> Шифр: ppts/2006/9 Журнал 2006г. N 9 Максименко, С. Д. Онтогенез особистості / С. Д. Максименко. - С.1-10 Міщик, Л. І. Розвиток нових стратегій підготовки спеціалістів в контексті соціальної політики України / Л. І. Міщик. - С.12-14 фывфыв: ПЕДАГОГІКА СОЦІАЛЬНА, ПОЛІТИКА СОЦІАЛЬНА Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів / Г. К. Радчук. - С.14-29. - Бібліогр. в кінці ст. Подтикан, І. В. Особливості формування мотиваційної сфери особистості / І. В. Подтикан. - С.29-36 : табл. - Далі буде фывфыв: МОТИВАЦІЯ, МЕТА, ІНТЕРЕС Черников, А. В. Тренинг по семейной диагностике / А. В. Черников. - С.37-42 фывфыв: СЕМЕЙНЫЙ ТЕСТ ГЕРИНГА, ЦИРКУЛЯРНАЯ МОДЕЛЬ ОЛСОНА Сіткар, В. І. Психологічний практикум для школярів / В. І. Сіткар. - С.43-53 : мал. - Закінч. Поч.: 2006. № 8. Потоцька, Ю. В. Програма з формування здорового способу життя першокласників "Здоровчик" / Ю. В. Потоцька. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст. Зінченко, С. М. Специфічні розлади здібностей дитини до навчання / С. М. Зінченко. - С.63-66 Карапетян, В. С. Знаково-символічні засоби психологічної реабілітації жертв землетрусу / В. С. Карапетян. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОРЕГУЛЯЦІЯ Одолінський, В. Г. Життєві перспективи старшокласників: мотивація та чіткість уявлення / В. Г. Одолінський. - С.70-72. - Бібліогр. в кінці ст. : табл. фывфыв: ОСОБИСТІСНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ, ПСИХОСОЦІАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ Пеньковська, Н. М. Групова психокорекція у роботі з молодшими школярами: (психологічний супровід особистісного становлення молодших школярів) : Метод.рекомендації для студентів вищ.навч.пед.закладів за спец."Практична психологія" / Н. М. Пеньковська. - С.72-74 Кашницький, М. В. Спростування / М. В. Кашницький. - С.78-80 фывфыв: ІСЛАМ, МУСУЛЬМАНИ, МУСУЛЬМАНИ УКРАЇНИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/8 Журнал 2006г. N 8 Черніков, А. В. Тренінг по сімейній діагностиці / А. В. Черніков. - С.1-12 : іл. фывфыв: ТРЕНІНГ, ТРЕНИНГ, ДІАГНОСТИКА СІМЕЙНА, ДИАГНОСТИКА СЕМЕЙНАЯ Сіткар, В. І. Психологічний практикум для школярів / В. І. Сіткар. - С.13-25 : мал. фывфыв: ПРАКТИКУМ, ШКОЛЯРІ, ШКОЛЬНИКИ, УВАГА, ВНИМАНИЕ, СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ, НАБЛЮДАТЕЛЬНОСТЬ Позитивная психотерапия : Справочный материал. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст. - Закінч. Поч.: 2006. - № 7. фывфыв: ПСИХОТЕРАПІЯ, ПСИХОТЕРАПИЯ Горностай, П. П. Консультативный практикум / П. П. Горностай. - С.35-42 фывфыв: ПРАКТИКУМ, ТРУДНОСТИ ОБУЧЕНИЯ И ВОСПИТАНИЯ, ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ, МОТИВАЦІЯ, МОТИВАЦИЯ, МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ, ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОСОБАМИ Климчук, В. О. Факторний аналіз: використання у психологічних дослідженнях / В. О. Климчук. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АНАЛІЗ ФАКТОРНИЙ, АНАЛИЗ ФАКТОРНЫЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ, ИССЛЕДОВАНИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ Зінченко, С. М. Специфічні розлади здібностей дитини до навчання / С. М. Зінченко, В. В. Злагодух. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЗДІБНОСТЕЙ РОЗЛАДИ, СПОСОБНОСТЕЙ НАРУШЕНИЯ, ДИТИНА, РЕБЕНОК Пеньковська, Н. М. Здатність молодших школярів регулювати власну поведінку як складова рефлексивної самосвідомості / Н. М. Пеньковська. - С.51-55: іл. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ, МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ, ПОВЕДІНКА, ПОВЕДЕНИЕ, САМОСВІДОМІСТЬ, САМОСОЗНАНИЕ Попелюшко, Р. П. Програма корекції відхилень у розвитку самооцінки студентської молоді / Р. П. Попелюшко. - С.55-65: табл. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ВІДХИЛЕННЯ, ОТКЛОНЕНИЯ, КОРЕКЦІЯ, КОРРЕКЦИЯ, САМООЦІНКА, САМООЦЕНКА, МОЛОДЬ СТУДЕНТСЬКА, СТУДЕНЧЕСКАЯ МОЛОДЕЖЬ, РОЗВИТОК, РАЗВИТИЕ Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів / Г. К. Радчук. - С.65-74 фывфыв: ПСИХОЛОГИ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА, ПРАКТИКА Харченко, С. В. Интеллектуальные и творческие способности мужчин и женщин / С. В. Харченко. - С.75-80: табл. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СПОСОБНОСТИ ТВОРЧЕСКИЕ, ЗДІБНОСТІ ТВОРЧІ, СПОСОБНОСТИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЕ, ЗДІБНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ, МУЖЧИНА, ЧОЛОВІК, ЖЕНЩИНА, ЖІНКА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Сіткар, В. І. Психологічний практикум для школярів [Текстььь] / В. І. Сіткар> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 8. - С. 13-25 : мал. Рубрики: фывфывфыв: Практикум -- Школярі, Школьники -- Увага, Внимание, Спостережливість, Наблюдательность Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Сіткар, В. І. Психологічний практикум для школярів [Текстььь] / В. І. Сіткар> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 9. - С. 43-53 : мал. - Закінч. Поч.: 2006. № 8. Рубрики: Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2012/9 Журнал 2012г. N 9 Поліщук, В. М. Криза входження у дорослість як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість / В. М. Поліщук. - С.1-6. - Л-ра в кінці ст. Дьяков, С. И. Информационно-семантическая система самоорганизации в самоуправлении субъектом механизмами психики / С. И. Дьяков. - С.6-11. - Лит. в конце ст. Сіткар, В. І. Пустощі як супутник дитинства та форма субкультури: погляд психолога / В. І. Сіткар. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст. Луценко, М. Ю. Обгрунтування та опис авторської методики "Фрустація потреби у власності" / М. Ю. Луценко. - С.15-23. - Л-ра в кінці ст. Монина, Г. Б. Причины школьной неуспеваемости (Методы взаимодействия с неуспевающими учениками) / Г. Б. Монина, Е. В. Панасюк. - С.23-32. - Лит. в конце ст. Подгорний, В. Е. Тренінгова програма "Основи психологічної готовності до життя" (для 5-6 класів) / В. Е. Подгорний. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст. Кушмэн, Ф. Почему "Я" пустое? Навстречу исторически определённой психологии / Ф. Кушмэн. - С.38-53. - Лит. в конце ст. Волкова, Е. Н. Клиент всегда... / Е. Н. Волкова. - С.53-56 Губеладзе, І. Особливості функціонування психологічних механізмів трансформації соціальної ідентичності / І. Губеладзе. - С.56-62. - Л-ра в кінці ст. Щербина, Л. Ф. Результати застосування програми розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта / Л. Ф. Щербина. - С.62-67. - Л-ра в кінці ст. Ілляшенко, Т. Д. Чому їм важко вчитися? Причини виникнення труднощів у навчанні дітей / Т. Д. Ілляшенко. - С.68-78. - Л-ра в кінці ст. Охрімчук, О. Духовно-культурна цілісність як методологічна засада української освіти / О. Охрімчук. - С.78-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Свободны: ФП (1), ВСМЛ (1) |
Сіткар, В. І. Пустощі як супутник дитинства та форма субкультури: погляд психолога [] / В. І. Сіткар> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 9. - С. 11-14. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Діти--Виховання Дитяча психологія фывфывфыв: діти -- дети -- пустощі -- шалости -- субкультура -- субкультура -- психологія дитини -- психология ребёнка Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Свободны: ФП (1), ВСМЛ (1) |