О-50 Окландер, Михайло Анатолійович. Логістика [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер ; М-во освіти і науки Украіни, Одес. держ. екон. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344, [3] с. : табл. - Л-ра: с. 342-344. - ISBN 978-966-364-675-6 : 58.00 грн, 57.00 грн, 57.20 грн
Рубрики: Логістика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: теорія логістики -- теория логистики -- організація логістики -- организация логистики -- логістичні системи -- логистические системы -- логістичний сервіс -- логистический сервис -- логістичні витрати -- логистические расходы -- логістичні цикли -- логистические циклы -- аудит логістики -- аудит логистики Аннотация: Концептуальні, методологічні та методичні положення логістики, принципи та компоненти логістичної системи підприємства, теоретико-прикладні положення формування логістичних механізмів адаптації підприємства до зовнішнього середовища. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет Экземпляры всего: 4 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |
О-50 Окландер, Михайло Анатолійович. Поведінка споживача [] : навч. посібник / М. А. Окландер, І. О. Жарська ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. політех. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 206, [2] с. : табл. - Дод.: с. 166-203. - Слов. термін.: с. 204-206. - Л-ра: с. 207. - ISBN 978-617-673-269-3 : 54.00 грн
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: теорії поведінки споживача -- теории поведения потребителя -- властивості товару -- свойства товара -- культурні чинники зовнішнього впливу -- культурные факторы внешнего влияния -- соціальні чинники зовнішнього впливу -- социальные факторы внешнего влияния -- психологічні чинники внутрішнього впливу -- психологические факторы внутреннего влияния -- особисті чинники внутрішнього впливу -- личные факторы внутреннего влияния -- ситуаційні чинники впливу -- побудительные факторы влияния -- прийняття рішень індивідуальним споживачем -- принятие решений индивидуальным потребителем -- спонукальні чинники маркетингу -- побудительные факторы маркетинга -- прийняття рішень індустріальним споживачем -- принятие решений индустриальным потребителем -- консьюмеризм Аннотация: Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Жарська, Ірина Олександрівна; Міністерство освіти і науки УкраїниОдеський національний політехнічний університет Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |