Т 35 Теремко, Василь Іванович. Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 136 с. : рис., табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 021.00 грн
Рубрики: Видавнича справа фывфывфыв: видавнича продукція -- издательская продукция -- конкуреція -- конкуренция -- елементи потенціалу -- элементи потенциала -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- організація видавничого бізнесу -- организация издательского бизнеса -- місія суб'єкта -- миссия субьекта -- стратегія суб'єкта -- стратегия субьекта -- тактика суб'єкта -- тактика субьекта -- особистість -- личность -- етичні аспекти -- этические аспекты -- ділова репутація -- деловая репутация Аннотация: Момент істини у видавничій справі пов'язаний із вибором чи ігноруванням споживачами видавничого продукту. А книжковий прилавок є полем випробовувань фахової спроможності видавця, його здатності мислити категоріями ринку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Т35 Теремко, Василь Іванович. Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг Аннотация: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Т35 Теремко, Василь Іванович. Видавництво-XXI. Виклики і стратегії [] : монографія / Василь Теремко ; [наук. конс. В. В. Різун]. - К. : Академвидав, 2012. - 323, [5] с. - (Монограф). - Л-ра: с. 300-323. - ISBN 978-617-572-045-5 : 60.00 грн
Рубрики: Видавнича справа--Наукові видання фывфывфыв: видавничі стратегії -- издательские стратегии -- суспільні трансформації -- общественные трансформации -- книга -- книга -- текст -- текст -- автор -- автор -- читання -- чтение -- ієрархічність -- иерархичность Аннотация: У монографії галузеві необхідності зумовили дослідження сучасного стану, системотвірних основ, моделей і сценарних варіантів стратегічно вибудованої діяльності видавництв. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Різун, В. В. \конс.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Т35 Теремко, Василь Іванович. Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2010. - 133, [1] с. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 25.00 грн
Рубрики: Видавнича справа--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: видавничий бізнес -- издательский бизнес -- видавничий продукт -- издательский продукт -- ризики у видавничому бізнесі -- риски в издательском бизнесе -- етика видавничого бізнесу -- этика в издательском бизнесе Аннотация: У пропоноваму підручнику викладено проблематику видавничого бізнесу та осмислення основних його засад. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Т35 Теремко, Василь Іванович. 16 весна [] : [повість] / Василь Теремко. - Київ : Академія, 2018. - 128 с. - ISBN 978-966-580-533-5 : 54.60 грн
Рубрики: Художня література--Україна, 21 ст. Українська література, 21 ст. фывфывфыв: повісті Аннотация: Шістнадцята весна не щадила нікого і по-своєму всміхалася всім. Боротьба за своє ''Я'', непорозуміння і дружба з дорослими, закоханість і перший інтимний досвід, конфлікти і бійка, футбольні баталії, втеча з дому - і ще багато різних подій поглинуло героїв цієї повісті. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 5 ВУ (3), ІЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВУ (3), ІЧЗ (1), ФОНД (1) |
Л82 Лубський , Володимир Іонович. Релігієзнавство [] : підручник / В. І. Лубський, В. І. Теремко, М. В. Лубська. - Київ : Академвидав, 2005. - 432 с. - (Альма-матер). - Бібліогр. в кінці глав. - Релігієзнав. слов.: с. 415-431. - ISBN 966-8226-00-3 : 20.00 грн Рубрики: Релігієзнавство--Навчальні видання фывфывфыв: філософія релігії -- психологія релігії -- соціологія релігії -- футурологія релігії -- релігії світу -- хеттська релігія -- фрігійська релігія -- халдейська релігія -- іудаїзм -- ведична релігія -- брахманізм -- конфуціанство -- дохристиянське вірування -- іслам Аннотация: Підручник знайомить з основами релігієзнавства. В ньому подані різні концепції теорії релігії, її структура і функції в житті суспільства і індивіда, висвітлені проблеми походження і еволюції релігії. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Теремко, Василь Іванович; Лубська, Марія Володимирівна Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |