> Шифр: posh/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3 фывфыв: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11 фывфыв: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17 фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28 фывфыв: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37 фывфыв: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39 фывфыв: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40 фывфыв: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42 фывфыв: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54 фывфыв: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57 фывфыв: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги фывфыв: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі [Текстььь] / Л. Сугейко> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 14 - 17 Рубрики: Початкова школа--Методика викладання читання фывфывфыв: мовні засоби -- стилістика -- стилі мовлення Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: posh/2017/4 Журнал 2017г. N 4 Пєтухова, Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1-3 Андрієвський, Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи / Б. Андрієвський. - С.3-4. - Бібліогр. в кінці ст. Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / А. Горлова. - С.5-6 Казаннікова, О. Стратегії допомоги молодшим школярам з проблемами поведінки / О. Казаннікова. - С.6-8. - Бібліогр. в кінці ст. Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник. - С.9-10 Кабельнікова, Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма / Н. Кабельнікова. - С.11-13. - Бібліогр. в кінці ст. Полєвікова, О. Нова українська школа: відчуваємо, думаємо, діємо : проект інноваційного уроку, присвяченого письменнику рідного краю та його творчості / О. Полєвікова. - С.13-15 Мельничук, Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Ю. Мельничук. - С.15-17. - Бібліогр. в кінці ст. Владимирова, А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері" / А. Владимирова, А. Білоус. - С.18-19 Саган, О. Логіка вивчення теми "Інформація" / О. Саган, С. Микитюк. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст. Юрчук, Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор" / Ю. Юрчук. - С.24-25. - Бібліогр. в кінці ст. Сугейко, Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Л. Сугейко, Н. Борисенко. - С.26-28. - Бібліогр. в кінці ст. Резнік, Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі / Н. Резнік. - С.29-31 Голінська, Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевтичного впливу / Т. Голінська. - С.31-33. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, О. Літературне читання: інтерактивні методи і прийоми / О. Савченко. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст. Маліновська, Л. Як пробуджується природа навесні : (виховний захід) / Л. Маліновська. - С.40-41 Ткач, Н. Щасливо жити - з фізкультурою дружити : (спортивно-художній проект з елементами національно-патріотичного виховання) / Н. Ткач, Н. Розсоха. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст. Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова. - С.44-47 Губарєва, С. День матері : (виховний захід) / С. Губарєва. - С.50-51 Терещук, А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі / А. Терещук. - С.52-53 Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Т. Карпенко. - С.54-56 Устименко, Т. Ти течеш через віки, Дніпре, серцю милий... / Т. Устименко. - С.59 Пилипенко, Т. Сторінками історії нашого міста / Т. Пилипенко. - С.60-61. - Бібліогр. в кінці ст. Сінна, І. Де лелеки водяться, там щастя родиться! : (реалізація міжпредметних зв'язків у проектній діяльності на уроках трудового навчання, 4 клас) / І. Сінна. - С.61-62 Грицюк, Я. Первоцвіти / Я. Грицюк. - С.62-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Сугейко, Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками [] / Л. Сугейко, Н. Борисенко> // Початкова школа. - 2017. - N 4. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Початкова школа Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Борисенко, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |