> Шифр: ptos/2010/1 Журнал 2010г. N 1 Ничкало, Н. Розвиваючись інноваційно, не втратити здобуте / Н. Ничкало. - С.3-4. - Л-ра в кінці ст. Луговий, В. Національна рамка кваліфікацій: розуміння і реалізація / В. Луговий, Ж. Таланова. - С.5-9. - Л-ра в кінці ст. Десятов, Т. Національна кваліфікаційна рамка - інструмент модернізації освіти і навчання / Т. Десятов. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст. Радкевич, В. Національна система кваліфікай професійної освіти і навчання / В. Радкевич, В. Скульська. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Лук'янова, Л. Методологічні аспекти розроблення стандартів, заснованих на компетенціях / Л. Лук'янова. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст. Мельник, С. Іспанській досвід розробки національної системи кваліфікацій / С. Мельник. - С.21-26 Зіньковский, Ю. Управління проектами та програмами соціально-економічного розвитку України в сферах освіти, науки і виробництва / Ю. Зіньковский, В. Олійник. - С.27-30 Батраченко, Н. Інноваційна діяльність професійного ліцею швейного профілю / Н. Батраченко. - С.31-33 Нестерова, Л. Формування економічної культури кваліфікованого робітника / Л. Нестерова. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст. Остапченко, Т. Професійна підготовка майбутніх монтажників гіпсокартонних конструкцій в регіональних навчально-практичних будівельних центрах / Т. Остапченко. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Дяченко, О. Училищний музей: виховання патріотизму / О. Дяченко. - С.41-43. - Л-ра в кінці ст. Титова, А. Училищна бібліотека - інформаційний центр / А. Титова. - С.44-45. - Л-ра в кінці ст. Проценко, П. Підвищення кваліфікації викладачів і майстрів виробничого навчання в галузі зварювання / П. Проценко, А. СімакО. Щербак. - С.46-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Луговий, В. Національна рамка кваліфікацій: розуміння і реалізація [] / В. Луговий, Ж. Таланова> // Професійно-технічна освіта : наук.-метод. журнал. - 2010. - N 1. - С. 5-9. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Болонський процес Кваліфіковані робітники--Професійно-технічна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Таланова, Ж. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vshk/2010/7/8 Журнал 2010г. N 7/8 Загірняк, М. Кременчуцькому державному університету імені Михайла Остроградського - 50 років / М. Загірняк. - С.5-10 Загірняк, М. Оцінка процесів і рішень в управлінні сучасним університетом / М. Загірняк, А. Почтовюк. - С.11-17. - Л-ра в кінці ст. Бєляєв, Ю. Міжнародні звязки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції / Ю. Бєляєв. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Чорний, О. Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління / О. Чорний, Д. Родькін. - С.23-34. - Л-ра в кінці ст. Єлізаров, О. Лекційні демонстрації з фізики як елемент наукової творчості студентів / О. Єлізаров. - С.35-43 Мартиненко, С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності / С. Мартиненко, Н. Чернігівська. - С.44-50. - Л-ра в кінці ст. Ковальова, К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції / К. Ковальова. - С.51-56. - Л-ра в кінці ст. Кліменко, В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко. - С.57-63 Міщенко, В. Проблеми підвищення конкурентоспроможності на ринку праці / В. Міщенко. - С.64-74. - Л-ра в кінці ст. Сергієнко, В. Проблеми виховання студентської молоді / В. Сергієнко, В. Костін. - С.75-79. - Л-ра в кінці ст. Стецюк, К. Художньо-естетичний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк. - С.80-85. - Л-ра в кінці ст. Нечай, С. Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай. - С.86-95. - Л-ра в кінці ст. Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова. - С.96-106. - Л-ра в кінці ст. Вища освіта і наука: анотований огляд періодичних видань. - С.107-124 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? [] / Ж. Таланова> // Вища шк. = Higher School. - 2010. - N 7/8. - С. 96-106. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Болонський процес Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vshk/2011/1 Журнал 2011г. N 1 Байденко, В. Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999 - 2010 роки (европейський ракурс) / В. Байденко. - С.9-23. - Л-ра в кінці ст. Суханцева, В. Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект / В. Суханцева, О. Яценко. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. Таланова, Ж. Світові рейтинги університетів та осеовні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.29-39. - Л-ра в кінці ст. Васильєв, А. Побудова інноваційної системи управління університетом: інтегрована інформаційна система / А. Васильєв, В. ЛобчакВ. Хоменко. - С.40-45. - Л-ра в кінці ст. Субіна, О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна. - С.46-54. - Л-ра в кінці ст. Нерянов, Ю. Шляхи оптимізації навчання іноземних студентів англійською мовою у медичному університеті / Ю. Нерянов, О. ІванькоО., Компанієць В. Круть О. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст. Грищенко, Т. Наукова бібліотека в інформаційно-освітньому просторі вищого навчального закладу. Аспекти інтегральної взаємодії / Т. Грищенко, Н. Етенко. - С.59-66 Мазур, Н. Формування системи оцінювання та рейтингування педагогічного персоналу ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації на основі експертних оцінок / Н. Мазур. - С.67-74 Вієвська, М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.75-82. - Л-ра в кінці ст. Бутук, О. Стадії соціально-економічного прогресу / О. Бутук. - С.83-92. - Л-ра в кінці ст. Артемова, Л. Виховання чи лише навчання студентів / Л. Артемова. - С.93-103. - Л-ра в кінці ст. Галиця, І. Інтелектуально-конкурентні ігри як креативний механізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів / І. Галиця, О. Галиця. - С.104-107. - Л-ра в кінці ст. Свиридюк, В. Шлях довжиною в 135 років : від Волинської школи фельдшерів до інституту медсестринства / В. Свиридюк, В. КопетчукС. Гордійчук. - С.108-112 Вища освіта і наука : анотований огляд періодичних видань. - С.113-125 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Таланова, Ж. Світові рейтинги університетів та осеовні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз [] / Ж. Таланова> // Вища шк. = Higher School. - 2011. - N 1. - С. 29-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2013/1 Журнал 2013г. N 1 Кремень, В. Г. Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах / В. Г. Кремень. - С.5-14 Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандарти класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25. - Л-ра в кінці ст. Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28. - Л-ра в кінці ст. Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36. - Л-ра в кінці ст. Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42. - Л-ра в кінці ст. Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49. - Л-ра в кінці ст. Лук'яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук'яненко. - С.49-53 Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст. Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73. - Л-ра в кінці ст. Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. ДекарчукВ. І. Хитрук. - С.74-81. - Л-ра в кінці ст. Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. ВолинськийЛ. П. Ткачова. - С.82-87. - Л-ра в кінці ст. Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91. - Л-ра в кінці ст. Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандарти класифікації освіти: концепція і реалізація [] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2013. - N 1. - С. 15-25. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта--Стандарти--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Таланова, Ж. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2013/4 Журнал 2013г. N 4 Кокерилл, А. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. П. Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Л-ра в кінці ст. Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30. - Л-ра в кінці ст. Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-41. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Л-ра в кінці ст. Луговий, В. І. Звязок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58. - Л-ра в кінці ст. Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. ВолинськийЛ. П. Ткачова. - С.58-64. - Л-ра в кінці ст. Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Л-ра в кінці ст. Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81. - Л-ра в кінці ст. Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89. - Л-ра в кінці ст. Карпенко, О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукО. В. Кривоносова. - С.90-96. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Луговий, В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті [] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2013. - N 4. - С. 50-58. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Освіта--Стандарти--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Таланова, Ж. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vshk/2014/3/4 Журнал 2014г. N 3/4 Таланова, Ж. Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова. - С.7-26. - Л-ра в кінці ст. Головенкін, В. Кваліметрія державної атестації / В. Головенкін. - С.27-37. - Л-ра в кінці ст. Панасевич, Д. Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.38-50. - Л-ра в кінці ст. Яковенко, М. Проблеми управління освітніми системами вищої школи / М. Яковенко. - С.51-58. - Л-ра в кінці ст. Астахов, В. Рівність правового статусу вищих навчальних закладів - основа реформування вищої школи України / В. Астахов. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст. Корсак, Ю. Потреба вищої школи у ноофілософії як засобі формування нової цивілізованості молоді / Ю. Корсак. - С.65-72. - Л-ра в кінці ст. Єфремов, В. Оптимізація ВНЗ в Україні як необхідна умова підвищення їх конкурентоспроможності / В. Єфремов. - С.73-83. - Л-ра в кінці ст. Удод, О. Методологія історії. Теорія відчуження в інтерпретації Карла Маркса і сучасність / О. Удод, М. Юрій. - С.84-91. - Л-ра в кінці ст. Гладченко, М. Особливості формування місії університетів країн Європейського Союзу (на прикладі Німеччини) / М. Гладченко. - С.92-99. - Л-ра в кінці ст. Артюх, С. Виховання професійної відповідальності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах України / С. Артюх, О. Лазуренко. - С.100-106. - Л-ра в кінці ст. Таланова, Ж. Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік / Ж. Таланова. - С.107-108 Глибовець, М. Факультет інформатики Національного університету "Києво-Могилянська Академія": чи справді "Могилянка" - лише гуманітарний ВИШ? / М. Глибовець, В. БубликС. Гороховський. - С.109-117 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2014/2 Журнал 2014г. N 2 Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на 2014 р.: доповідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-13 Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентністного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.14-24. - Л-ра в кінці ст. Савченко, О. Я. Упровадження компетентністного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст. Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст. Ільченко, В. Р. Компетентністна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Д. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / І. Д. Бех. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. ТопузовВ. П. Волинський. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст. Татенко, В. О. Суб'єктна парадигма в українській та російській психології: історія, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст. Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-83. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-90. - Л-ра в кінці ст. Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-98. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентністного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 2. - С. 14-24. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Педагогічні інновації Вища освіта--Модернізація--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Таланова, Ж. Запровадження трициклової структури вищої освіти [] / Ж. Таланова> // Вища шк. = Higher School. - 2014. - N 3/4. - С. 7-26. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Болонський процес Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Таланова, Ж. Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік [] / Ж. Таланова> // Вища шк. = Higher School. - 2014. - N 3/4. - С. 107-108 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2014/4 Журнал 2014г. N 4 Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10 Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Л-ра в кінці ст. Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Л-ра в кінці ст. Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Л-ра в кінці ст. Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Л-ра в кінці ст. Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С. М. Гаврилюк. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст. Ткаченко, А. В. Трудова комуна Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Л-ра в кінці ст. Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст. Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Л-ра в кінці ст. Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60 - 70-ті рр. ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Л-ра в кінці ст. Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукВ. Є. Бжеська. - С.88-100. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики [] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 4. - С. 11-20. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Педагогічні інновації--Професійна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Таланова, Ж. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2015/4 Журнал 2015г. N 4 Кремень, В. Г. Формування глобально конкурентоспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень. - С.5-10 Луговий, В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.11-21. - Л-ра в кінці ст. Култаєва, М. Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст. Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України / Б. І. Мокін. - С.30-37. - Л-ра в кінці ст. Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О. І. Ляшенко. - С.38-43. - Л-ра в кінці ст. Сидоренко, О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст. Вітренко, Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Гуржій, А. М. Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [та ін.]. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: Волинський В. П., Чорноус О. В., Красовський О. С., Топузов М. О. Штомпель, Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г. О. Штомпель. - С.61-69. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) / Н. П. Дічек. - С.70-81. - Л-ра в кінці ст. Грудініна, Н. Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна. - С.82-88. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Луговий, В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки [] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2015. - N 4. - С. 11-21. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Вища освіта--Євроінтеграція --Україна Наука--Євроінтеграція --Україна Вища освіта--Зарубіжні країни Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2016/1 Журнал 2016г. N 1 Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех. - С.5-14. - Л-ра в кінці ст. Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24. - Л-ра в кінці ст. Святокум, О. Є. Визначення поняття "мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення установлення порогу "склав/не склав" / О. Є. Святокум. - С.25-31. - Л-ра в кінці ст. Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. - Л-ра в кінці ст. Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. - Л-ра в кінці ст. Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57. - Л-ра в кінці ст. Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65. - Л-ра в кінці ст. Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. - Л-ра в кінці ст. Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |