Ч-96 Чухрай, Наталія Іванівна. Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень [] : монографія / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 205, [3] с. : іл., граф., табл. - Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204. - ISBN 978-617-607-334-5 : 74.00 грн
Рубрики: Фінансовий менеджмент--Наукові видання Маркетинг--Наукові видання фывфывфыв: сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- маркетингові мислення -- маркетинговое мышление -- управлінські рішення -- управленческие решения -- оцінювання ефективності витрат -- оценивание эффективности затрат -- бюджетування витрат -- бюджетирование затрат -- оперативна ефективність -- оперативная эффективность -- маркетингова статегія -- маркетинговая стратегия -- стратегічна орієнтація -- стратегическая ориентация -- маркетингові інвестиції -- маркетинговые инвестиции -- маркетингова інтеграція -- маркетинговая интеграция -- організаційна структура підприємства -- организационная структура предприятия Аннотация: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент". Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мавріна, Анна Ольгердівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Ч-96 Чухрай, Наталія Іванівна. Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання Мерчандайзинг--Наукові видання фывфывфыв: ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений Аннотация: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Ч-96 Чухрай, Наталія Іванівна. Економіка інноваційного підприємства [] : навч. посіб. / Н. І. Чухрай, Л. С. Лісовська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. - 321, [3] с. : табл., рис. - Літ. в кінці розд. - Літ.: с. 319-321. - ISBN 978-617-607-972-9 : 162.00 грн
Рубрики: Економіка--Підприємства--Іновації--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: інноваційні підприємства -- інноваційна продукція -- інноваційні процеси -- інноваційний потенціал підприємства -- інноваційна продукція -- якість продукції -- конкурентоспроможність продукції Аннотация: Розглянуто економічні засади функціонування інноваційного підприємства, сутність та особливості його виробничої діяльності, розкрито специфіку ресурсного забезпечення інноваційного підприємства, визначено пріоритети формування та оцінювання інноваційного потенціалу підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Лісовська, Лідія Степанівна; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М80 Мороз, Людмила Андріївна. Маркетинг [] : підруч. / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2-ге вид., оновл. - Львів : Львівська політехніка, 2002. - 244 с. : рис., табл. - Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241. - ISBN 966-7597-26-1 : 28.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Товарний ринок--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова інформаційна система -- дослідження ринку -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- конкуренція -- система планування маркетингу -- маркетингова збутова політика -- маркетингова концепція -- види роздрібної торгівлі -- маркетингова політика комунікацій -- розроблення місії підприємства -- управління маркетинговою діяльністю Аннотация: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Чухрай, Наталія Іванівна; Мороз, Людмила Андріївна \ред.\ Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) |