> Шифр: otrd/2017/7/8 Журнал 2017г. N 7/8 Зелений, П. О. Екологічні компетентності та рівні їх формування у обдарованих старшокласників / П. О. Зелений. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст. Вдова, Н. П. Психологічний комфорт родини як необхідна умова гармонійного розвитку обдарованої дитини / Н. П. Вдова. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Галайдіда, Г. С. Мандри у пісочному царстві / Г. С. Галайдіда. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Федорова, Н. Ф. Аналіз теоретичних основ педагогічного проектування / Н. Ф. Федорова. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. А. Факторно-критеріальна модель ефективності управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст. Бельская, Н. А. Особенности инструментальных ценностей старшеклассников с признаками интелектуально-академической и творческой одарённости / Н. А. Бельская. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст. Удовиченко, І. В. Професійна компетентність та здатність до інноваційної діяльності вчителів як передумова ефективного навчання випускників середньої освіти / І. В. Удовиченко. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст. Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей у обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст. Душило, О. В. Літній англомовний табір як комфортно-освітнє середовище для виховання та всебічного розвитку дитини / О. В. Душило. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст. Чудакова, В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі формування внутрішньої психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" - компонента конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.47-55. - Бібліогр. в кінці ст. Лук'янчук, Н. В. Тренінгові технології для розвитку комунікативних умінь майбутніх учителів / Н. В. Лук'янчук. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Д. Тренінг з патріотичного виховання дітей / І. Д. Бех, Ж. В. Петрочко, І. В. Кириченко. - С.61-65 Романовський, С. В. Навчання обдарованих учнів, які виявляють схильність до фізико-математичних дисциплін : (експериментальне застосування модернізованих програм з фізики) / С. В. Романовський. - С.66-74 Постова, К. Г. Календарно-тематичне планування з географії для 8-го класу в межах концепції нової української школи / К. Г. Постова. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст. Гальченко, М. С. Адаптація навчального змісту для обдарованих дітей у США / М. С. Гальченко. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст. Зубченко, О. С. Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії / О. С. Зубченко. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Удовиченко, І. В. Професійна компетентність та здатність до інноваційної діяльності вчителів як передумова ефективного навчання випускників середньої освіти [] / І. В. Удовиченко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Вчителі--Педагогічна майстерність Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: upej/2018/1 Журнал 2018г. N 1 Тарасенко, Г. С. Проблема гуманітаризації освітнього простору в контексті наукових ідей Семена Гончаренка / Г. С. Тарасенко. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Внесок психологів України в індивідуалізацію навчального процесу в середній школі (друга половина ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст. Ярова, О. Б. Досвід розвитку початкової освіти в країнах ЄС - джерело модернізації початкової освіти в Україні / О. Б. Ярова. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст. Хриков, Є. М. Галузева спеціалізація педагогічної науки / Є. М. Хриков. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст. Онищук, Л. А. Нова українська школа: реалії та перспективи / Л. А. Онищук. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. Матяш, Н. Ю. Фундаменталізація шкільної біологічної освіти - основа формування предметної компетентності учня / Н. Ю. Матяш. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Надтока, О. Ф. Методичне значення географії у процесі формування наукової картини світу здобувачів загальної середньої освіти / О. Ф. Надтока. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст. Удовиченко, І. В. Особливості використання тестових моделей на уроках географії в старшій школі / І. В. Удовиченко. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст. Бобало, Ю. Я. Моделювання роботи зі студентською молоддю в навчально-виховному процесі національного університету "Львівська політехніка" / Ю. Я. Бобало, Ю. М. Козловський. - С.74-84. - Бібліогр. в кінці ст. Полонська, Т. К. Стратегії навчання іншомовного читання учнів молодшого шкільного віку / Т. К. Полонська. - С.85-92. - Бібліогр. в кінці ст. Пасічник, О. С. Компонентний склад змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти - сучасна інтерпретація / О. С. Пасічник. - С.93-103. - Бібліогр. в кінці ст. Редько, В. Г. Освітньо-методичні ресурси для профільного навчання іноземних мов у новій українській школі / В. Г. Редько, А. І. Козлова. - С.104-107 Гайдамака, О. В. Реформування початкової загальної освіти: навчальні посібники для 1 класу / О. В. Гайдамака. - С.108-109 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Удовиченко, І. В. Особливості використання тестових моделей на уроках географії в старшій школі [] / І. В. Удовиченко> // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 1. - С. 68-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317 Рубрики: Загальноосвітні школи--Географія--Уроки--Методика викладання--Україна, 21 ст. фывфывфыв: контроль знань -- тести -- уроки географії Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |