Л13 Лаврентьєва, Олена Олександрівна. Розвиток методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки: теоретико-методичний аспект [] = THE sciences teachers' methodological culture development in the course of their professional training - the theoretikal-metodikal aspect : монографія / О. О. Лаврентьєва ; за ред. Л. О. Хомич ; Нац. акад. пед. України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : КНТ, 2014. - 454, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 391-423. - Дод.: с. 424-454. - ISBN 978-966-373-749-2 : 190.00 грн Зміст та рец. моногр. на англ. мові
Рубрики: Природничонаукова освіта--Наукові видання фывфывфыв: учителя природоведения -- вчителі природознавства -- викладання природознавства -- преподавание природоведения -- природоведческие дисциплины -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- професійно-педагогічна культура -- профессионально-педагогическая культура Аннотация: Монографію присвячено аналізу й обгрунтуванню теоретичних і методичних засад розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Хомич, Л. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогічної освіти і освіти дорослих Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: pips/2017/2 Журнал 2017г. N 2 Кремень, В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012 - 2016 рр. і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень. - С.5-13 Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи / О. В. Овчарук. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст. Шитікова, С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / С. П. Шитікова. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст. Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько. - С.28-38. - Бібліогр. в кінці ст. Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон. - С.40-48. - Бібліогр. в кінці ст. Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення / В. Г. Панок. - С.50-62. - Бібліогр. в кінці ст. Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров'я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст. Отич, Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології / Д. Д. Отич. - С.69-73. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть / Н. П. Дічек. - С.74-82. - Бібліогр. в кінці ст. Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України / Л. О. Хомич. - С.83-85 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України [] / Л. О. Хомич> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2017. - N 2. - С. 83-85 . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Професійна освіта--Польща Професійна освіта--Україна Неперервна освіта--Україна Неперервна освіта--Польща Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |