658.7(075.8)
О-50


    Окландер, Михайло Анатолійович.
    Логістика [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер ; М-во освіти і науки Украіни, Одес. держ. екон. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344, [3] с. : табл. - Л-ра: с. 342-344. - ISBN 978-966-364-675-6 : 58.00 грн, 57.00 грн, 57.20 грн
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
теорія логістики -- теория логистики -- організація логістики -- организация логистики -- логістичні системи -- логистические системы -- логістичний сервіс -- логистический сервис -- логістичні витрати -- логистические расходы -- логістичні цикли -- логистические циклы -- аудит логістики -- аудит логистики
Аннотация: Концептуальні, методологічні та методичні положення логістики, принципи та компоненти логістичної системи підприємства, теоретико-прикладні положення формування логістичних механізмів адаптації підприємства до зовнішнього середовища.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)

338.5(075.8)
О-50


    Окландер, Михайло Анатолійович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / М. А. Окландер, О. П. Чукурна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 238, [1] с. : табл., граф. - Слов. термін.: с. 222-236. - Л-ра: с. 237-238. - ISBN 978-611-01-0316-9 : 63.00 грн
УДК
ББК 65.25я73
Рубрики: Цінова політика--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- цінова політика -- ценовая политика -- система цін -- система цен -- чинники ціноутворення -- факторы ценообразования -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- математичні методи оптимізації цін -- математические методы оптимизации цен -- маркетингова стратегія ціноутворення -- маркетинговая стратегия ценообразования -- цінові ризики -- ценовые риски -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- ціни в промисловості -- цены в промышленности -- ціни в будівництві -- цены в строительстве -- транспортні тарифи -- транспортные тарифы -- ціноутворення в сфері послуг -- ценообразование в сфере услуг -- формування ціни бренду -- формирование цены бренда -- ціноутворення в зовнішньо-економічній діяльності -- ценообразование во внешне-экономической деятельности -- ціноутворення в Інтернет -- ценообразование в Интернет -- маркетингові дослідження цін -- маркетинговые исследования цен
Аннотация: Навчальний посібник містить концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової політики. Розкрито зміст поняття цінової політики, цінової стратегії та цінової тактики.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Чукурна, Олена Павлівна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

339(075.8)
О-50


    Окландер, Михайло Анатолійович.
    Поведінка споживача [] : навч. посібник / М. А. Окландер, І. О. Жарська ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. політех. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 206, [2] с. : табл. - Дод.: с. 166-203. - Слов. термін.: с. 204-206. - Л-ра: с. 207. - ISBN 978-617-673-269-3 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
теорії поведінки споживача -- теории поведения потребителя -- властивості товару -- свойства товара -- культурні чинники зовнішнього впливу -- культурные факторы внешнего влияния -- соціальні чинники зовнішнього впливу -- социальные факторы внешнего влияния -- психологічні чинники внутрішнього впливу -- психологические факторы внутреннего влияния -- особисті чинники внутрішнього впливу -- личные факторы внутреннего влияния -- ситуаційні чинники впливу -- побудительные факторы влияния -- прийняття рішень індивідуальним споживачем -- принятие решений индивидуальным потребителем -- спонукальні чинники маркетингу -- побудительные факторы маркетинга -- прийняття рішень індустріальним споживачем -- принятие решений индустриальным потребителем -- консьюмеризм
Аннотация: Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Жарська, Ірина Олександрівна; Міністерство освіти і науки УкраїниОдеський національний політехнічний університет
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)