> Шифр: ppts/2006/4 Журнал 2006г. N 4 Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.1-3 фывфыв: ЕМОЦІЇ, ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ, СУПРОВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПІДЛІТКИ Філіппова, І. Ю. Міжкультурна комунікація: психологічний дискурс / І. Ю. Філіппова. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ МІЖКУЛЬТУРНА, КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА, СТЕРЕОТИПИ Головнева, И. В. Изменение традиционных внутрисемейных ролей: новые модели поведения и конфликты / И. В. Головнева. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН, ПОВЕДІНКА, КОНФЛІКТ Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим / Н. Ф. Шевченко. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРАКТИКУМ, ДОПОМОГА ПСИХОЛОГІЧНА, ХВОРІ СОМАТИЧНІ Климчук, В. О. Кластерний аналіз: використання психологічних досліджень / В. О. Климчук. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АНАЛІЗ КЛАСТЕРНИЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ Залуська, Н. В. Реверсивна теорія: перспективний напрямок у сучасній психології / Н. В. Залуська. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК, ТЕОРІЯ РЕВЕРСИВНА Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": (Перший рік навчання) / Л. В. Скорикова. - С.44-46 фывфыв: РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИЧНІ, КУРС "ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ", ШКОЛА ПОЧАТКОВА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості : Закінч. Поч.: 2006. № 3 / Т. П. Рєпнова. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст. Новак, О. О. Психологічне забезпечення особистісно орієнтованих освітніх програм / О. О. Новак, Н. О. Башкатова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРОГРАМИ ОСВІТНІ, ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ Вільчинській, Ю. Ідея університету і чергові завдання державної політики в сфері вищої освіти / Ю. Вільчинській. - С.63-66 фывфыв: УНІВЕРСИТЕТ, ПОЛІТИКА ДЕРЖАВНА ОСВІТНЯ, ОСВІТА ВИЩА Комарова, Н. М. Спосіб життя української молоді в сільській місцевості / Н. М. Комарова. - С.67-72 : табл. фывфыв: СПОСІБ ЖИТТЯ, МОЛОДЬ УКРАЇНСЬКА, МІСЦЕВІСТЬ СІЛЬСЬКА Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: суб"єктний вимір / І. Г. Тітов. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УЯВА ТВОРЧА, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ Кловацький, В. Моніторинг морально-психологічного розвитку / В. Кловацький, Т. Горошко. - С.77-80 фывфыв: МОНІТОРИНГ, РОЗВИТОК МОРАЛЬНИЙ, РОЗВИТОК ПСИХІЧНИЙ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/11 Журнал 2006г. N 11 Максименко, С. Д. Актуальні питання психологічного обгрунтування заходів пропаганди здорового способу життя серед підлітків та юнаків / С. Д. Максименко. - С.1-3. - Бібліогр. в кінці ст. Горностай, П. П. Консультативный практикум / П. П. Горностай. - С.4-18. - Закінч. - Поч.: 2006. № 5-8, 10. Бадалова, М. В. Ментальный опыт психологов: к постановке проблемы профессионального интеллекта / М. В. Бадалова. - С.18-23. - Библиогр. в конце ст. Газолишин, В. А. Відчуття втрати часу в кризовій ситуації. Пісочна психотерапія / В. А. Газолишин. - С.24-25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КАТЕГОРІЯ ЧАСУ, ДОСЛІДЖЕННЯ Мацкевіч, Ю. Р. Особливості підготовки соціальних педагогів в умовах вищої школи до роботи з людьми похилого віку / Ю. Р. Мацкевіч. - С.26-30 Дідора, М. І. Розвиток впевненості у студентів / М. І. Дідора, В. В. Яцула. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ТРЕНІНГ Грединарова, Е. М. Психологические средства формирования творческого мышления / Е. М. Грединарова. - С.35-41. - Библиогр. в конце ст. Розов, В. І. Психологічна діагностика адаптивних здібностей до стресу / В. І. Розов. - С.41-48. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ОПИТУВАЛЬНИК Шевченко, Н. Ф. Практикум із основ мовленнєвої компетентності психолога / Н. Ф. Шевченко, Ю. А. Паскевська. - С.48-71. - Бібліогр. в кінці ст. Пеньковська, Н. М. Групова психокорекція у роботі з молодшими школярами: (психологічний супровід особистісного становлення молодших школярів): Метод.рек.для студ.вищ.навч.пед.закладів за спец."Практична психологія" / Н. М. Пеньковська. - С.72-80. - Продовж. Поч.: 2006. № 10. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Шевченко, Н. Ф. Практикум із основ мовленнєвої компетентності психолога [Текстььь] / Н. Ф. Шевченко, Ю. А. Паскевська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 11. - С. 48-71. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Паскевська, Ю.А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим [Текстььь] / Н. Ф. Шевченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 4. - С. 17-29. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: фывфывфыв: Практикум -- Допомога психологічна -- Хворі соматичні Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шевченко, Н. Ф. Гіперфункція тривожності у підлітків: превентивна стратегія [Текстььь] / Н. Ф. Шевченко, Е. М. Калюжна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 7. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психологія юнацтва Самосвідомість Почуття--тривожність Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Калюжна, Е.М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/6 Журнал 2010г. N 6 Музика, О. Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики) / О. Л. Музика. - С.1-7. - Л-ра в кінці ст. : табл. Лушин, П. В. Об экологичности психологического воздействия: экофасилитативная логика / П. В. Лушин. - С.7-9. - Лит. в конце ст. Кочубейник, О. М. Констуювання автентичності особистості: своєрідність життєвих ситуацій / О. М. Кочубейник. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст. Загурська, І. С. Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С.14-21. - Л-ра в кінці ст. Климчук, В. О. До проблеми використання т-критерію стьюдента у психологіі / В. О. Климчук. - С.21-28. - Л-ра в кінці ст. : табл. Шебанова, С. Г. Особливості суб'єктивного благополуччя молоді / С. Г. Шебанова. - С.28-33. - Л-ра в кінці ст. : табл. Висідалко, Н. Л. Чутливість перцептивних процесів студента при вирішенні задач та іі показники / Н. Л. Висідалко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст. : табл. Коробова, О. Г. Знакомство младших школьников с психологией посредством занятий оригами (Программа занятий для школьников 7-11 лет) / О. Г. Коробова. - С.40-48. - Лит. в конце ст. : рис. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійноі кар'єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова. - С.49-62 Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе) / С. В. Кривцова. - С.63-72 Зубаль, Н. Г. Матеріали діагностичного дослідження розвитку учнів та учнівських колективів / Н. Г. Зубаль. - С.73-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/7 Журнал 2010г. N 7 Музика, О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісному зростанню / О. Л. Музика. - С.1-6. - Л-ра в кінці ст. Климчук, В. О. / В. О. Климчук [та ін.]. - С.6-11. - Л-ра в кінці ст. Другие авторы: , , До проблеми використання критерію Манна-Уітні та знаків у психології Лукина, Л. Н. Практическая дельфинотерапия / Л. Н. Лукина. - С.11-24. - Лит. в конце ст. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар'єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова. - С.25-34. - Л-ра в кінці ст. Лукомская, С. А. Интегративная роль фототерапии как средства психологической помощи / С. А. Лукомская. - С.34-38. - Лит. в конце ст. Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе) / С. В. Кривцова. - С.38-44 Харитонова, Е. В. Опросник "Профессиональная востребованность личности" (ПВЛ) / Е. В. Харитонова, Б. А. Ясько. - С.45-57. - Лит. в конце ст. Дронова, О. С. Теоретико-прикладні засади профілактики та корекції агресивної поведінки неповнолітніх / О. С. Дронова. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Ткаченко, В. м. Дослідження соціально-педагогічних умов школи-інтернату з метою підвищення ефективності діяльності соціального педагога / В. м. Ткаченко. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Кокун, О. М. Теоретико-методологічні та практичні засади дистанційної психодіагностики в професійній сфері / О. М. Кокун. - С.65-68. - Л-ра в кінці ст. Буркова, Л. В. Визначення класу соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С.68-73. - Л-ра в кінці ст. Тарнавська, Ю. С. "Синдром саванта" в контексті наукових досліджень та суспільних уявлень про людей з відхиленнями / Ю. С. Тарнавська. - С.74-78. - Л-ра в кінці ст. Ничкало, Н. Г. Психологія для всіх і кожного / Н. Г. Ничкало, Т. В. Говорун. - С.78-80. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар'єри майбутнього фахівця [] / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 7. - С. 25-34. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Психологія професійної діяльності Психологія праці фывфывфыв: професійна кар'єра -- профессиональная карьера -- професіоналізм -- профессионализм -- технологія складання резюме -- технология составления резюме -- кар'єрні очікування -- карьерные ожидания Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сурякова, М.В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |