> Шифр: umil/2011/5 Журнал 2011г. N 5 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук. - С.2-6 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук. - С.7-15 Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст. Ладоня, К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.27-29 Шевченко, З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") / З. Шевченко. - С.30-36. - Л-ра в кінці ст. Осницька, Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі / Т. Осницька. - С.37-43. - Л-ра в кінці ст. Сафарова, Г. Міфи та легенди українців : підсумковий урок української літератури в 5 класі / Г. Сафарова. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Державний стандарт базової і повної середньої освіти : проект. - С.53-61 Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови : академічний рівень / Г. Шелехова. - С.62-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах [] : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова, Н. І. Шинкарук> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 5. - С. 2-6 Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шелехова, Г. Т.; Шинкарук, Н. І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. [] : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 5. - С. 7-15 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шинкарук, Н. І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umlg/2013/9 Журнал 2013г. N 9 Мержвинська, Любов. "Недаром звалась Пчілка - від бога трудівниця": сценарій театралізованої екскурсії по літературно-меморіальному музею Лесі Українки в селі Колодяжному / Л. Мержвинська. - С.65 : іл. Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова. - С.2-13 Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. / К. В. Таранік-Ткачук. - С.13-20 Задорожний, В. Традиція та інновації у формуванні літературного стандарту / В. Задорожний. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст. Литвин, Л. Складні прикметники на позначення кольору / Л. Литвин. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Соловець, Л. Фразеологізми як засіб оцінки ситуацій вербальної і невербальної комунікації в повістях Бориса Грінченка / Л. Соловець. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Грицай, Л. Літературний процес в Україні кінця ХХ - початку ХХІ ст. : українська література, 11 клас / Л. Грицай. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст. Мартинова, М. Чіпка Варениченко - месник чи злочинець? : за романом Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" українська література, 10 клас / М. Мартинова. - С.46-55. - Л-ра в кінці ст. Джаджа, Н. Художній твір як явище мистецтва : українська література, 7 клас / Н. Джаджа. - С.56-57 Скорульська, Р. Композитор Микола Лисенко в житті Лесі Українки / Р. Скорульська. - С.58-61 Токарчук, Б. Засвоєння фразеологізмів за допомогою спеціальних прозових текстів / Б. Токарчук. - С.62-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 н. р. [] / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2013. - N 9. - С. 2-13 Рубрики: Загальноосвітні школи--Українська мова--Методика викладання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шелехова, Г. Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 н. р. [] / К. В. Таранік-Ткачук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2013. - N 9. - С. 13-20 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2014/12 Журнал 2014г. N 12 Кияновський, А. Школа гуманітарної праці: основні напрями освітньої діяльності / А. Кияновський. - С.3-7 Богуш, А. Передшкільна освіта в сучасному освітньому просторі / А. Богуш. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст. Голобородько, Є. Полікультурна освіта і виховання в умовах Школи гуманітарної праці / Є. Голобородько. - С.12-13. - Л-ра в кінці ст. Таранік-Ткачук, К. Наука, Практика та Ентузіазм - складові успіху Школи гуманітарної праці / К. Таранік-Ткачук. - С.14-17 Плакида, Н. Метод проектів на уроці української літератури : під час вивчення життя і творчості Дмитра Марковича / Н. Плакида. - С.18-30. - Л-ра в кінці ст. Фелющенко, І. Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. Фелющенко. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст. Домарацька, С. Мультимедіа-презентації як засіб підвищення ефективності навчання хімії / С. Домарацька. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст. Бойко, Т. Проектна діяльність учнів з використанням ІКТ на уроці англійської мови / Т. Бойко. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Вишневецька, Є. Складання віршів як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / Є. Вишневецька. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Полушкіна, Н. Інтернет-ресурси як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці німецької мови / Н. Полушкіна, К. Кулькіна. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Мороз, О. Використання інформаційно-комп'ютерних технологій в початковій школі / О. Мороз. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Трібушіна, С. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушіна. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст. Шавалда, Л. Музейна педагогіка: від традицій співпраці до використання нових педагогічних технологій / Л. Шавалда. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Плакида, Н. Гуманістичний контекст уроків літератури : до 200-річчя Великого Кобзаря (сценарії заходів студії "Перлина слова") / Н. Плакида, В. Баденко. - С.57-63 Федяєва, О. Фрагмент уроку українського читання в 4-му класі / О. Федяєва. - С.64 Тригуб, С. Рекреаційні ресурси світу : розробка уроку географії для учнів 10-го класу / С. Тригуб. - С.65-68 Мороз, Т. Фрагмент уроку біології в 9-му класі / Т. Мороз. - С.69-70 Лихожон, Т. Фрагмент бібліотечного заняття в 6-му класі / Т. Лихожон. - С.71-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. Наука, Практика та Ентузіазм - складові успіху Школи гуманітарної праці [] / К. Таранік-Ткачук> // Рідна шк. - 2014. - N 12. - С. 14-17 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчальні заклади--Особистісно орієнтоване навчання--Україна Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2016/4 Журнал 2016г. N 4 Завлевський, Ю. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завлевський, І. ГавришА. Пугач. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Бабічев, А. "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука - фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації" / А. Бабічев. - С.8-9 Бех, І. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-13. - Л-ра в кінці ст. Прокопенко, І. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Прокопенко, І. "Держава має забезпечити умови для розвитку зростаючої особистості, здатної в майбутньому розбудовувати освічену Україну, зміцнювати національну економіку та престиж країни на світовій арені" / І. Прокопенко. - С.19 Гриньова, В. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Гриньова, В. "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв'язок науки з практикою" / В. Гриньова. - С.25 Довженко, Т. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної просвіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Довженко, Т. "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини" / Т. Довженко. - С.31 Доценко, С. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст. Таранік-Ткачук, К. В. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. В. Таранік-Ткачук. - С.39-44. - Л-ра в кінці ст. Рогова, В. "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження" / В. Рогова. - С.44-45 Коваленко, О. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Сапрунова. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст. Даниленко, Г. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. ЩербаковаО. Щербаков. - С.55-59 Холтобіна, О. Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр'єваВ. Зданюк. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст. Резван, О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69. - Л-ра в кінці ст. Ушмарова, В. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75. - Л-ра в кінці ст. Шишенко, В. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. В. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі [] / К. В. Таранік-Ткачук> // Рідна шк. - 2016. - N 4. - С. 39-44. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологія національна фывфывфыв: ментальний код -- ментальный код -- інтелектуальна еліта -- интелектуальная элита Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2016/10 Журнал 2016г. N 10 Кияновський, А. Школа гуманітарної праці: розвиток інтелектуальної особистості, виховання патріота-громадянина / А. Кияновський. - С.3-10 Таранік-Ткачук, К. Авторські програми - шлях до успіху інноваційного навчального закладу / К. Таранік-Ткачук. - С.11-13. - Л-ра в кінці ст. Тригуб, С. Використання мультимедійних технологій на уроках природознавства та географії / С. Тригуб. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Бистрянцев, М. Створення інформаційно-освітнього простору загальноосвітньої школи / М. Бистрянцев. - С.19-24. - Л-ра в кінці ст. Бойко, Т. Веб-сайт як засіб розвитку комунікативної компетентності старшокласників під час навчання англійської мови / Т. Бойко. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст. Койрах, О. Автентичні віршовані твори на уроках англійської мови / О. Койрах. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст. Полушкіна, Н. Інтернет-сайт як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови / Н. Полушкіна. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Плакида, Н. Формування національної самосвідомості учнів на уроках української літератури : під час вивчення життя і творчості Уласа Самчука / Н. Плакида. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Вишневецька, Є. Розвиток толерантності як активної життєвої позиції зростаючої особистості / Є. Вишневецька. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Фелющенко, І. Викладання художньої культури в загальноосвітньому навчальному закладі: пошук підходів / І. Фелющенко. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст. Алєксєєва, А. Курс "Класична греко-римська міфологія": зміст і особливості викладання в початковій школі / А. Алєксєєва. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст. Шавалда, Л. Організація сімейних вечорів у контексті співпраці педагогів і батьків / Л. Шавалда. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Кулькіна, К. Музей і школа: досвід та перспективи співпраці / К. Кулькіна. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст. Лихожон, Т. Бібліотечно-інформаційний центр - сучасна модель шкільної бібліотеки / Т. Лихожон. - С.58-61. - Л-ра в кінці ст. Традиції давньогрецького театру : 5-11 класи програма курсу за вибором. Профіль естетичний. - С.62-73 Історія театрального мистецтва : 2 - 4 класи програма курсу за вибором. Профіль естетичний. - С.74-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. Авторські програми - шлях до успіху інноваційного навчального закладу [] / К. Таранік-Ткачук> // Рідна шк. - 2016. - N 10. - С. 11-13. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи Методи навчання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: rish/2017/5/6 Журнал 2017г. N 5/6 Кремень, В. "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм - ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу" / В. Кремень. - С.3-6 Мариновська, О. Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз / О. Мариновська. - С.7-15. - Бібліогр. в кінці ст. Мартиненко, С. Стратегії педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування / С. Мартиненко, Н. Кипиченко. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст. Лавріненко, О. Міжнародна науково-педагогічна акція пам'яті Івана Зязюна / О. Лавріненко. - С.20 Степаненко, М. Ректор-новатор Іван Зязюн / М. Степаненко. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст. Калініченко, Л. Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970 - 1990-ті рр.) / Л. Калініченко. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст. Кравцов, В. Методологічна культура як особистісно-професійна характеристика майбутнього вчителя / В. Кравцов. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Коптєва, О. Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Коптєва. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Афійчук, Ю. Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст. Фещенко, С. Хто не знає історії, той не має майбутнього / С. Фещенко. - С.46-47 Каденюк, Л. Земля як феномен Всесвіту / Л. Каденюк. - С.48-50 Кузнєцов, Е. Аерокосмічна освіта в школі - запорука становлення інтелектуальної еліти нації / Е. Кузнєцов. - С.51-52 Таранік-Ткачук, К. Формування національно-патріотичної самосвідомості учнів засобами аерокосмічної освіти в умовах Нової української школи / К. Таранік-Ткачук. - С.53-56. - Бібліогр. в кінці ст. Агєєва, О. Організаційні та науково-методичні засади національно-патріотичного виховання учнів засобами аерокосмічної освіти / О. Агєєва. - С.57-60. - Бібліогр. в кінці ст. Литвиненко, О. Психологічний супровід інноваційної діяльності у школі: зміст та напрями реалізації / О. Литвиненко. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст. Мошенець, В. Український Космос у творчості Лесі Українки / В. Мошенець. - С.65-68. - Бібліогр. в кінці ст. Мошенець, А. М. Філософія космосу. 9 клас. Програма курсу за вибором. Профіль: суспільно-гуманітарний / А. М. Мошенець. - С.69-71. - Бібліогр. в кінці ст. Сипліва, Л. Є. Віртуальний музей космонавтики. 7-й клас. Програма гуртка. Профіль: астрономія та інформаційно-комунікаційні технології / Л. Є. Сипліва. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Таранік-Ткачук, К. Формування національно-патріотичної самосвідомості учнів засобами аерокосмічної освіти в умовах Нової української школи [] / К. Таранік-Ткачук> // Рідна шк. - 2017. - N 5/6. - С. 53-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Національне виховання--Загальноосвітні школи--Україна Патріотичне виховання--Загальноосвітні школи--Україна Космічне середовище--Вивчення--Загальноосвітні школи фывфывфыв: аерокосмічна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |