Сисоєва, С. Роль освіти в сучасному світі [] / С. Сисоєва> // Рідна школа. - 2008. - N 11. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Організація освіти в Україні Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2010/11 Журнал 2010г. N 11 Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Міщенко, В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко. - С.9-16. - Л-ра в кінці ст. Кушнір, В. Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. КушнірН. Рожкова. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько. - С.23-32. - Л-ра в кінці ст. Матяш, Н. Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Т. Формування системи географічних понять у старшокласників / Т. Назаренко, Н. Шиліна. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти / Н. Муранова. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Смірнова, О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності / О. Смірнова. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст. Задорожній, А. Моделювання ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра: пошук підходів / А. Задорожній. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст. Порох, Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.65-68. - Л-ра в кінці ст. Романовський, О. Корпоративна культура вищого навчального закладу / О. Романовський, Ю. РомановськаО. Романовська. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст. Шеверун, Н. До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун. - С.75-78. - Л-ра в кінці ст. Ничкало, Н. Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб'єктів освітнього процесу / Н. Ничкало. - С.79-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих [] / С. Сисоєва> // Рідна шк. - 2010. - N 11. - С. 3-8. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Методи навчання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: shos/2011/2 Журнал 2011г. N 2 Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Сисоєва, С. О. Освіта як об'єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-11. - Л-ра в кінці ст. Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-15 Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст. Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-26. - Л-ра в кінці ст. Носенко, Е. Л. Погляд на проблеми модернізації освіти крізь призму існуючої ієрархії позитивних цінностей і рис особистості педагогів та студентів / Е. Л. Носенко. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст. Волик, Л. В. Комп'ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Березівська, Л. Д. Статут єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст. Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини Софії Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910 - 1914 рр.) / О. П. Міхно. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Сисоєва, С. О. Освіта як об'єкт дослідження [] / С. О. Сисоєва> // Шлях освіти. - 2011. - N 2. - С. 5-11. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Освіта--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2012/4/5 Журнал 2012г. N 4/5 Васянович, Григорій. На джерельних краплях : [вірші] / Г. Васянович. - С.80 Кремень, В. Інноваційність і освіта / В. Кремень. - С.7-12 Андрущенко, В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко. - С.13-18 Зязюн, І. Немає педагогіки без педагога... / І. Зязюн. - С.19-23 Ничкало, Н. Філософія педагогіки серця Яна Павла ІІ / Н. Ничкало. - С.24-31. - Л-ра в кінці ст. Дем'яненко, Н. Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Н. Дем'яненко. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст. Адаменко, о. Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / о. Адаменко, В. Курило. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Огнев'юк, В. Освітологія - науковий напрям іетегрованого дослідження сфери освіти / В. Огнев'юк, С. Сисоєва. - С.44-51. - Л-ра в кінці ст. Завалевський, Ю. Управління процесом професійного зростання вчителя / Ю. Завалевський. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст. Вербицький, В. Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький. - С.59-63. - Л-ра в кінці ст. Максимова, Н. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох. - С.64-68. - Л-ра в кінці ст. Гуржій, А. Новий підручник для майбутніх фахівців з практичної психології та соціальної роботи / А. Гуржій. - С.69-70 Визнаний авторитет у царині педагогіки : до ювілею Олександри Савченко. - С.71-72 Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття. - С.73-74 Штурмак, Л. "Мальовнича країна - футбольна країна" : всеукраїнський конкурс з квітникарства та ландшафтного дизайну позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Штурмак. - С.75-76 Соломаха, С. На варті збереження національних художніх традицій / С. Соломаха. - С.77-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Огнев'юк, В. Освітологія - науковий напрям іетегрованого дослідження сфери освіти [] / В. Огнев'юк, С. Сисоєва> // Рідна шк. - 2012. - N 4/5. - С. 44-51. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта --Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сисоєва, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/12 Журнал 2012г. N 12 Бех, І. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Сисоєва, С. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5 - 9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20 Пасічник, О. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст. Онопрієнко, В. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст. Цвєткова, Г. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Шапран, Ю. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Прокоф'єва, М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Набока, О. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст. Кравченко, О. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Піддубна, О. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : кінець XVIII - перша чверть XX ст. / О. Піддубна. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Дубасенюк, О. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Сисоєва, С. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку [] / С. Сисоєва> // Рідна шк. - 2012. - N 12. - С. 8-12. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--Виховання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2014/7 Журнал 2014г. N 7 Квіт, С. Лише спільними зусиллями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі / С. Квіт. - С.3-5 Гриневич, Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами / Л. Гриневич. - С.6-7 Сушкевич, В. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві / В. Сушкевич. - С.8-10 Дзоз, В. На захист дитини має стати держава / В. Дзоз. - С.11 Бабічев, О. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство : (з досвіду роботи ЛНУ ім. Тараса Шевченка) / О. Бабічев. - С.12-13 Уманець, Г. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини / Г. Уманець. - С.14-15 Ленів, З. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект / З. Ленів. - С.16-17 Таргонський, Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Г. Таргонський. - С.18-19 Загрева, В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині / В. Загрева. - С.20-22 Луценко, Л. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства / Л. Луценко. - С.23 Король, І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру / І. Король. - С.24-25 Коморна, В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази / В. Коморна. - С.26 Яковенко, О. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами / О. Яковенко. - С.27 Шлях до знань дітям зі зниженим зором. - С.28 Красняков, Є. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників / Є. Красняков, С. Кузнєцова. - С.29-31 Топузов, О. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. Топузов. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Дем'яненко, Н. Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання в науковій концепції Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / Н. Дем'яненко. - С.38-41 Бондар, Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Шумбар, О. Моральне виховання важких дітей у контексті гуманістичних поглядів В. О. Сухомлинського / О. Шумбар. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Грабовий, А. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст. Сіренко, А. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Сіренко. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст. Решетняк, В. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив / В. Решетняк. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст. Життя, осяяне мистецтвом : до ювілею Олени Отич. - С.68-69 Сисоєва, С. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими / С. Сисоєва. - С.71-78. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Сисоєва, С. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими [] / С. Сисоєва> // Рідна шк. - 2014. - N 7. - С. 71-78. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--Культурологія--Дослідження Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2016/5/6 Журнал 2016г. N 5/6 Дем'яненко, Н. Принцип автономії в обгрунтуванні ідеї та світовому досвіді університету / Н. Дем'яненко. - С.3-11. - Л-ра в кінці ст. Сисоєва, С. Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.12-18. - Л-ра в кінці ст. Красняков, Є. Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення / Є. Красняков. - С.19-24 Митник, О. Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар'єрі випускника / О. Митник, І. Томаржевська. - С.25-29. - Л-ра в кінці ст. Ушмарова, В. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова. - С.30-33. - Л-ра в кінці ст. Доценко, С. Розвиток творчої уяви учнів початкових класів під час вивчення природно-математичних дисциплін / С. Доценко. - С.34-39. - Л-ра в кінці ст. Сазоненко, Г. Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко. - С.40-45. - Л-ра в кінці ст. Іванюк, Г. Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Венгловська, О. Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога / О. Венгловська. - С.51-55. - Л-ра в кінці ст. Січкар, А. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст. Антипін, Є. Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Калініченко, Л. Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко. - С.66-71. - Л-ра в кінці ст. Калениченко, Н. "Дякую долі за те, що поєднала з педагогікою" / Н. Калениченко. - С.72-73 Пугач, А. Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна. - С.74-77 Пугач, А. Проект "Інтелект України": у пошуках концептів освіти ХХІ століття : репортаж учасника освітянського форуму / А. Пугач. - С.78-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Сисоєва, С. Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу [] / С. Сисоєва, І. Регейло> // Рідна шк. - 2016. - N 5/6. - С. 12-18. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Наукові ступені і вчені звання--США Наукові ступені і вчені звання--Велика Британія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Регейло, І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2016/11/12 Журнал 2016г. N 11/12 Бех, І. Духовний шлях зростаючої особистості: обгрунтування орієнтирів / І. Бех. - С.3-12. - Л-ра в кінці ст. Коберник, О. Проектна діяльність у системі національно-патріотичного виховання учнів / О. Коберник. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Сисоєва, С. Наукові ступені в галузі освіти: міжнародна практика / С. Сисоєва. - С.18-23. - Л-ра в кінці ст. Алєксєєнко, Т. Технології реалізації стратегії гейткіпінгу в соціально-педагогічній підтримці дитини і сім'ї / Т. Алєксєєнко. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Дереза, Л. Чужих дітей не буває / Л. Дереза. - С.30-32 Кочубей, Т. Лінгводидактичні основи розвитку мислення дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / Т. Кочубей. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Хайруліна, В. Особистість у колективі : до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / В. Хайруліна. - С.37-39 Антонець, М. Василь Сухомлинський: Батьківщина - це твоє рідне слово / М. Антонець. - С.40-44. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, В. Василь Сухомлинський: світовий вимір : виставка у Педагогічному музеї України / В. Бондаренко. - С.45-47 Биковська, О. Педагогіка позашкільної освіти як субдисципліна педагогіки / О. Биковська. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст. Єгорова, О. Розвиток позашкільної освіти у США: обгрунтування періодів і тенденцій / О. Єгорова. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст. Свінцицька, Н. Професійна орієнтація учнів позашкільних навчальних закладів на педагогічні спеціальності: пошук підходів / Н. Свінцицька. - С.61-63. - Л-ра в кінці ст. Горлач, П. Всеукраїнський форум педагогічних працівників позашкільної освіти "Позашкільна освіта в умовах децентралізації" / П. Горлач. - С.64-66 Товстяк, М. Формування професійної готовності менеджера освітньої галузі в умовах магістратури / М. Товстяк. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, В. Б. На допомогу вчителям і викладачам англійської мови : рекомендаційний бібліографічний список із циклу 2016 рік - Рік англійської мови в Україні / В. Б. Шевченко. - С.73-76 Михалик, Л. Він репрезентував Україну світові... : до 175-річчя від дня народження Михайла Драгоманова / Л. Михалик. - С.78 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Сисоєва, С. Наукові ступені в галузі освіти: міжнародна практика [] / С. Сисоєва> // Рідна шк. - 2016. - N 11/12. - С. 18-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--Наукові ступені і вчені звання--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Н34 Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) [] : [зб. наук. пр.] / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. - Київ : Сам, 2017. - 399, [1] с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн
Рубрики: Освіта--Розвиток--Україна--Наукові видання фывфывфыв: розвиток загальної освіти -- професійна освіта -- освіта дорослих -- вища освіта -- реформи освіти -- фінансування освіти Аннотация: Книга містить праці провідних учених Національної академії педагогічних наук України з пріоритетних питань методології, теорії, історії освіти, педагогіки, психології, соціальної роботи. Особливу увагу приділено практичному впровадженню результатів фундаментальних і прикладних досліджень та експериментальних розробок з метою модернізації вітчизняної системи освіти в контексті глобалізації, європейської інтеграції та національної самоідентифікації. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кремень, В. Г. \ред.\; Луговий, В. І. \ред.\; Топузов, О. М. \ред.\; Сисоєва, С. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Н35 Національний освітньо-науковий глосарій [] / Нац. акад. пед. наук України ; редкол.: В. Г. Кремень (голова) [та ін. ; уклад.: Луговий В. І. та ін.]. - Київ : Конві Прінт, 2018. - 271, [1] с. - Алф. покажч.: с. 100-114. - Літ.: с. 115-121. - Дод.: с. 122-382. - ISBN 978-617-7724-04-8 : 284.00 грн
Рубрики: Освіта--Довідкові видання Наука--Довідкові видання Термінологічні словники--Освіта--Наука--Довідкові видання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кремень, В. Г. \ред.\; Луговий, В. І. \ред.\; Топузов, О. М. \ред.\; Сисоєва, С. О. \ред.\; Луговий, Володимир Іларіонович \уклад.\; Топузов, Олег Михайлович \уклад.\; Вашуленко, Ольга Петрівна \уклад.\; Базелюк, Н. В. \уклад.\; Національна академія педагогічних наук України Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Е27 Євтушенко, Наталія Василівна. Системи підвищення кваліфікації учителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польша [] : автореф. дис. / Євтушенко Наталія Василівна ; [наук. консультант Сисоєва С. О.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - 40 с. : рис. - Літ.: с. 33-37. - 10.00 грн
Рубрики: Післядипломна освіта--Україна--Польща--Наукові видання Вчителі--Післядипломна освіта--Україна--Наукові видання Вчителі--Післядипломна освіта--Республіка Польща--Наукові видання фывфывфыв: система підвищення кваліфікації вчителів -- післядипломна педагогічна освіта -- учителі природничо-математичних предметів Аннотация: У дослідженні здійснено комплексний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України та Польщі, а також порівняльний аналіз базових понять дослідження в науковому просторі України і Республіки Польща. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення освітнього процесу, розглянуто структуру, зміст, форми і методи підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Польщі. Побудова прогностичну модель підвищення кваліфікації вчителів у післядипломній освіті України з урахуванням конструктивних ідей польського досвіду, охарактеризовано змістове наповнення її складових (компонент). Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сисоєва, С. О. \наук. конс.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |