> Шифр: ppts/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 фывфыв: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7 фывфыв: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 фывфыв: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18 фывфыв: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 фывфыв: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30 фывфыв: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36 фывфыв: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47 Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53 Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58 Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69 фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73 фывфыв: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 фывфыв: МОБІНГ Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю [Текстььь] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2. - С. 37-47. - Библиогр.: с.46-47 Рубрики: Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2007/10 Журнал 2007г. N 10 Дусавицкий, А. К. О мотивационной модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4. - Библиогр. в конце ст. Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8. - Бібліогр. в кінці ст. Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпітичних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. - (Далі буде) Кікінеджі, О. М. Формування гендерної культури молоді / О. М. Кікінеджі, О. Б. Кізь. - С.19-36 Рибалка, В. В. : Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52 Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53. - Бібліогр. в кінці ст. Малкова, Т. М. Психологічні механізми професійної деформації працівників міліції / Т. М. Малкова, І. А. Вартилецька. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С.72-77 Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. - (Далі буде) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді [Текстььь] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 10. - С. 42-52 Рубрики: Психологія юнацтва Юридична психологія Психологія поведінки Психологія соціальної роботи Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: obdy/2012/7 Журнал 2012г. N 7 Рибалка, В. В. Обдарованість, талант, геніальність: класичні та сучасні наукові визначення / В. В. Рибалка. - С.2-6 Китрова, В. А. В режиме поиска... / В. А. Китрова, И. М. Преображенская. - С.7-15. - Л-ра в кінці ст. Диогенова, Н. Н. Воспитание социальной активности учащихся в условиях специализированной школы / Н. Н. Диогенова. - С.15-21 Гуленко, Н. Н. Игровые формы и методы обучения в практике школьной библиотеки / Н. Н. Гуленко. - С.21-30. - Л-ра в кінці ст. Бормотова, О. И. Применение компьютерных технологый при изучении геометрии в школе / О. И. Бормотова. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Краснослободцева, Л. И. Психологическое сопровождение учебно-воспитательного процесса в гимназии / Л. И. Краснослободцева. - С.36-41 Губенко, А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приема удвоения : (как простыми методами развивать интелект ребёнка) / А. В. Губенко. - С.42-48 Галичина, М. В. Гимнастика пробуждения : (комплекс утренних гимнастических упражнений для повышения физического тонуса детей трёх-шести лет) / М. В. Галичина. - С.49-50 Мюллер, С. Игры с тренажерами по развитию памяти / С. Мюллер. - С.51-54 Учимся разгадывать и составлять ребусы : (для младшего школьного возраста). - С.55-62 Ігри юних натуралістів. - С.62-65 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2012/8 Журнал 2012г. N 8 Рибалка, В. В. Обдарованість, талант, геніаліність: класичні та сучасні наукові визначення / В. В. Рибалка. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст. Мержевицкая, Т. А. Применение интерактивных методов обучения на уроках истории в школе / Т. А. Мержевицкая. - С.9-18. - Л-ра в кінці ст. Малаховська, О. Д. Інтегровані уроки як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів / О. Д. Малаховська. - С.19-24 Яценко, А. В. Свободное владение словом : (формирование навыка описательного и творческого рассказывания у детей дошкольного возраста) / А. В. Яценко. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Губенко, А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приема удвоения : (как простыми методами развить интелект ребенка) / А. В. Губенко. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Губенко, А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление школьников с помощью приема динамизации : (для учеников среднего и старшего школьного возраста) / А. В. Губенко. - С.34-38 Методика експертних оцінок з визначення обдарованих дітей : (модифікований варіант методики визначення спеціальних здібностей дитини А. де Хаана і Г. Кафа, розробник Лосєва А. А.). - С.39-42 Попова, Л. В. Образовательные программы для одаренных учащихся в странах Европы / Л. В. Попова. - С.43-49 Уорнер, П. Играем вместе с ребенком : (развивающие игры для детей 3-3,5 лет) / П. Уорнер. - С.50-54 Кащенко, Р. І. Математичні цікавинки: віршовані задачі для учнів 1-го класу / Р. І. Кащенко. - С.55-56 Необычные кроссворды : (для детей младшего школьного возраста). - С.57-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Рибалка, В. В. Обдарованість, талант, геніальність: класичні та сучасні наукові визначення [] / В. В. Рибалка> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 7. - С. 2-6 Рубрики: Обдаровані діти Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Рибалка, В. В. Обдарованість, талант, геніаліність: класичні та сучасні наукові визначення [] / В. В. Рибалка> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 8. - С. 2-8. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Обдаровані діти Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ptos/2013/4 Журнал 2013г. N 4 Кремень, В. Г. Концептуальні засади національної стандартної класифікації освіти / В. Г. Кремень. - С.2-5 Сухомлинська, О. В. Школа Сухомлинського як педагогічний проект / О. В. Сухомлинська. - С.6-7 Данькевич, В. Г. Педагогіка співробітництва: досвід А. С. Макаренка і сьогодення / В. Г. Данькевич. - С.8-10. - Л-ра в кінці ст. Сапронов, В. І. Забезпечення регіонального ринку праці кваліфікованими робітничими кадрами / В. І. Сапронов. - С.11-12 Короткова, Л. І. Взаємодія ПТНЗ і підприємств в умовах кластеру / Л. І. Короткова. - С.13-14 Радкевич, В. О. Партнерство у підготовці робітничих кадрів / В. О. Радкевич. - С.15 Кучинський, М. С. Модернізація столичної професійно-технічної освіти / М. С. Кучинський. - С.16-19 Гоменюк, Д. В. Європейські стандарти професійної освіти / Д. В. Гоменюк. - С.20-21 Кришемінська, Л. Д. На шляху до європейської інтеграції / Л. Д. Кришемінська. - С.22-24 Корінчевська, В. В. Використовуємо сучасні виробничі технології / В. В. Корінчевська. - С.25-26 Гриценко, Е. Д. Розвиток творчих здібностей майбутніх ювелірів / Е. Д. Гриценко. - С.27-29 Гуйда, О. І. Конкурувати з європейським дипломом / О. І. Гуйда. - С.29-31 Стельмащук, Т. В. Іноземна мова у підготовці майбутніх кваліфікованих робітників / Т. В. Стельмащук. - С.31-32 Рибалка, В. В. Особистісна орієнтація інтелектуальної праці психологів і педагогів системи ПТО / В. В. Рибалка. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Флярковська, О. В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів / О. В. Флярковська. - С.39-41 Пальчук, М. І. Дистанційне навчання у професійній освіті / М. І. Пальчук. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Савченко, І. М. Експериментальні навчальні заклади профтехосвіти: нові пошуки / І. М. Савченко, І. В. Тропіна. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Помаран, П. І. Маркетингова служба в управлінні ПТНЗ / П. І. Помаран. - С.51-53 Боднарук, Т. І. "За методиста замовлю слово..." / Т. І. Боднарук. - С.54-56 Радкевич, В. О. Професійна освіта і навчання в Данії / В. О. Радкевич. - С.57-58 Лук'яненко, Г. І. Професійне навчання: європейський вибір / Г. І. Лук'яненко. - С.61 Пам'яті колеги. - С.63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Рибалка, В. В. Особистісна орієнтація інтелектуальної праці психологів і педагогів системи ПТО [] / В. В. Рибалка> // Професійно-технічна освіта : наук.-метод. журнал. - 2013. - N 4. - С. 33-38. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Психологія особистості Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
А43 Актуальні проблеми психології [Текстььь] : [в 12 т.] : зб. наук. праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2001 - . - ISSN 2072-4772. Т. 6 : Психологія обдарованості, вип. 10 / [редкол.: Максименко С. Д. (голов. ред.) та ін. ; ред. рада т.: Музика О. Л. та ін.]. - 2015. - 235, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 30.00 грн
Рубрики: Обдарованість--Психологія--Наукові видання фывфывфыв: пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- обдарована особистість -- одаренная личность -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- психологічна корекція -- психологическая коррекция -- обдаровані підлітки -- одаренные подростки -- освітнє середовище -- образовательная среда -- творча компетентність -- творческая компетентность -- розвивальний потенціал -- развивающий потенциал -- психологічна безпека особи -- психологическая безопасность личности -- місцеві видання -- местные издания Аннотация: Наукові праці з актуальних проблем психології обдарованості. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Моляко, В. О. \ред.\; Музика, О. Л. \ред.\; Власова, О. І. \ред.\; Коваленко, А. Б. \ред.\; Рибалка, В. В. \ред.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
А43 Актуальні проблеми психології [Текстььь] : [в 12 т.] : зб. наук. праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; [за заг. ред. С. Д. Максименка]. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2001 - . - ISSN 2072-4772. Т. 6 : Психологія обдарованості, вип. 12 / [редкол.: Максименко С. Д. (голов. ред.) та ін. ; ред. рада т.: Музика О. Л. та ін.]. - 2016. - 329, [1] с. : табл., рис. - Літ. в кінці ст. - 50.00 грн
Рубрики: Обдарованість--Психологія--Наукові видання Обдарованість--Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження--Житомир, місто--Наукові видання Житомир, місто--Обдарованість--Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження -- Наукові видання фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- обдарована особистість -- одаренная личность -- феномен мудрості -- соціальний інтелект -- социальный интеллект -- розумова діяльність -- умственная деятельность -- ціннісна взаємодія -- ценностное взаимодействие -- музична обдарованість -- музыкальная одаренность -- соціальний оптимізм -- рефлексивна компетентність -- рефлексивная компетентность -- життєстійкість особистості -- жизнестойкость личности -- творчі здібності -- творческие способности Аннотация: Здобутки науковців України, в т. ч. Житомирського державного університету імені Івана Франка, з проблеми обдарованості особистості. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Слободяник, Н. В. \ред.\; Музика, О. Л. \ред.\; Власова, О. І. \ред.\; Коваленко, А. Б. \ред.\; Рибалка, В. В. \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |