> Шифр: odnv/2018/4 Журнал 2018г. N 4 Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушенням зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст. Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда. - С.15-31. - Бібліогр. в кінці ст. Прохоренко, Л. Суб'єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.32-39. - Бібліогр. в кінці ст. Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.40-52. - Бібліогр. в кінці ст. Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст. Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст. Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець. - С.75-87. - Бібліогр. в кінці ст. Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Прохоренко, Л. Суб'єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку [] / Л. Прохоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 32-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти із затримкою психічного розвитку--Навчання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: odnv/2019/2 Журнал 2019г. N 2 Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / О. Дробот, А. Замша. - С.2-13. - Бібліогр. в кінці ст. Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Є. Продан. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст. Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / О. Хохліна. - С.21-32. - Бібліогр. в кінці ст. Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / В. Кобильченко. - С.33-47. - Бібліогр. в кінці ст. Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями псіхофіфізіологічного розвитку. Реалізація індивідуального підходу / О. Михайленко. - С.48-64. - Бібліогр. в кінці ст. Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / М. Мога. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст. Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Л. Прохоренко. - С.75-85. - Бібліогр. в кінці ст. Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / І. Татьянчикова, Т. Сахно. - С.86-94. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями [] / Л. Прохоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 75-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з вадами розвитку--Психокорекція Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2019/3/4 Журнал 2019г. N 3/4 Кремень, В. Освіта для миру - визначальна ідея поступу в ХХІ столітті / В. Кремень. - С.4 Коцур, В. Міжнародне співробітництво університету - шлях до європейських цивілізаційних цінностей / В. Коцур. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. Лазаренко, Н. Сучасні тенденції розвитку системи освіти в країнах ЄС / Н. Лазаренко. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. Громов, Є. До сторіччя становлення системи педагогічної освіти в Республіці Польща : (1919 - 2019) / Є. Громов. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст. Шапран, О. Сучасні методи навчання у підготовці майбутнього вчителя в Республіці Польща / О. Шапран, Н. Бабченко. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст. Яніцка-Панек, Т. Ідеї педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна у підготовці вчителів початкової школи / Т. Яніцка-Панек. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Лащик, Я. З надією на мир / Я. Лащик. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст. Головченко, Г. Медіаосвіта: нові напрями досліджень / Г. Головченко. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст. Засенко, В. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку / В. Засенко, Л. Прохоренко. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст. Калмикова, Л. Психолінгводидактичні принципи формування у дітей старшого дошкільного віку навичок і вміннь аудіювання та говоріння / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.53-59. - Бібліогр. в кінці ст. Мисан, І. Педагогічна технологія збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами рідної мови / І. Мисан. - С.60-64. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинюк, Т. Музичний фестиваль у контексті виховання полікультурності майбутніх учителів інтегрованого курсу "Мистецтво" / Т. Мартинюк, А. Мартинюк. - С.65-70. - Бібліогр. в кінці ст. Малишевський, О. Розвиток професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів / О. Малишевський. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. Овсієнко, Я. Партнерство, що надихає на нові звершення / Я. Овсієнко. - С.77-78 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Засенко, В. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку [] / В. Засенко, Л. Прохоренко> // Рідна шк. - 2019. - N 3/4. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Інклюзивна освіта--Розвиток--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Прохоренко, Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2019/4 Журнал 2019г. N 4 Максименко, С. Д. Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті / С. Д. Максименко. - С.5-15 Панок, В. Г. Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику / В. Г. Панок. - С.16-24. - Бібліогр. в кінці ст. Прохоренко, Л. І. Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід / Л. І. Прохоренко. - С.25-34. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації / Н. П. Дічек. - С.35-48. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Прохоренко, Л. І. Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід [] / Л. І. Прохоренко> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2019. - N 4. - С. 25-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з обмеженими можливостями--Навчання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |