658
П 12


    Павленко, А. Ф.
    Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Комунікації
   
фывфывфыв:
комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия
Аннотация: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Войчак, А.В.; Примак, Т.О.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

821.161.2
Х30


    Хвильовий, Микола Григорович.
    Сині етюди [] : новели, оповідання, етюди / Микола Хвильовий ; [упорядкув. і передм. І. Ф. Драча ; приміт. та комент. П. І. Майдаченка ; ред. Я. В. Гончарук ; худож. Павленко А. Ф.]. - К. : Рад. письм., 1989. - 423 с. : il., портр. - ISBN 5-333-00597-4 : 2.60 р.
УДК
ББК 84(4УКР)6
Рубрики: Українська література, 20 ст.--Збірники
   Художня література--Україна, 20 ст.--Збірники

   Історичні романи та оповідання--Художня література--Україна, 20 ст.--Збірники

   
фывфывфыв:
новели -- новеллы -- оповідання -- рассказы -- етюди -- этюды
Аннотация: [У творах представлених в збірнику, відтворено події тих пореволюційних років, коли старе ще не відійшло, а нове не набрало ще сили. Одним нова Україна уявлялася молочними стежками, які співають, а інші мстили за такі думки].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Драч, І. Ф. \упоряд., авт. передм.\; Майданченко, П. І. \авт. прим., авт. комент.\; Гончарук, Я. В. \ред.\; Павленко, А. Ф. \худож.\
Экземпляры всего: 2
АБ (1), ВУ (1)
Свободны: АБ (1), ВУ (1)