Розсоха, А. Становлення системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів географії в Україні (1888-1917 рр.) [] / А. Розсоха> // Рідна школа. - 2008. - N 10. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Історія педагогічної думки України Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2010/12 Журнал 2010г. N 12 Коцур, В. За знаннями та духовним здоров'ям - до Переяслава! / В. Коцур. - С.3-6 Рик, С. Педагогічна етика: пошуки нової парадигми / С. Рик. - С.6-12. - Л-ра в кінці ст. Куйбіда, В. Роль народних знань про навколишній світ у формуванні академічних природничих наук / В. Куйбіда. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Коцур, Н. Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів / Н. Коцур. - С.17-21. - Л-ра в кінці ст. Добросюк, І. Професійно орієнтовані технології у процесі підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Добросюк. - С.21-25. - Л-ра в кінці ст. Коханець, П. Спорт і наука - фундамент Інституту фізичного виховання і природознавства / П. Коханець. - С.26-29 Смірнова, Н. Розвиток філологічної науки в Інституті мови і літератури / Н. Смірнова, О. Свириденко. - С.29-32 Яременко, Л. Фінансування як функція управління вищою освітою / Л. Яременко. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Виноградня, В. Напрями розвитку системи інформаційного забезпечення управління ВНЗ / В. Виноградня. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Розсоха, А. Реформаторські погляди Миколи Ланге на шкільну освіту / А. Розсоха, О. Коваленко. - С.41-45. - Л-ра в кінці ст. Дудар, В. Вплив духовенства Почаївського монастиря на культурно-освітнє життя Волині : (ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Дудар. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Городецька, О. Формування науково-педагогічного світогляду Івана Верхратського в контексті розвитку науки та освіти в Галичині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Городецька. - С.49-53. - Л-ра в кінці ст. Чернов, Б. Розвиток ідей щодо методів навчання в історії педагогічної думки : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Б. Чернов, К. Ковальська. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст. Багно, Ю. Деякі аспекти підготовки та перепідготовки вчителів сільської початкової школи в Україні : (20-ті роки ХХ ст.) / Ю. Багно. - С.58-61. - Л-ра в кінці ст. Черненко, Г. Особливості побудови змісту підручників для початкової школи в Україні : (1920-1933) / Г. Черненко. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. Демуз, І. Організація навчально-виховної роботи у Переяслав-Хмельницькому педагогічному училищі : (1944 - 1987 роки) / І. Демуз. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Л. Гендерні відносини в шлюбі та сім'ї: ретроспективний аналіз європейської реальності / Л. Яценко. - С.70-73. - Л-ра в кінці ст. Пентилюк, М. Виховний потенціал сім'ї: традиції, реалії та перспективи / М. Пентилюк. - С.74-75 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Розсоха, А. Реформаторські погляди Миколи Ланге на шкільну освіту [] / А. Розсоха, О. Коваленко> // Рідна шк. - 2010. - N 12. - С. 41-45. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагоги російські Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Коваленко, О.; Ланге, Микола Миколайович (1858 - 1921) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/11 Журнал 2012г. N 11 Коцур, В. Наукова, освітня, просвітницька місія університету / В. Коцур. - С.3-9 Рик, С. Педагогічна міфологія в українському освітньому просторі / С. Рик. - С.10-17. - Бібліогр. в кінці ст. Хомич, В. Формування особистості вчителя: компетентнісний вимір / В. Хомич. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст. Шапран, О. Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Онищенко, Н. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко. - С.28-33. - Бібліогр. в кінці ст. Смірнова, Н. Реалізація міжнародних гуманітарних проектів у педагогічному університеті / Н. Смірнова, Л. Яценко. - С.34-37 Токмань, Г. Шляхи творчого розвитку викладачів і студентів-філологів / Г. Токмань. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст. Шапран, Ю. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст. Троценко, В. Організаційно-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / В. Троценко. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст. Гончаренко, О. Формування конкурентоспроможного фахівця зі спеціальності "Технологічна освіта" / О. Гончаренко, Ю. КоломієцьН. Вересоцька. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст. Носаченко, Т. Формування у студентів дизайнерських умінь засобами паперопластики / Т. Носаченко. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст. Коцур, Н. Формування здоров'язбережувального простору в загальноосвітніх навчальних закладах / Н. Коцур. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст. Миколаєнко, А. Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Миколаєнко, В. Герасимчук. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст. Лохвицька, Л. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Розсоха, А. Педагогічні погляди та освітня діяльність М. К. Маккавейського / А. Розсоха, О. Хмельницька. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Розсоха, А. Педагогічні погляди та освітня діяльність М. К. Маккавейського [] / А. Розсоха, О. Хмельницька> // Рідна шк. - 2012. - N 11. - С. 75-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагоги українські Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Хмельницька, О.; Маккавейський, Микола Корнилович (1864 - 1919) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2015/11/12 Журнал 2015г. N 11/12 Коцур, В. Духовна велич Переяславсько-в'юнищанської Шевченкіани / В. Коцур. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст. Рик, С. Екологічна освіта: досвід міжнародного проекту "EcoBRU" / С. Рик. - С.10-14 Чернов, Б. Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б. Чернов [та ін.]. - С.15-20. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: Коцур Н., Ковальська К., Дзюбенко О. Калмикова, Л. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу / Л. Калмикова. - С.21-25 Куйбіда, В. Відображення антропогенних факторів у народній природничій термінології / В. Куйбіда. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Малинка, Ю. Становлення толерантної особистості в українському соціумі / Ю. Малинка. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Василькевич, Я. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення / Я. Василькевич. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Овсієнко, Л. Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів / Л. Овсієнко. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Шевчук, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя математики під час навчання у ВНЗ / Л. Шевчук. - С.44-47. - Л-ра в кінці ст. Янц, Н. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи / Н. Янц. - С.48-52. - Л-ра в кінці ст. Різник, Л. Соціально-педагогічна практика студентів як значуща складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Різник. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Горденко, С. Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій / С. Горденко. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Лохвицька, Л. Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст. Борисова, О. П'ять років проекту з міжнародної співпраці / О. Борисова. - С.65-67 Бова, В. Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова. - С.68-71. - Л-ра в кінці ст. Розсоха, А. Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха. - С.72-75. - Л-ра в кінці ст. Шкира, О. Соціально-комунікаційний простір бібліотечного середовища: нові підходи в змісті і основних завданнях / О. Шкира. - С.76-78. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Розсоха, А. Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала [] / А. Розсоха> // Рідна шк. - 2015. - N 11/12. - С. 72-75. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--Історія--Античний світ Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2020/1 Журнал 2020г. N 1 Шапран, О. Педагогічні умови формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів засобами технології партнерства / О. Шапран, Ж. Вихрестенко. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст. Коцур, Н. Здоров'язбережувальна модель профілактики і корекції порушень зору в учнів / Н. Коцур. - С.9-15. - Бібліогр. в кінці ст. Єжова, О. Здоров'я у системі життєвих цінностей студентів / О. Єжова. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст. Поліщук, Г. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до розв'язування проблем шкільного булінгу / Г. Поліщук. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст. Пасинчук, К. Навчальні стратегії у професійній підготовці майбутніх фахівців цивільного захисту / К. Пасинчук. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст. Дем'яненко, Н. "Інноваційні авторські освітні системи": науковий проект у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова / Н. Дем'яненко. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст. Отич, О. Людина інформаційного суспільства: від творіння Божого до постлюдини / О. Отич. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст. Міхно, О. Дослідження особистості учня в педагогічних експериментах Тимофія Лубенця / О. Міхно. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст. Молоткіна, В. Зміст та організація виховного процесу в закладах професійно-технічної освіти України (40 - 50-ті рр. ХХ ст.) / В. Молоткіна. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст. Онищенко, Н. Підготовка вчителя в умовах реформування освіти Китайської Народної Республіки / Н. Онищенко. - С.55-61. - Бібліогр. в кінці ст. Чаграк, Н. Організація освіти старших дорослих у Сполучених Штатах Америки / Н. Чаграк. - С.62-69 Розсоха, А. Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України / А. Розсоха, О. Бігун. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст. Міхно, О. Січень - Лютий. Постаті. Події / О. Міхно. - С.76-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Розсоха, А. Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України [] / А. Розсоха, О. Бігун> // Рідна шк. - 2020. - N 1. - С. 70-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища педагогічна освіта--Велика Британія Освіта--Реформування --Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бігун, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |