Шифр: ppts/2006/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 4
Содержание:
Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.1-3
фывфыв: ЕМОЦІЇ, ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ, СУПРОВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ
Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПІДЛІТКИ
Філіппова, І. Ю. Міжкультурна комунікація: психологічний дискурс / І. Ю. Філіппова. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ МІЖКУЛЬТУРНА, КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА, СТЕРЕОТИПИ
Головнева, И. В. Изменение традиционных внутрисемейных ролей: новые модели поведения и конфликты / И. В. Головнева. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН, ПОВЕДІНКА, КОНФЛІКТ
Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим / Н. Ф. Шевченко. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПРАКТИКУМ, ДОПОМОГА ПСИХОЛОГІЧНА, ХВОРІ СОМАТИЧНІ
Климчук, В. О. Кластерний аналіз: використання психологічних досліджень / В. О. Климчук. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: АНАЛІЗ КЛАСТЕРНИЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ
Залуська, Н. В. Реверсивна теорія: перспективний напрямок у сучасній психології / Н. В. Залуська. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК, ТЕОРІЯ РЕВЕРСИВНА
Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": (Перший рік навчання) / Л. В. Скорикова. - С.44-46
фывфыв: РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИЧНІ, КУРС "ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ", ШКОЛА ПОЧАТКОВА
Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості : Закінч. Поч.: 2006. № 3 / Т. П. Рєпнова. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Новак, О. О. Психологічне забезпечення особистісно орієнтованих освітніх програм / О. О. Новак, Н. О. Башкатова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПРОГРАМИ ОСВІТНІ, ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ
Вільчинській, Ю. Ідея університету і чергові завдання державної політики в сфері вищої освіти / Ю. Вільчинській. - С.63-66
фывфыв: УНІВЕРСИТЕТ, ПОЛІТИКА ДЕРЖАВНА ОСВІТНЯ, ОСВІТА ВИЩА
Комарова, Н. М. Спосіб життя української молоді в сільській місцевості / Н. М. Комарова. - С.67-72 : табл.
фывфыв: СПОСІБ ЖИТТЯ, МОЛОДЬ УКРАЇНСЬКА, МІСЦЕВІСТЬ СІЛЬСЬКА
Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: суб"єктний вимір / І. Г. Тітов. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: УЯВА ТВОРЧА, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ
Кловацький, В. Моніторинг морально-психологічного розвитку / В. Кловацький, Т. Горошко. - С.77-80
фывфыв: МОНІТОРИНГ, РОЗВИТОК МОРАЛЬНИЙ, РОЗВИТОК ПСИХІЧНИЙ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Шифр: ppts/2006/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 5
Содержание:
Грабовська, С. Л. Методика дослідження схильності до "вимагаючої" поведінки / С. Л. Грабовська, М. Б. Кліманська. - С.1-5. - Бібліогр.: с.4 : табл.
фывфыв: ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА, СОЦІАЛЬНЕ УТРИМАНСТВО
Прокопенко, С. С. Методичні розробки виховних заходів для старшокласників. 1.Вечір відпочинку для старшокласників "Психологічний марафон". 2. Вечір відпочинку для старшокласників "Хлопці-молодці" / С. С. Прокопенко. - С.5-8
фывфыв: РОЗРОБКИ МЕТОДИЧНІ, СТАРШОКЛАСНИКИ, ВЕЧОРИ ВІДПОЧИНКУ
Кобикова, Ю. В. Программа тренинга оценки связи индивидуальной программы кандидата на должность менеджера высшего и среднего звена с целями фирмы / Ю. В. Кобикова, С. В. Харченко. - С.8-15. - Библиогр. в конце ст.
фывфыв: ТРЕНИНГ, ПОДБОР ПЕРСОНАЛА, МЕНЕДЖЕРЫ
Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": Перший рік навчання / Л. В. Скорикова. - С.16-17
фывфыв: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Скорикова, Л. В. Особистий щоденник "Хто я?" (У світі мрій, фантазій, міркувань): Додаток до курсу "Філософія для дітей у початкових класах" / Л. В. Скорикова. - С.17-23
фывфыв: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, ФІЛОСОФІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЩОДЕННИК ОСОБИСТИЙ
Штепа, О. С. Психологічні особливості формування та актуалізації особистісної зрілості / О. С. Штепа. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ДОСЛІДЖЕННЯ НАУКОВЕ, ЗРІЛІСТЬ ОСОБИСТІСНА, МОЛОДЬ 19-20 РОКІВ
Пурло, Е. Ю. Опыт применения интегративной психотерапии как способ превенции суицида / Е. Ю. Пурло. - С.31-42. - Библиогр. в конце ст. : табл.
фывфыв: СУИЦИД, ПСИХОТЕРАПИЯ ИНТЕГРАТИВНАЯ, ИССЛЕДОВАНИЯ
Горностай, П. П. Консультативный практикум / П. П. Горностай. - С.43-45
фывфыв: ПРАКТИЧЕСКИЙ ПСИХОЛОГ, ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА
Горностай, П. П. В центре внимания - личность / П. П. Горностай. - С.46-49
фывфыв: ПСИХОЛОГИЯ ЛИЧНОСТИ, ЛИЧНОСТНЫЕ ПРОБЛЕМЫ ЧЕЛОВЕКА
Парходько, Г. Ю. Дослідження впливу первинних міфологічних уявлень на формування ідеального образу сучасного українського політика / Г. Ю. Парходько. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПОЛІТИК УКРАЇНСЬКИЙ, ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ПОЛІТИКА
Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна. - С.54-56
фывфыв: ДІТИ, СЕРЕДОВИЩЕ СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ДІТЕЙ
Моргун, В. Ф. Кваліфікаційні наукові роботи з психології: Метод.поради студентам / В. Ф. Моргун, Л. С. Москаленко. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
фывфыв: РОБОТИ НАУКОВІ, МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ
Подтикан, І. В. З досвіду роботи психологічного клубу "віч-на-віч" / І. В. Подтикан. - С.61-69
фывфыв: КЛУБ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, ДОСВІД РОБОТИ
Малкова, Т. М. Експектації співробітників органів внутрішніх справ щодо поведінки правоохоронців у конфліктних ситуаціях / Т. М. Малкова. - С.69-74. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПОВЕДІНКА, СИТУАЦІЇ КОНФЛІКТНІ, ДОСЛІДЖЕННЯ ОЧІКУВАНЬ
Москаленко, В. В. Проблема освітньо-виховної діяльності в системі суспільно-релігійних відносин України: Рец.на книгу Здіорука С.І. Суспільно-релігійні відносини: виклики Україні ХХІ століття. - К., 2005 / В. В. Москаленко. - С.74-77
фывфыв: РЕЛІГІЙНІ ВІДНОСИНИ, ДІЯЛЬНІСТЬ ОСВІТНЬО-ВИХОВНА
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Скорикова, Л. В.
    Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": (Перший рік навчання) [Текстььь] / Л. В. Скорикова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 4. - С. 44-46
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Рекомендації методичні -- Курс "Філософія і психологія для дітей у початкових класах" -- Школа початкова

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Скорикова, Л. В.
    Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": Перший рік навчання [Текстььь] / Л. В. Скорикова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 5. - С. 16-17
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Початкова школа -- Методичні рекомендації

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Скорикова, Л. В.
    Особистий щоденник "Хто я?" (У світі мрій, фантазій, міркувань): Додаток до курсу "Філософія для дітей у початкових класах" [Текстььь] / Л. В. Скорикова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 5. - С. 17-23
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Початкова школа -- Філософія для дітей -- Щоденник особистий

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)