> Шифр: rish/2010/4/5 Журнал 2010г. N 4/5 Соловйов, Ю. Ліцей - флагман обласної програми "Обдаровані діти" / Ю. Соловйов. - С.4-5 Шевченко, В. Університетський ліцей - старт у майбутнє / В. Шевченко. - С.6-7 Алфімов, В. Педагогічна система університетського ліцею / В. Алфімов. - С.8-11 Чернишов, О. Підготовка педагогів до роботи з обдарованими дітьми / О. Чернишов. - С.12-14. - Л-ра в кінці ст. Алфімов, В. Професійне довголіття педагогів: проблема підтримки / В. Алфімов. - С.15-17. - Л-ра в кінці ст. Васильєв, С. Науково-методична робота і творчість педагогів ліцею / С. Васильєв. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст. Мельничук, Т. Розвиток творчої особистості в процесі науково-дослідної діяльності / Т. Мельничук. - С.20-23. - Л-ра в кінці ст. Алфімов, Д. Гуманізація учнівського самоврядування в бізнес-ліцеї / Д. Алфімов. - С.24-26. - Л-ра в кінці ст. Зотова, І. Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею / І. Зотова. - С.27-29. - Л-ра в кінці ст. Ісаєнко, В. Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей / В. Ісаєнко. - С.30-32. - Л-ра в кінці ст. Килівник, Н. Ліцейське наукове товариство - шлях у велику науку / Н. Килівник, Ю. Губіна. - С.33-34. - Л-ра в кінці ст. Кретова, М. Використання методу проектів на уроках інформатики / М. Кретова. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Максимов, Ю. Розвиток особистості ліцеїста-гуманітарія шляхом міжпредметної інтеграції на уроках математики і природознавства / Ю. Максимов. - С.37-39. - Л-ра в кінці ст. Димченко, Л. Нетрадиційні письмові роботи з мови - один із засобів розвитку креативності старшокласників в умовах профільної освіти / Л. Димченко. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Кириченко, М. Формування мовних умінь і навичок учнів у підготовці до зовнішнього незалежного тестування / М. Кириченко. - С.44-46 Глущенко, Л. Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко. - С.47-49. - Л-ра в кінці ст. Нафанець, О. Роль полікультурної освіти старшокласників у становленні толерантної особистості / О. Нафанець. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Чернова, Г. Формування дискурсивної компетентності ліцеїстів / Г. Чернова. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст. Ходос, Б. Полілог на уроках англійської мови як засіб реалізації комунікативного підходу до навчання / Б. Ходос. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст. Ручка, М. Робота з обдарованими дітьми у процесі вивчення іноземних мов / М. Ручка. - С.59-60 Камаралі, С. Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації / С. Камаралі. - С.61-65 Безродна, В. Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна. - С.66-68. - Л-ра в кінці ст. Алфімов, В. Діяльність клубу "Інтелігент" у виховній системі ліцею / В. Алфімов, Т. Вітко. - С.69-71. - Л-ра в кінці ст. Богомаз, І. Особистий життєвий простір ліцеїста в умовах гуртожитку / І. Богомаз. - С.72-73. - Л-ра в кінці ст. Новіков, М. Турбота про здоров'я - шлях до гуманізації фізичного виховання / М. Новіков, В. Понафідін. - С.74-75 Акименко, І. Бібліотека - інформаційно-дослідницький центр / І. Акименко. - С.75-76 Овсянникова, А. Формування естетичних цінностей на заняттях з хореографічного мистецтва / А. Овсянникова. - С.77-78. - Л-ра в кінці ст. Кривошеєва, Г. Ліцей - здоров'язберігальний навчальний заклад / Г. Кривошеєва. - С.79-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Соловйов, Ю. Ліцей - флагман обласної програми "Обдаровані діти" [] / Ю. Соловйов> // Рідна шк. - 2010. - N 4/5. - С. 4-5 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Ліцеї Обдаровані діти Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2011/4/5 Журнал 2011г. N 4/5 Соловйов, Ю. Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект / Ю. Соловйов. - С.3-13. - Л-ра в кінці ст. Чернишов, О. Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперервності професійного розвитку / О. Чернишов, Е. Соф'янц. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Кучерявий, О. Концепція підготовки педагога-дослідника в класичному університеті / О. Кучерявий. - С.19-26. - Л-ра в кінці ст. Омельченко, С. Педагогічний ВНЗ у системі неперервної освіти: сучасні підходи, тенденції, перспективи розвитку / С. Омельченко, С. Чуйко. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Набока, О. Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів / О. Набока. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Щербакова, К. Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / К. Щербакова, О. Брежнєва. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Вінарева, Л. Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю : на прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов / Л. Вінарева, Г. Марченко. - С.40-45 Чернікова, Л. Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти / Л. Чернікова. - С.46-51. - Л-ра в кінці ст. Малахова, О. Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу / О. Малахова. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Алфімов, В. Формування акмеологічної культури керівників загальноосвітніх шкіл / В. Алфімов. - С.57-58 Чернишов, Д. Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Чернишов. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст. Сіліна, Н. Модель розвитку професійної компетентності педагогів в акмеологічній школі / Н. Сіліна. - С.65-68. - Л-ра в кінці ст. Горна, Е. Діяльність методичної служби як умова підвищення професіоналізму педагогів та вдосконалення освітньої системи району / Е. Горна. - С.68-71. - Л-ра в кінці ст. Тараріна, І. Моделювання процесу діяльності вчителів фізики у системі післядипломної педагогічної освіти та в міжкурсовий період / І. Тараріна. - С.72-76. - Л-ра в кінці ст. Куцман, К. Адаптація молодого вчителя сільської школи / К. Куцман, О. Коссе. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Соловйов, Ю. Регіональна модель системи освіти Донецької області: інноваційний аспект [] / Ю. Соловйов> // Рідна шк. - 2011. - N 4/5. - С. 3-13. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічні інновації Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: posh/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Соловйов, Ю. Животворча сила педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського : педагоги Донеччини віддають серце дітям / Ю. Соловйов. - С.1-4. - Л-ра в кінці ст. Моляка, О. Чому в людини є ім'я / О. Моляка. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Долінговська, К. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 4 класу під час самостійного читання / К. Долінговська, І. Віскушенко. - С.8-10 Кисільова-Біла, В. Логічна складова предметної математичної компетентності молодшого школяра / В. Кисільова-Біла. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст. Трояновська, Г. Урок з природознавства у 4 класі / Г. Трояновська. - С.16-19 Лисенко, Н. Відкритий урок з природознавства у 3 класі / Н. Лисенко. - С.19-21. - Л-ра в кінці ст. Березанська, К. Урок з курсу "Основи здоров'я" у 4 класі / К. Березанська. - С.22-25 Сідлецький, А. Урок-телепередача з трудового навчання у 2 класі / А. Сідлецький. - С.26-28 Бабаніна, І. Урок-подорож з математики та трудового навчання з елементами гри / І. Бабаніна. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст. Мачулкіна, О. Читання на уроках математики / О. Мачулкіна. - С.30-32 Лобова, О. Виховуємо у співі / О. Лобова. - С.33-35. - Л-ра в кінці ст. Мартиненко, О. Впровадження засобів творчої імпровізації в систему хореграфічних занять початкової школи / О. Мартиненко. - С.36-39 Мішедченко, В. Народна пісня - шлях до виховання духовності молодших школярів / В. Мішедченко. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Горобченко, Н. Використання дослідницьких методів на уроках як дієвий спосіб забезпечення творчого розвитку особистості / Н. Горобченко. - С.42-43 Большакова, І. Розвиток логічної культури вчителя початкової школи у межах внутрішньошкільної методичної роботи / І. Большакова. - С.44-47. - Л-ра в кінці ст. Синичич, В. "Школа розвитку": пошук, експеримент, творчість / В. Синичич. - С.48-50 Чумарна, М. Від першого слова - до розкриття любові : методика роботи з Букварем / М. Чумарна. - С.51-52 Мелещенко, А. Хедер - єврейська початкова школа на Волині другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / А. Мелещенко. - С.53-54. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, С. Сім'я і школа - одна родина : інформаційно-аналітична бесіда з елементами ситуативного практикуму / С. Корнієнко. - С.55-57 Радюкіна, О. Урок з математики у 1 класі / О. Радюкіна. - С.58 Гладченко, О. Перші вісники весни : інтегрований урок у 1 класі / О. Гладченко. - С.59-60 Мовчун, Л. Культура поетичного мовлення / Л. Мовчун. - С.61-62. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Соловйов, Ю. Животворча сила педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського [] : педагоги Донеччини віддають серце дітям / Ю. Соловйов> // Початкова школа. - 2012. - N 2. - С. 1-4. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Педагоги українські Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог, публіцист, письм., поет ; 1918 - 1970) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2012/7 Журнал 2012г. N 7 Сухомлинська, О. Думки В. О. Сухомлинського про здоров'я дітей в історичній перспективі / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Савченко, О. Психодидактичні аспекти реалізації здоров'язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Заліток, Л. Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров'я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток. - С.12-14 Соловйов, Ю. Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку / Ю. Соловйов. - С.15-20. - Л-ра в кінці ст. Чернишов, О. Ідеї здоров'язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи / О. Чернишов. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Омельченко, С. Здоров'язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда. - С.25-28. - Л-ра в кінці ст. Бадер, В. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів / В. Бадер. - С.29-34. - Л-ра в кінці ст. Волобуєва, Т. Здоров'язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров'я учнів / Т. Волобуєва. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Сидоренко, В. Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського / В. Сидоренко. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Бухлова, Н. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті сучасності / Н. Бухлова. - С.44-46. - Л-ра в кінці ст. Павленко, Л. Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу - Школи сприяння здоров'ю / Л. Павленко. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Трубчаніна, О. Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти / О. Трубчаніна, Р. Чернишева. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Лавренко, О. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / О. Лавренко. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст. Мазченко, А. Використання спадщини В. О. Сухомлинського на шляху впровадження здоров'язбережувальних технологій / А. Мазченко. - С.58-60. - Л-ра в кінці ст. Дубинка, Л. Умови формування здоров'язбережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров'ю / Л. Дубинка, А. Хмарна. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст. Шрамко, О. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров'язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Савостіна, І. Впровадження ідей здоров'ятворчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи / І. Савостіна. - С.71-73. - Л-ра в кінці ст. Шкурат, О. Гарна родина - здорова дитина / О. Шкурат, Л. Аксьоненко. - С.74-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Соловйов, Ю. Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку [] / Ю. Соловйов> // Рідна шк. - 2012. - N 7. - С. 15-20. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2013/7 Журнал 2013г. N 7 Соловйов, Ю. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні / Ю. Соловйов. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Чернишов, О. Формування системи науково-методичного супроводу діяльності освітніх округів / О. Чернишов, Л. Чернікова. - С.8-13. - Л-ра в кінці ст. Волобуєва, Т. Єдиний цифровий простір освітнього округу: адаптивна модель / Т. Волобуєва. - С.14-19. - Л-ра в кінці ст. Бочаров, С. Освітній округ як чинник розвитку виховної системи навчального закладу / С. Бочаров. - С.20-22. - Л-ра в кінці ст. Пасечнікова, Л. Управлінське забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів в освітньому окрузі / Л. Пасечнікова. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Соф'янц, Е. Освітній округ як інноваційна модель управління: експеримент триває / Е. Соф'янц. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Бухлова, Н. / Н. Бухлова [та ін.]. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: , , Регіональні аспекти науково-методичного супроводу інноваційної діяльності освітніх округів Колтакова, Н. Заклади культури як суб'єкти цілісної моделі освітнього округу / Н. Колтакова, С. Волкова. - С.36-39. - Л-ра в кінці ст. Горна, Е. Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу / Е. Горна. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Ферсілеєва, Ж. Інноваційні форми організації додаткової та дистанційної освіти в освітньому окрузі / Ж. Ферсілеєва, І. Цунікова. - С.44-48 Вінницька, Н. Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб'єктів освітнього округу / Н. Вінницька, Г. Ломакіна. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Ях, Т. Управління розвитком освітніх округів сільського району в контексті підвищення якості регіональної системи освіти / Т. Ях. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Пелих, М. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Поуль, В. Базовий навчальний заклад освітнього округу - Школа сприяння здоров'ю: напрями діяльності / В. Поуль. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст. Хмельницька, Л. Літня школа - запорука успішної соціалізації особистості / Л. Хмельницька. - С.65-69 Гапоненкова, Н. Діяльність опорного закладу як методичного центру в освітньому окрузі / Н. Гапоненкова, В. Головіна. - С.70-72. - Л-ра в кінці ст. Пахомова, М. Формування математичної компетенції старшокласників в умовах освітнього округу / М. Пахомова, Л. Зуєва. - С.73-76. - Л-ра в кінці ст. Сидорова, Є. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності / Є. Сидорова. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Соловйов, Ю. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні [] / Ю. Соловйов> // Рідна шк. - 2013. - N 7. - С. 3-7. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--Освітні округи--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |