> Шифр: obdy/2010/3 Журнал 2010г. N 3 Бжанюк, В. С. Системний підхід при вивченні особливостей розвитку науково обдарованої молоді / В. С. Бжанюк. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст. Кащенко, І. В. Розвиток креативності учнів на уроках української мови та літератури / І. В. Кащенко. - С.9-13 Товкач, А. А. Організація групової діяльності учнів в умовах диференційованого різнорівневого навчання / А. А. Товкач. - С.14-19 Черевко, Л. А. Екологічне виховання учнів у навчально-виховному процесі / Л. А. Черевко. - С.19-25 Черевко, Л. А. Ігри на природі / Л. А. Черевко. - С.26-27 Карабаєва, І. І. Наука - практиці: інтерактивні методи в роботі практичного психолога / І. І. Карабаєва. - С.28-38 Соцька, М. В. Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі / М. В. Соцька. - С.39-45. - Л-ра в кінці ст. Гулько, Ю. А. Ранее развитие способностей детей (анализ методик) / Ю. А. Гулько. - С.46-57 Воропаєва, Н. М. Роль учителя у формуванні й розвитку творчого мислення та інтелекту / Н. М. Воропаєва. - С.58-60. - Л-ра в кінці ст. Бакала, І. М. Проектне навчання як засіб розвитку пізнавальних потреб учнів / І. М. Бакала. - С.61-65 Перчуляк, Л. П. Инновационные подходы к обучению одарённых детей в Молдове / Л. П. Перчуляк, М. Г. Мешану. - С.66-67 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Соцька, М. В. Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі [] / М. В. Соцька> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 3. - С. 39-45. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Педагогічна психологія Обдаровані діти Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |