> Шифр: posh/2009/4 Журнал 2009г. N 4 Пономарьова, К. Підготовка до державної підсумкової атестації з української мови / К. Пономарьова. - С.1-4 Вашуленко, О. Особливості контрольних робіт для державної підсумкової атестації з читання / О. Вашуленко. - С.5-10 Барна, М. Технологія укладання тестових завдань з математики для підсумкових контрольних робіт у 4 класі / М. Барна, О. Онопрієнко. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст. Ковтун, Т. Ігрові завдання з логічним навантаженням на уроках української мови у 2 класі / Т. Ковтун. - С.17-19 Горбатюк, О. Дидактичні ігри до уроків математики у 2 класі / О. Горбатюк, В. Заторжинська. - С.19-21 Хворостіна, Н. Урок-КВК / Н. Хворостіна. - С.22-23 Юзик, О. Уроки інформатики в процесі вивчення навчального матеріалу у 2 класі / О. Юзик, У. Маслюк. - С.24-26 Хрін, Л. Тестові завдання з природознавства для підсумкового контролю знань учнів (3 клас) / Л. Хрін. - С.27-29 Яковенко, Л. Система вправ з природознавства для узагальнення навчального матеріалу / Л. Яковенко. - С.30-35 Шевченко, Н. Урок довкілля / Н. Шевченко. - С.35-37 Лобанчук, О. Добір літературних та мистецьких творів для мовленнєвого розвитку учнів / О. Лобанчук. - С.37-40. - Бібліогр. в кінці ст. Пантилейчук, Н. Дивитись і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати, любити і берегти : Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського у системі екологічного виховання учнів / Н. Пантилейчук. - С.41-42. - Бібліогр. в кінці ст. Квасниця, І. Політкультурне виховання майбутнього громадянина як складова національного / І. Квасниця. - С.43-46 Гуменникова, Т. Підготовка вчителя до особистісно орієнтованого виховання молодшого школяра / Т. Гуменникова. - С.47-49. - Бібліогр. в кінці ст. Сак, Т. Якщо у вашому класі навчається дитина з особливою поведінкою / Т. Сак. - С.50-51 Мовчун, А. Іван Багмут (1903-1975) / А. Мовчун, В. Кулик. - С.52-54 Коваль, Л. Формування сили голосу і темпу читання : Конспект заняття гуртка виразного читання / Л. Коваль. - С.55-56 Кравченко, В. Схеми аналізу мовленнєвої діяльності учнів / В. Кравченко. - С.56-57 Павленко, О. Розв'язування прикладів і задач на вивчені випадки арифметичних дій у 3 класі / О. Павленко. - С.58 Ракова, А. Весняна екскурсія в природу (2 клас) / А. Ракова. - С.59-60 Лашта, Н. Славимо Великдень : Виховний захід / Н. Лашта. - С.61-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Сак, Т. Якщо у вашому класі навчається дитина з особливою поведінкою [] / Т. Сак> // Початкова школа. - 2009. - N 4. - С. 50-51 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Соціальна педагогіка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2015/9 Журнал 2015г. N 9 Колєснікова, Ю. Україна - єдина країна! : (огляд тематичних уроків і виховних заходів, що надійшли до редакції) / Ю. Колєснікова. - С.1-4 Титаренко, л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі / л. Титаренко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі / О. Митник, О. Кочерга. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.14-17 Остапенко, О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України : проект / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.18-20 Шевченко, О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання : (за ідеями В. О. Сухомлинського) / О. Шевченко. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Василенко, Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко. - С.24-27 Шостак, Л. Формування уміння розв'язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності / Л. Шостак. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Андрусенко, І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.32-34 Іщенко, Т. Урок мислення серед природи / Т. Іщенко. - С.35 Дробчак, Я. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання : (робота з природним матеріалом) / Я. Дробчак. - С.36-39 Лобова, О. Тематичне планування уроків музичного мистецтва в 4 класі / О. Лобова. - С.39-44 Левшин, М. Не схожий на інші : (про підручник "Інформатика", 4 клас) / М. Левшин. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Тараканова, А. Хореографія : програма курсу за вибором (1 - 4 класи) / А. Тараканова. - С.48-52 Петрук, О. Система уроків української мови у 4 класі шкіл з молдовською/румунською мовами навчання / О. Петрук. - С.53-56 Сак, Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.57-59 Мартиненко, С. Як розвивати в дитини бажання читати? : (поради батькам) / С. Мартиненко. - С.60-62. - Л-ра в кінці ст. Фалько, Я. Етимологічні "п'ятихвилинки" на уроках мови - ефективний засіб поглибити знання та кругозір молодших школярів / Я. Фалько. - С.63. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Сак, Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі [] / Т. Сак> // Початкова школа. - 2015. - N 9. - С. 57-59 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інклюзивна освіта Олігофренопедагогіка Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2017/7 Журнал 2017г. N 7 Бондаренко, Л. Центр патріотизму в Білій Церкві / Л. Бондаренко. - С.2-3 Бояренцева, І. Я у світі, 3 клас / І. Бояренцева. - С.3-5 Старовойтова, О. І оживе добра слава козацька : (пізнавально-інформаційна година) / О. Старовойтова. - С.5-7 Поліщук, С. Психологічні особливості брехливості молодших школярів / С. Поліщук. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Лобчук, О. Формування мовленнєвого етикету у молодших школярів / О. Лобчук. - С.12-15 Кулинич, Н. Урок української мови з використанням міжпредметних зв'язків для 2 класу / Н. Кулинич. - С.16-17 Шаповалова, І. "Поетична квітка України" : (поетичний ранок, присвячений Лесі Українці) / І. Шаповалова. - С.18-19 Листопад, Н. Формування у молодших школярів уявлень про час / Н. Листопад. - С.20-25 Ланіна, О. Виховний захід у 1 класі / О. Ланіна. - С.25-27 Криворотенко, Л. Рослинний і тваринний світ Антарктиди : (урок з природознавства у 4 класі) / Л. Криворотенко. - С.27-28 Ступак, Н. Б. Авторські фізкультхвилинки на уроках трудового навчання в початкових класах / Н. Б. Ступак. - С.29-31 Ісаєва, Л. Просвітницький тренінг "Зроби до здоров'я крок" / Л. Ісаєва. - С.32-33 Рудковська, О. Урок української мови (2 клас) / О. Рудковська, Н. Ванькевич. - С.35-37 Самаріна, О. Урок-казка : (українська мова, 2 клас) / О. Самаріна, О. Сивоконь. - С.37-39 Свиридюк, О. Урок української мови (4 клас) / О. Свиридюк, С. Ляденко. - С.39-40 Москаленко, О. Урок -КВК : (українська мова, 4 клас) / О. Москаленко, О. Сивоконь. - С.41-43 Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учнів початкової школи / Т. Марченко. - С.44-46. - Бібліогр. в кінці ст. Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.47-49. - Бібліогр. в кінці ст. Жулковський, Б. Православний богослужбовий спів як засіб музичної терапії школярів / Б. Жулковський, М. Омельничук. - С.50-52. - Бібліогр. в кінці ст. Красоткіна, Н. Свято-концерт для бабусь і дідусів / Н. Красоткіна. - С.53-55 Зінченко, Н. Інтелектуальна гра "Найрозумніший" / Н. Зінченко. - С.56-60 Сіровська, О. "Хліб - усьому голова" / О. Сіровська. - С.62-63 Радіонова, Л. "Рідну землю, де живем, Україною зовем!" / Л. Радіонова. - С.63-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі [] / Т. Сак> // Початкова школа. - 2017. - N 7. - С. 47-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Діти із затримкою психічного розвитку--Навчання Інклюзивна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |