> Шифр: rish/2017/3/4 Журнал 2017г. N 3/4 Семенюк, О. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка: освітня місія / О. Семенюк. - С.3-5 Радул, В. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості / В. Радул. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст. Галета, Я. Соціальний розвиток особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Дубінка, М. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Довга, Т. Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст. Бабенко, Т. Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутніх учителів історії / Т. Бабенко. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст. Прибора, Т. Ергономічний підхід до організації інтер'єру класу / Т. Прибора. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Мельничук, С. Побут та традиції в системі формування естетичної культури майбутніх учителів / С. Мельничук. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Андросова, Н. Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст. Баранюк, І. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Радул, О. Народна педагогіка східних слов'ян про вікові періоди життя дитини / О. Радул. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, О. Ігровий дитячий фольклор у змісті етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Кравцова, Т. До проблеми наукового обгрунтовання феномена особистості : (початок ХХ століття) / Т. Кравцова. - С.62-65. - Бібліогр. в кінці ст. Окольнича, Т. Внесок Зенона Кузелі у вивчення виховних традицій українців / Т. Окольнича. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, Н. Сучасна практика позашкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / Н. Савченко. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст. Язловецька, О. Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті європейських країн / О. Язловецька. - С.75-80. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Прибора, Т. Ергономічний підхід до організації інтер'єру класу [] / Т. Прибора> // Рідна шк. - 2017. - N 3/4. - С. 31-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Ергономіка Навчальні приміщення--Інтер'єр--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2019/2 Журнал 2019г. N 2 Семенюк, О. Освітні традиції у розвитку педагогічного університету / О. Семенюк. - С.3-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рацул, А. Факультету педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка - 60! / А. Рацул. - С.8-10 Радул, В. Екзистенційний розвиток та соціальна зрілість особистості (спроба ретроспективного аналізу) / В. Радул. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст. Гейко, Є. Полісистемна цілісність особистості / Є. Гейко. - С.17-21 Савченко, Н. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі / Н. Савченко, М. Дубінка, О. Язловецька. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст. Краснощок, І. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців / І. Краснощок, Т. Кравцова. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст. Довга, Т. Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи / Т. Довга, Т. Прибора. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст. Демченко, Ю. Інноваційні технології особистісно орієнтованого навчання учнів початкової школи / Ю. Демченко, О. Нікітіна. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст. Кіндей, Л. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання / Л. Кіндей, І. Жигора. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст. Горська, Г. Розвиток творчого мовлення студентів під час професійної педагогічної підготовки / Г. Горська, О. Горська. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст. Озерна, Н. Школи раннього розвитку в Україні у контексті модернізації дошкільної освіти / Н. Озерна. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Радул, О. Корпоративна культура європейських університетів Середньовіччя / О. Радул. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Філоненко, О. Соціокультурні умови розвитку освіти Єлисаветградщини : (друга половина ХІХ - перша половина ХХ ст.) / О. Філоненко, Т. Окольнича, О. Перцов. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Довга, Т. Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи [] / Т. Довга, Т. Прибора> // Рідна шк. - 2019. - N 2. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Булінг--Запобігання--Початкова школа Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Прибора, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |