> Шифр: obdy/2009/3 Журнал 2009г. N 3 Моляко, В. А. Психологические аспекты поэтического восприятия / В. А. Моляко. - С.3-12 Міщиха, Л. П. Спілкування як прояв творчої активності особистості / Л. П. Міщиха. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст. Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.20-23 Костюк, Т. М. "Завжди рівняюсь на молодих..." / Т. М. Костюк. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Іваненко, Л. І. Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури як засіб формування творчої особистості / Л. І. Іваненко. - С.32-38 Соснюк, О. П. Психологічний тренінг як засіб профілактики використання маніпуляційних технік в мас-медія / О. П. Соснюк. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Увага: корекція і розвиток. - С.44-51 Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації / Н. А. Ваганова. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст. Гулько, Ю. А. Проявление перцептивной одарённости младенцев : Первое полугодие жизни / Ю. А. Гулько. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки [] / Н. І. Овчаренко> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 3. - С. 20-23 Рубрики: Робота з обдарованими дітьми Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2010/4 Журнал 2010г. N 4 Куліш, В. В. Розвиток творчого мислення учнів на уроках трудового навчання / В. В. Куліш. - С.63-67 Науменко, Р. А. Моніторинг виявлення та розвитку інтелектуально та творчо обдарованої молоді у позашкільних закладах / Р. А. Науменко. - С.57-63. - Бібліогр. в кінці ст. Воронюк, І. В. Теоретичний аспект психолого-педагогічної технології організації творчої діяльності молодших школярів / І. В. Воронюк. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Михайлик, Л. В. Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини / Л. В. Михайлик. - С.7-11 Сургаєва, В. В. Організаційно-педагогічні умови підтримки і розвитку обдарованої дитини в Каховській гімназії / В. В. Сургаєва. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст. Іваненко, Л. І. Шкільний музей - творчий натхненник сільської дітвори / Л. І. Іваненко. - С.22-25 Мітлош, А. В. Тренінг розвитку лідерської обдарованості / А. В. Мітлош. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДВГ) обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.40-41 Гандзілевська, Г. Б. Сценарій музично-театральної постановки "Проспект маргариток" / Г. Б. Гандзілевська. - С.42-46 Павлова-Сисюк, Т. В. Комплексна програма по організації дозвілля (для дітей різних вікових категорій) / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.49-53 Павлова-Сисюк, Т. В. Засідання методичного об'єднання керівників клубів центру масової роботи та організації змістовного дозвілля / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.53-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності (СДВГ) обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки [] / Н. І. Овчаренко> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 4. - С. 40-41 Рубрики: Дитяча психологія Обдаровані діти Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |