> Шифр: apek/2007/9 Журнал 2007г. N 9 Дем"янишин, В. Г. Теоретична концептуалізація бюджету держави / В. Г. Дем"янишин. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст. Евтух, А. Т. Наука и образование в эпоху перемен / А. Т. Евтух. - С.12-23. - Библиогр. в конце ст. Побоченко, Л. М. ЮНВТО та Україна: основні етапи співробітництва / Л. М. Побоченко. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст. Гаврилюк, О. Г. Особливості ринку ветеринарних препаратів / О. Г. Гаврилюк. - С.28-36. - Бібліогр. в кінці ст. Іваноньків, О. О. Структурні реформи та інноваційний розвиток української економіки: стан і перспективи / О. О. Іваноньків. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст. Лагутін, В. Г. Природні монополії і суміжні ринки в Україні: особливості функціонування та ймовірні сценарії реформування / В. Г. Лагутін, Ю. І. Зігліна. - С.45-56. - Бібліогр. в кінці ст. Марцин, В. С. Стратегія розвитку інвестиційної діяльності в економіці України / В. С. Марцин. - С.57-65. - Бібліогр. в кінціст. Дудко, В. Б. Енергетичний аспект логістичної системи як критерій управління мікрологістичним матеріальним потоком / В. Б. Дудко, О. М. Шевченко. - С.66-72. - Бібліогр. в кінці ст. Єрмошенко, М. М. Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях / М. М. Єрмошенко. - С.73-80. - Бібліогр. в кінці ст. Жуковський, М. О. Оцінка конкурентоспроможності підприємств аграрного сектора економіки / М. О. Жуковський. - С.81-87. - Бібліогр. в кінці ст. Косіюк, В. П. Організаційно- економічні засади маркетингового управління на підприємствах АПК / В. П. Косіюк. - С.88-91. - Бібліогр. в кінці ст. Обущак, Т. А. Сутність фінансового стану підприємства / Т. А. Обущак. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст. Паливода, О. М. Управління інноваційними перетвореннями на підприємствах легкої промисловості: проблеми та шляхи вирішення / О. М. Паливода. - С.101-109. - Бібліогр. в кінці ст. Перекупнева, Т. В. Управление рисками малых и средних предприятий как инструмент максимизации их рыночной стоимости / Т. В. Перекупнева. - С.110-117. - Библиогр. в конце ст. Солопенко, Р. і. Методологія економічного обгрунтування управлінських рішень на авіаційному підприємстві / Р. і. Солопенко. - С.118-125. - Бібліогр. в кінці ст. Тіхонов, Ю. В. Бенчмаркінг і бізнес- розвідка як складові успішного розвитку бізнесу / Ю. В. Тіхонов. - С.126-132. - Бібліогр. в кінці ст. Аніщенко, В. О. Створення моделі стану соціо- еколого- економічної системи регіону: теоретичні та методологічні аспекти / В. О. Аніщенко. - С.133-144. - Бібліогр. в кінці ст. Готько, І. А. Розвиток виноградарства і виноробства в Закарпатті / І. А. Готько, І. М. Колодко, В. О. Стерчо. - С.145-152. - Бібліогр. в кінці ст. Бохан, А. В. Визначальні принципи екологізації підприємництва в сучасних умовах трансформації суспільства / А. В. Бохан. - С.153-160. - Бібліогр. в кінці ст. Буцька, О. Ю. Кредитування студентів як джерело фінансового забезпечення діяльності вищих навчальних закладів / О. Ю. Буцька. - С.161-168. - Бібліогр. в кінці ст. Петренко, О. О. Вплив пільгової системи на оподаткування прибутку молокопереробних підприємств / О. О. Петренко. - С.169-172. - Бібліогр. в кінці ст. Шірінян, Л. В. Фінансова надійність і фінансова стійкість страховиків / Л. В. Шірінян. - С.173-178. - Бібліогр. в кінці ст. Демченко, Т. А. Оборотні активи та їх відображення в бухгалтерському обліку і фінансовій звітності / Т. А. Демченко. - С.179-184. - Бібліогр. в кінці ст. Князєва, О. В. Методика контролю витрат за ценрами відповідальності з використанням ваучерів (на прикладі підприємств рибного господарства України) / О. В. Князєва. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст. Фоміна, О. В. Зміст і роль аудиторських процедур в аудиті операцій із продажу товарів / О. В. Фоміна. - С.196-201. - Бібліогр. в кінці ст. Назаренко, Н. С. Моніторинг програмного забезпечення оптимізації управлінських процесів на підприємстві / Н. С. Назаренко. - С.202-210. - Бібліогр. в кінці ст. Шерстенников, Ю. В. Модель динамики развития двухпродуктового малого предприятия / Ю. В. Шерстенников. - С.211-216. - Библиогр. в конце ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Тіхонов, Ю. В. Бенчмаркінг і бізнес- розвідка як складові успішного розвитку бізнесу [Текстььь] / Ю. В. Тіхонов> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 9. - С. 126-132. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка та управління підприємствами фывфывфыв: промислове шпигунство -- бенчмаркінг -- маркетингова розвідка Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |