. О. Мусатов. - С.69-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Найдьонова, Л. А. Історична травма спільноти : як нащадкам пам'ятати трагчне? [] / Л. А. Найдьонова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 2. - С. 48-55. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Політична психологія Соціальна психологія фывфывфыв: колективна память -- коллективная память -- групова рефлексія -- групповая рефлексия -- спільнота -- сообщество -- трансгенераційна психотравмв -- трансгенерационная психотравма Аннотация: Розкрито динаміку зцілення від історичноі травми на прикладі аналізу реакцій спільноти на психологічне травмування Другою світовою війною . Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Найдьонова, Л. А. Кібер-буллінг підлітків (віртуальний терор) як новітній феномен інформаційної доби: теоретико-методичні засади подолання і профілактики [] / Л. А. Найдьонова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 8. - С. 10-18. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Медіакультура особистості--Кібер-буллінг (віртуальний терор) Вікова психологія--Підліткова медіакультура--Кібер-буллінг (віртуальний терор) підлітків фывфывфыв: віртуальний простір -- виртуальное пространство -- кібер-буллінг (віртуальний терор) -- кибер-буллинг (виртуальный террор) -- моббінг ("цькування") -- моббинг("травля") -- види кібер-буллінгу -- виды кибер-буллинга -- подолання кібер-буллінгу -- преодоление кибер-буллинга Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: pips/2013/2 Журнал 2013г. N 2 Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: : доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13 Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко. - С.14-17 Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський. - С.18-28. - Л-ра в кінці ст. Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева. - С.29-38. - Л-ра в кінці ст. Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова. - С.38-45. - Л-ра в кінці ст. Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов. - С.46-55. - Л-ра в кінці ст. Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович. - С.55-60. - Л-ра в кінці ст. Синьов, В. М. Потенціал віртуального комп'ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. ВолинськийЛ. П. Ткачова. - С.66-72. - Л-ра в кінці ст. Загірняк, М. В. Забезпечення конкурентоспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань / М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко. - С.72-78. - Л-ра в кінці ст. Євтух, М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок. - С.79-86. - Л-ра в кінці ст. Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова. - С.87-94. - Л-ра в кінці ст. Вітаємо з ювілеєм Миколу Борисовича Євтуха. - С.95-96 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні [] / Л. А. Найдьонова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2013. - N 2. - С. 38-45. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Медіаосвіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
М42 Медіапсихологія: на перетині інформаційного та освітнього просторів [] : монографія / [О. Т. Баришполець та ін.] ; за наук. ред.: Л. А. Найдьонової, Н. І. Череповської ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соціал. та політич. психології. - К. : Міленіум, 2014. - 346, [2] с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-91-16 : 71.32 грн
Рубрики: Соціальна психологія--Наукові видання Масова комунікація--Наукові видання Психологія--Наукові видання фывфывфыв: медиапсихология -- медіапрактики -- медиапрактики -- медіапотреби -- медиапотребности -- візуальне медіасприймання -- визуальное медиавосприятие -- медіанасильство -- медианасилие -- медіазалежність -- медиазависимость -- медіасоціалізація дитини -- медиасоциализация ребенка -- вікова медіапсихологія -- возрастная медиапсихология -- шкільна медіаосвіта -- школьное медиаобразование -- дитяча медіатворчість -- детское медиатворчество -- сімейна медіапсихологія -- семейная медиапсихология -- медіадозвілля родини -- медиадосуг семьи Аннотация: У монографії представлено результати науково-дослідної роботи "Соціально-психологічні аспекти взаємодії інформаційного та освітнього просторів України", що виконувалася лабораторією психології масової комунікації та медіаосвіти протягом 2009-2013 років. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Баришполець, О. Т.; Вознесенська, О. Є.; Голубєва, О. Є.; Мироненко, Г. В.; Найдьонова, Л. А. \ред.\; Череповська, Н. І. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут соціальної та політичної психології Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
І-90 Історія європейської цивілізації. Рим [] / під ред. Умберто Еко ; [пер. з італ. Л. Д. Ципоренко та ін. ; худож. оформ. Л. П. Вировець ; авт. передм. М. Бетталлі]. - Х. : Фоліо, 2014. - 1102, [2] с. : іл. - Дод.: с. 1034-1102. - ISBN 978-966-03-7129-3 : 252.98 грн
Рубрики: Історія--Стародавній Рим--Наукові видання фывфывфыв: древнеримская цивилизация -- давньоримська цивілізація -- Римська імперія -- Римская империя -- римська філософія -- римская философия -- грецька філософія -- греческая философия -- давньоримська політика -- древнеримская политика -- давньоримський військовий стан -- древнеримское военное состояние -- давньоримська культура -- древнеримская культура -- древнеримская литература -- давньоримська література -- давньоримська наука -- древнеримская наука Аннотация: Дане видання - сучасний підручник історії Європи, в якому представлена повна картина політичного, військового та культурного світу Стародавнього Риму. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Еко, Умберто \ред.\; Ципоренко, Л. Д. \пер.\; Рудницька, Г. В. \пер.\; Гавенко, О. С. \пер.\; Найдьонова, Л. А. \пер.\; Вировець, Л. П. \худож.\; Бетталлі, Марко \авт. передм.\ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1) |
> Шифр: pips/2019/1 Журнал 2019г. N 1 Сорочан, Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи / Т. М. Сорочан. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст. Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі / І. Д. Бех. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Максименко, С. Д. Горизонти психологічної науки ХХІ століття / С. Д. Максименко. - С.44-54 Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в Інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації / Л. А. Найдьонова. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст. Іванюк, І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у Скандинавських країнах / І. В. Іванюк. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст. Головченко, Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді / Г. О. Головченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в Інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації [] / Л. А. Найдьонова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2019. - N 1. - С. 55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Інтернет--Діти Соціальна психологія фывфывфыв: економічна соціалізація -- кіберсоціалізація Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |