> Шифр: umil/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Мацько, Л. Програмні засади навчання української мови учнів старшої школи : Профіль - українська філологія / Л. Мацько, О. Семеног. - С.2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УКРАЇНСЬКА МОВА Мунтян, С. Окремі результати діагностики діалогічного мовлення учнів 6-7 класів / С. Мунтян. - С.8 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНА ОСВІТА, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Луценко, В. Особливості навчання тексту-опису / В. Луценко. - С.13 - 15. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ ТЕКСТУ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / л. Варзацька, О. Янчук. - С.15 - 17 фывфыв: МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ СИТУАЦІЇ Буркалець, Н. Порівняння як один із прийомів вивчення творчості Григорія Косинки / н. Буркалець. - С.18 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОСИНКА Г., ПОРІВНЯННЯ Яценко, Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах / Т. Яценко. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Панчук, О. "Ігрова допомога" на уроках української мови / О. Панчук. - С.27 - 29 фывфыв: ІГРОВІ ПРИЙОМИ, УКРАЇНСЬКА МОВА, ОРФОГРАФІЧНА РОЗМИНКА Захарова, О. Підвищення мовної культури та грамотності учнів на уроках української мови / О. Захарова. - С.30 - 32. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, МОВНА КУЛЬТУРА, ГРАМОТНІСТЬ Шпонтак, К. Докладний переказ тексту з елементами опису приміщення (усно) / К. Шпонтак. - С.33 - 34 фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ Чухліб, Л. Система уроків за творчістю Валерія Шевчука / Л. Чухліб. - С.35 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА, ШЕВЧУК В. Єрмоленко, С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці / С. Єрмоленко. - С.42 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ЛІНГВОДИДАКТИКА Фасоля, А. Іван Огієнко: наука для прийдешніх поколінь / А. Фасоля. - С.47 - 50 Петленко, Л. Два вірші Івана Франка / Л. Петленко. - С.51 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ФРАНКО І. Талабіра, Г. "Жити, справді, треба поспішати, і не бути боржником ні в чім" : Ознайомлення з життям і творчістю Василя Густі / Г. Талабіра. - С.54 - 57 фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ГУСТІ В. Коваленко, В. Творчий діалог на тему: "... і незглибиме творче ремесло" : Модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників / В. Коваленко. - С.58 - 60 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ, МИСТЕЦТВО СЛОВА Кривдик, О. Так історично склалося? / О. Кривдик. - С.65 - 67 фывфыв: МОВНА КУЛЬТУРА Сорокопуд, В. Чарівний світ Всеволода Нестайка: від тридцятитрьохрічної корови Контрибуції і Чарки луципера до свинофірми "Рилос" і пошуку "скоробагатьковських" скарбів / В. Сорокопуд. - С.68 - 70 фывфыв: ДИТЯЧА КАЗКА, УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Юрачківський, А. Алогізми в сучасному українському слововживанні / А. Юрачківський. - С.71 - 72. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АЛОГІЗМИ, МОВНА ГРАМОТНІСТЬ, СЛОВОВЖИВАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Мацько, Л. Програмні засади навчання української мови учнів старшої школи [Текстььь] / Л. Мацько, О. Семеног> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 3. - С. 2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання української мови фывфывфыв: мовні компетенції -- мовленнєва діяльність -- українська мова Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Семеног, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/7 Журнал 2011г. N 7 Омельчук, С. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу / С. Омельчук. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Остапенко, Н. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі / Н. Остапенко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Стефурак, Р. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. ІванишинІ. Бабій. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. Шевчук, Л. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів / Л. Шевчук. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Варзацька, Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти : 10-11 класи, академічний рівень / Л. Варзацька. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Овдійчук, Л. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі : до 120-річчя від дня народження поета / Л. Овдійчук. - С.23-26. - Л-ра в кінці ст. Колінько, О. Імпресіоністична новела в українській і російській літературах : теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу / О. Колінько. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна : матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко. - С.32-37 Фенцик, О. Формування в старшокласників навичок лінгвистичного аналізу художнього твору / О. Фенцик. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Бойко, Н. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови : тема "Дієприкметник", 7 клас / Н. Бойко. - С.42-46 Семеног, О. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення / О. Семеног. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум / М. Набок. - С.51-55. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / В. Новосьолова. - С.56-58 Смольська, О. Не проспіть Україну мою! : сценарій літературно-музичної композиції / О. Смольська. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Семеног, О. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення [] / О. Семеног> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 7. - С. 47-50. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Педагогічна майстерність--Вища освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2012/1 Журнал 2012г. N 1 Пентилюк, М. Культура діалогу як основа формування мовної особистості / М. Пентилюк. - С.2-4. - Л-ра в кінці ст. Семеног, О. Українська мова у старшій школі: діалог особистостей / О. Семеног. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Дубовик, С. Культура спілкування як складник загальної культури школярів / С. Дубовик. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. Подлевська, Н. Лінгводидактична модель змісту роботи з формування культури спілкування в учнів 5-6 класів на уроках української мови / Н. Подлевська. - С.12-18. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) / С. Цінько. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Шуляр, В. Едукативні основи діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури / В. Шуляр. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти : за творчістю О. Олеся / Л. Назаренко. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Скоморовська, Н. Розвиток творчих здібностей старшокласників за допомогою технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" / Н. Скоморовська. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Ліщинська, Л. Урок узагальнення вивченого про фразеологізми на уроках української мови в 10 класі / Л. Ліщинська. - С.36-39 Дрик, О. "Ти знаєш, що ти - людина..." В. Симоненко. Практична стилістика і культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики : спарений урок української мови в 10 класі / О. Дрик. - С.39-42 Сафарова, Г. Інтенсифікація уроків української мови та літератури в 9 класі / Г. Сафарова. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Білоног, А. Стежинки, що ведуть до класу-родини / А. Білоног. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Остапенко, Н. Компетентнісний підхід до навчання української мови та його складники / Н. Остапенко. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст. Руденко, В. Професійно-комунікативні вміння як складники професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника / В. Руденко. - С.53-55. - Л-ра в кінці ст. Булаховський, К. Активні дієприкметники в українській літературній мові: питання статусу й практичного вживання / К. Булаховський. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. Педагогічний портрет Євгена Гребінки : до 200-річчя від дня народження письменника, педагога, видавця / О. Міхно. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Семеног, О. Українська мова у старшій школі: діалог особистостей [] / О. Семеног> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2012. - N 1. - С. 5-8. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2013/3 Журнал 2013г. N 3 Голуб, Н. Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи : виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови / Н. Голуб. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Горошкіна, О. Особливості використання інтерактивних методів на уроках української мови / О. Горошкіна. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст. Кучерук, О. Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики / О. Кучерук. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст. Шрамко, О. Формування у молодших школярів соціокультурної компетентності на уроках української мови / О. Шрамко. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Бурко, О. Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації / О. Бурко. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст. Сокур, А. Світ дитинства в оповіданнях Євгена Гуцала / А. Сокур. - С.24-25. - Бібліогр. в кінці ст. Мегела, Г. Самобутність творчості Івана Козака. Позасюжетні елементи роману "Покута" : урок літератури рідного краю / Г. Мегела. - С.25-27 Лукач, А. Узагальнення і систематизація знань з теми "Морфологія" (7 клас) / А. Лукач. - С.27-29 Семеног, О. Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України / О. Семеног. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст. Трубачова, Д. Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів / Д. Трубачова. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст. Підгурська, В. Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Усатенко, Т. Українська педагогічна думка ХХ століття в трансформаційних процесах освіти / Т. Усатенко. - С.44-46. - Бібліогр. в кінці ст. Герасименко, В. Пам'ятники Тарасові Шевченку у світі / В. Герасименко. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст. Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 5 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова. - С.54-58 Панасюк, К. Андрій Малишко: нескорений поет і мужній воїн : сценарій літературно-музичної композиції / К. Панасюк. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Семеног, О. Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України [] / О. Семеног> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2013. - N 3. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища педагогічна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2014/2 Журнал 2014г. N 2 Кучерук, О. Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема / О. Кучерук. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Хом'як, І. Внутрішня організація уроків мови / І. Хом'як. - С.8-13. - Л-ра в кінці ст. Кучеренко, І. Уроки розвитку комунікативних умінь - навчальне джерело і практична лабораторія формування комунікативної компетентності учнів / І. Кучеренко. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст. Дженджеро, О. Застосування інтерактивних технологій на уроках української мови в старшій школі : (на прикладі технологій опрацювання дискусійних питань) / О. Дженджеро. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. Лісовський, А. Формування літературно-естетичної компетентності учнів у процесі вивчення літератури / А. Лісовський. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. Братко, В. Байка Л. Глібова в школі: традиції та інновації / В. Братко. - С.28-34. - Л-ра в кінці ст. Ніщенко, М. Морфологічний розбір дієслова / М. Ніщенко. - С.35-39 Семчук, Д. Міжпредметна інтеграція при вивченні синтаксису складнопідрядного речення з підрядними обставинними частинами у 9 класі / Д. Семчук. - С.40-44. - Л-ра в кінці ст. Семеног, О. Енергетика Шевченківського слова у вихованні української мовної особистості / О. Семеног. - С.45-47. - Л-ра в кінці ст. Стрілько, В. Музеї української словесності - центри українського національного виховання / В. Стрілько. - С.48-49. - Л-ра в кінці ст. Голич, Н. Герой як жертва соціальних обставин у поемі Т. Шевченка "Сова" / Н. Голич. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Українська мова 5 - 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою : (програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України). - С.54-59 Сюндюков, І. Професор Павло Зайцев - один із найкращих біографів Тараса Шевченка / І. Сюндюков. - С.60-61 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Семеног, О. Енергетика Шевченківського слова у вихованні української мовної особистості [] / О. Семеног> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2014. - N 2. - С. 45-47. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Мовна особистість--Виховання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шевченко, Тарас Григорович (поет, письм., худож., громад. і політ. діяч, фольклорист, етнограф ; 1814 - 1861) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2015/2 Журнал 2015г. N 2 Шелехова, Г. Урахування сучасних підходів до навчання української мови учнів 8 - 9 класів ЗНЗ / Г. Шелехова. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Сидоренко, В. Формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8 - 9 класів засобами технології кооперативного навчання / В. Сидоренко. - С.7-15. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Вивчення синтаксису у 8 - 9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / В. Новосьолова. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст. Галаєвська, Л. Психологічні передумови ефективної мовленнєвої комунікації учнів 8 - 9 класів / Л. Галаєвська. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду (1970 - 1984 рр.). Частина ІІ / Т. Яценко. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Характеристика літературних героїв за рисами внутрішнього світу / Ю. Бондаренко. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст. Бронзенко, Т. Вивчення біографії Михайла Коцюбинського в аспекті його мистецького феномена / Т. Бронзенко. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Єрмоленко, С. Упровадження ноосферної освіти у вищих навчальних закладах : (на матеріалі курсу "Вступ до філології") / С. Єрмоленко. - С.39-44. - Л-ра в кінці ст. Семеног, О. Наукова робота юного лінгвіста у вимірах педагогічної взаємодії: загальноосвітня школа - Мала академія наук - вищий навчальний заклад - наукова установа / О. Семеног. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Савченко, І. Пунктуаційна система збірки поезій "Кобзарь Т. Шевченка" (1840 р.) / І. Савченко. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст. Адаменко, В. До 85-річчя від дня народження Ліни Костенко / В. Адаменко. - С.55-57 Біляєв Олександр Михайлович : (до 90-річчя від дня народження видатного українського лінгводидактика). - С.58-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Семеног, О. Наукова робота юного лінгвіста у вимірах педагогічної взаємодії: загальноосвітня школа - Мала академія наук - вищий навчальний заклад - наукова установа [] / О. Семеног> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2015. - N 2. - С. 45-49. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Загальноосвітні школи--Співробітництво Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |