> Шифр: pisu/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Моляко, В. Творчий потенціал людини як психологічна проблема / В. Моляко. - С.6-10 Лакатош, І. Методологія наукових дослідницьких програм / І. Лакатош. - С.11-29 Коваленко, О. Рефлексія логічної коректності в соціології: концептуалізація соціологістики і технологічні пропозиції / О. Коваленко. - С.30-38. - Бібліогр. в кінці ст. Фурман, А. Обгрунтування системи базових концептів психологічної діагностики / А. Фурман. - С.39-55. - Бібліогр. в кінці ст. Максименко, Ю. Комп'ютерна діагностика у психології: принципи і методи розробки та використання / Ю. Максименко. - С.56-72. - Бібліогр. в кінці ст. Савчин, М. Свобода і відповідальність особистості / М. Савчин. - С.73-80. - Бібліогр. в кінці ст. Гуменюк, О. Психологічний аналіз громадянської відповідальності особистості / О. Гуменюк. - С.81-92. - Бібліогр. в кінці ст. Литвин, А. Тенденції глобалізаційних процесів в Україні та вплив засобів масової комунікації на їх формування / А. Литвин. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст. Демуш, О. Вітакультурний підхід у сфері соціально-економічного захисту населення України / О. Демуш. - С.100-104. - Бібліогр. в кінці ст. Івасюк, Ю. Сучасний стан соціокультурної функції української сім'ї / Ю. Івасюк. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст. Синєокий, О. Структура і динаміка кримінально-психологічного компонента сексуального насильства: міждисциплінарний підхід / О. Синєокий. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст. Доценко, Л. Психологічне осмислення етапів технічної та художньої творчості / Л. Доценко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст. Турбан, В. Етико-психологічні виміри обдарованості / В. Турбан. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст. Бурлакова, І. Здоров'я як психосоціальна проблема / І. Бурлакова. - С.128-131. - Бібліогр. в кінці ст. Сколоздра, М. Роль особистості у професійній діяльності / М. Сколоздра, Р. Байцар. - С.132-137. - Бібліогр. в кінці ст. Полунін, О. Психологічне дослідження феноменології переживання теперішнього / О. Полунін. - С.138-143. - Бібліогр. в кінці ст. Варфоломєєва, О. Акмеологічний підхід до вивчення психотерапевтичного буття / О. Варфоломєєва. - С.144-150. - Бібліогр. в кінці ст. Глушков, В. Наукові проблеми програмованого навчання та шляхи їх розробки / В. Глушков [та ін.]. - С.151-167. - Бібліогр. в кінці ст. Другие авторы: , , Костюк Г., Балл Г., Довгялло О., Машбиць Ю., Ющенко К. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: pisu/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Рибалка, В. Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості / В. Рибалка. - С.9-24. - Бібліогр. в кінці ст. Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62. - Бібліогр. в кінці ст. Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87. - Бібліогр. в кінці ст. Яценко, Т. Об'єктивність та об'єктність у глибинно-психологічному пізхнанні / Т. Яценко. - С.88-92 Бутерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бутерко. - С.93-105. - Бібліогр. в кінці ст. Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст. Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концептуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126. - Бібліогр. в кінці ст. Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129. - Бібліогр. в кінці ст. Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133. - Бібліогр. в кінці ст. Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137. - Бібліогр. в кінці ст. Синєокий, О. Індивідуально-психологічні умови професійної деформації слідчого / О. Синєокий. - С.138-142. - Бібліогр. в кінці ст. Полунін, О. Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором / О. Полунін. - С.143-150. - Бібліогр. в кінці ст. Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pisu/2009/2 Журнал 2009г. N 2 М'ясоїд, П. Сергій Рубінштейн: життя висхідною / П. М'ясоїд. - С.7-36. - Бібліогр. в кінці ст. Фішман, І. Сума методів / І. Фішман. - С.37-53. - Бібліогр. в кінці ст. Савчин, М. Віра в Бога як духовний стан людини / М. Савчин. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст. Завгородня, О. Моральність як психологічна проблема / О. Завгородня. - С.60-77. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипенко, Н. Мотиваційні механізми професійної адаптації / Н. Пилипенко. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст. Сірий, С. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз / С. Сірий. - С.84-92. - Бібліогр. в кінці ст. Ямковий, В. Підготовка національних кадрів для соціально-культурної сфери Автономної Республіки Крим / В. Ямковий, О. Семілетова. - С.93-98 Мединська, Ю. Досвід смерті та жіноча ідентичність / Ю Мединська. - С.99-103. - Бібліогр. в кінці ст. Савенкова, І. Фактор часу та проблема психодіагностики кардіологічних розладів / І. Савенкова. - С.104-108. - Бібліогр. в кінці ст. Полунін, О. Часові інтервали як стимули в експериментальному методі заміни задачі: нова версія / О. Полунін. - С.109-115. - Бібліогр. в кінці ст. Горбач-Кудря, І. Вербально-мовленнєва діяльність як критерій оцінювання психологічної готовності до здійснення вартової служби у Збройних Силах України / І. Горбач-Кудря. - С.116-121. - Бібліогр. в кінці ст. Синєокий, О. Системні медико-психологічні підходи до мінімізації патосексуальних проявів в Інтернет-просторі / О. Синєокий. - С.122-127. - Бібліогр. в кінці ст. Москаль, Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації / Ю. Москаль. - С.128-135. - Бібліогр. в кінці ст. Фурман, А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза / А. Фурман. - С.136-164. - Бібліогр. в кінці ст. Іваненко, Б. Пізнання несвідомої сфери психіки в українському психоаналізі початку ХХ століття / Б. Іваненко, Н. Холоденко. - С.165-170. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: sops/2010/3 Журнал 2010г. N 3 Москаленко, В. Теоретико-методологічні підходи у дослідженні особливостей соціального образу / В. Москаленко, О. Міщенко. - С.3-18 Шедяков, В. Психологія організаціі науковоі творчості / В. Шедяков. - С.19-28. - Л-ра в кінці ст. Полунін, О. Прийняття рішення: вклад психологів у розвиток наукового напряму / О. Полунін, В. Бачова. - С.29-43. - Л-ра в кінці ст. Губенко, О. Особливості виборів 2010 року в контексті соціально-психологічних тенденцій розвитку українського суспільства / О. Губенко. - С.44-54. - Л-ра в кінці ст. Скнар, о. Базові компоненти системи політичних компетенцій молоді / о. Скнар. - С.55-66 Білоконь, І. Соціально-політичні настановлення української молоді в контексті глобалізаціі / І. Білоконь. - С.67-74 Горбанюк, О. Імідж Украіни на тлі інших держав у світлі концепціі "особистості краіни" / О. Горбанюк, В. РазмусМ. Богуш. - С.75-90. - Л-ра в кінці ст. : табл. Крячко, В. Соціологічні виміри ментального профілю українства / В. Крячко. - С.91-100. - Л-ра в кінці ст. Безрукова, О. Дискурс відповідальності у творчості Еріха Фромма / О. Безрукова. - С.101-110. - Л-ра в кінці ст. Штепа, О. Теорія самоменеджменту / О. Штепа. - С.111-123. - Л-ра в кінці ст. : табл. Конарєва, І. Індивідуально-психологічні детермінанти стуктури агресивності особистості / І. Конарєва. - С.124-136. - Л-ра в кінці ст. : табл. Шевчук, Г. Розвиток материнськоі ідентичності в структурі Я-концепціі жінки / Г. Шевчук. - С.137-151. - Л-ра в кінці ст. : табл. Вінник, Н. Сензитивність юнацького віку як передумова формування культуротворчості / Н. Вінник. - С.152-158. - Л-ра в кінці ст. Макаренко, О. Особливості прояву стресостійкості у дітей молодшого шкільного віку / О. Макаренко, М. Голубєва. - С.159-165. - Л-ра в кінці ст. Ісаєнко, О. Агресивна комунікація в парі "мати-дитина" / О. Ісаєнко. - С.166-177. - Л-ра в кінці ст. Кузнєцова, В. Особливості психологічного захисту і копінг-стратегій при ускладненій вагітності / В. Кузнєцова. - С.178-186. - Л-ра в кінці ст. : табл. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Полунін, О. Прийняття рішення: вклад психологів у розвиток наукового напряму [] / О. Полунін, В. Бачова> // Соціальна психологія. - 2010. - N 3. - С. 29-43. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Експериментальна педагогіка Евристична освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бачова, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Полунін, О. Психологічне дослідження феноменології переживання теперішнього [] / О. Полунін> // Психологія і суспільство. - 2007. - N 4. - С. 138-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Експериментальна психологія фывфывфыв: психологічний час -- психологическое время -- суб'єктивне теперішнє -- субъективное настоящее -- потік свідомості -- поток сознания -- транзитивний елемент свідомості -- транзитивный элемент сознания -- субстантивний елемент свідомості -- субстантивный элемент сознания Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Полунін, О. Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором [] / О. Полунін> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 143-150. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Експериментальна психологія фывфывфыв: пам'ять -- память -- часові інтервали -- временные интервалы -- компаратор -- компаратор Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Полунін, О. Часові інтервали як стимули в експериментальному методі заміни задачі: нова версія [] / О. Полунін> // Психологія і суспільство. - 2009. - N 2. - С. 109-115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Експериментальна психологія фывфывфыв: когнітивна конфігурація задачі -- когнитивная конфигурация задачи -- переключення уваги -- переключение внимания -- час -- время Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |