> Шифр: umil/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Подлевська, Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності / Н. Подлевська. - С.2 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Марцінко, Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньої школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови / Т. Марцінко. - С.5 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІНТОНУВАННЯ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УСНЕ МОВЛЕННЯ Цінько, С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови / С. Цінько. - С.9 - 13 фывфыв: РІДНА МОВА, ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / Л. Варзацька, О. Янчук. - С.13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНА ОСВІТИ, РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Дятленко, Т. "Вони рішилися вмерти..." : Аналіз художнього образу природи за новелою Ольги Кобилянської "Битва" / Т. Дятленко. - С.19 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОБИЛЯНСЬКА О., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Міхно, О. Організація дослідницької діяльності учнів у процессі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні" / О. Міхно. - С.25 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОЦЮБИНСЬКИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Загарук, О. Храм і соціум у романі О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво" : Урок- семінар на матеріалі двох романів / О. Загарук. - С.31 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ГОНЧАР О., ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ П., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Поліщук, О. Вивчення новели М.Хвильового "Я" ("Романтика") : Спроба ідейно-художнього аналізу твору в єдності його змісту і форми / О. Поліщук. - С.36 - 38 фывфыв: ХВИЛЬОВИЙ М., УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Шелехова, Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНА ОСВІТА, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Симоненко, Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія" : Для студентів філологічних факультетів / Т. Симоненко. - С.43 - 48. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ТЕКСТОЛОГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, КОМУНІКАТИВНА ПОВЕДІНКА Тимків, Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах / Н. Тимків. - С.49 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах в 2006/2007 навчальному році : Наказ Міністерства освіти і науки України від 09.01. 2007 № 1/9-1. - С.54 - 57 фывфыв: ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ Потапенко, О. Фідеїстичні тексти на заняттях лінгвістичного гуртка / О. Потапенко. - С.58 - 61. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОМУНІКАТИВНА ЛІНГВІСТИКА, МОВНА ОСВІТА Мухня-Мухинько, М. Суржифікація молоді художньою літературою / М. Мухня-Мухинько. - С.66 - 71 фывфыв: СУРЖИФІКАЦІЯ, МОВНА ОСВІТА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: umil/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Федоренко, В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2007 - 2008 навчальному році [скорочено] / В. Федоренко. - С.2 - 12 фывфыв: МОВНА ОСВІТА, ПРОГРАМОВІ МАТЕРІАЛИ Шелехова, Г. Система навчання опису як типу мовлення в 6 класі [за новою програмою] / Г. Шелехова. - С.13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ МОВЛЕННЯ Ніколаєва, Л. Роль виражальних мовних засобів в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів / Л. Ніколаєва. - С.19 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Бондаренко, Н. Словникова робота на уроках розвитку мовлення в 5 - 7 класах / Н. Бондаренко. - С.23 - 26 фывфыв: СЛОВНИКОВА РОБОТА, ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ Кушнірова, Л. Методична спадщина В.І.Масальського / Л. Кушнірова. - С.26 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІНГВОДИДАКТИКА Мельник, Т. Художня література в контексті ноосферної освіти / Т. Мельник. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МИСЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Яценко, т. Бібліотечні уроки як форма розвитку читацької компетентності учнів / т. Яценко. - С.34 - 38 фывфыв: БІБЛІОТЕЧНІ УРОКИ, ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Жулканич, М. Опис зовнішності людини за картиною К.трутовського "Жінка з полотном" [урок-вернісаж] / М. Жулканич. - С.39 - 41 фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ НАВИЧКИ Почтар, К. Життєвий і творчий шлях Андрія Малишка [уроки української літератури] / К. Почтар. - С.41 - 44 фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Стецюк, Н. Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів / Н. Стецюк. - С.45 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК Голобородько, Я. Естетика й естетизм Юрія Яновського : Романи "Майстер корабля", "Чотири шаблі", "Вершники" / Я. Голобородько. - С.50 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Програма для загальноосвітніх навчальних закладів рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання 5 - 12 класи. - С.61 - 66 фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ, УКРАЇНСЬКА МОВА Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і тематичного контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 7 класу з рідної (української) мови : I-й семестр / Г. Шелехова. - С.67 - 68 фывфыв: ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ Гнаткович, Т. педагогічний світогляд Григорія Ващенка / Т. Гнаткович. - С.69 - 70. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Шелехова, Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови [Текстььь] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 2. - С. 39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання мови фывфывфыв: мовна освіта -- розвиток мовлення Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Система навчання опису як типу мовлення в 6 класі [за новою програмою] [Текстььь] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 5. - С. 13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання української мови фывфывфыв: мовленнєва діяльність -- типи мовлення Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і тематичного контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 7 класу з рідної (української) мови [Текстььь] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 5. - С. 67 - 68 Рубрики: Методика викладання української мови фывфывфыв: планування уроків Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2009/1 Журнал 2009г. N 1 Донченко, Т. Учнівські твори як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Т. Донченко. - С.2-. - Бібліогр. в кінці ст. Дубовик, С. Мовленнєвий етикет як складова культури спілкування молодших школярів / С. Дубовик. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст. Дороз, В. Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / В. Дороз. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. Марцінко, Т. Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Т. Марцінко. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст. Косянчук, С. Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / С. Косянчук. - С.22-26 Фасоля, А. Папки успіху діють... / А. Фасоля. - С.27-31 Лісовський, А. Аксіоми методики / А. Лісовський. - С.32-35 Сівицька, Г. Микола Вінграновський. Любов до дитини, батьківський заповіт у вірші "Перша колискова". Вияв патріотичних почуттів автора через художні описи природи у творах "Ходімте в сад...", "Сама собою річка ця тече..." : Урок української літератури у 5 класі / Г. Сівицька. - С.36-37 Кратасюк, Л. Урок-конкурс : Останній урок української мови в 11 класі / Л. Кратасюк. - С.38-39 Шелехова, Г. Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Г. Шелехова. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Голуб, Н. Робота з текстами на заняттях з риторики / Н. Голуб. - С.44-51. - Бібліогр. в кінці ст. Дяченко, С. Це був не сон, живе страшне життя Людмили Старицької-Черняхівської / С. Дяченко. - С.52-54. - Бібліогр. в кінці ст. Новиков, А. Григорій Квітка-Основ'яненко й український театр / А. Новиков. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст. Ходань, О. Виховний захід "Мово моя українська" / О. Ходань. - С.60-61 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2009/2 Журнал 2009г. N 2 Мамчур, Л. Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення / Л. Мамчур. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Пилищук, О. Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / О. Пилищук. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст. Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько, С. Ковальова. - С.9-14 Бондаренко, Н. Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Н. Бондаренко. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Дяченко, С. До проблеми вивчення творчості Олеся Гончара у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Дяченко. - С.18-21. - Бібліогр. в кінці ст. Лілік, О. "Самотній на землі, як сонце на небі...": Урок-дослідження імпресіоністичних і екзистенціальних рис у новелі Михайла Коцюбинського "INTERMEZZO" / О. Лілік. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст. Хорошковська, О. Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / О. Хорошковська. - С.26-29 Яновицька, Н. Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Н. Яновицька. - С.29-31. - Бібліогр. в кінці ст. Шелехова, Г. Розвиток умінь учнів створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Г. Шелехова. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Голуб, Н. Інтерактивні методи у навчанні риторики майбутніх учителів / Н. Голуб. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Бабійчук, Т. Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Т. Бабійчук. - С.44-45. - Бібліогр. в кінці ст. Климова, К. Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторінгу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів / К. Климова. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Бацевич, Ф. Прагматика винятковості: комунікативні смисли частки аж у сучасній українській мові / Ф. Бацевич. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипенко, О. Дейксис і анафора як основні займенникові функції / О. Пилипенко, Т. Матвійчук. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст. Кузнецова, Г. Формування готовності студентів-словесників до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики : На прикладі навчально-виховного заходу "Ораторами стають!" / Г. Кузнецова. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2009/4 Журнал 2009г. N 4 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році : Лист МОН від 22.05.2009 р. № 1/9-353. - С.2-10 Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році : Лист МОН від 22.05.2009 р. № 1/9-353. - С.10-17 Федорчук, Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Т. Федорчук. - С.18-23. - Бібліогр. в кінці ст. Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови : Академічний рівень / Г. Шелехова. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст. Ярмолюк, А. Соціокультурна змістова лінія в структурі уроку української мови / А. Ярмолюк. - С.28-33. - Бібліогр. в кінці ст. Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / С. Косянчук. - С.34-39 Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько, С. Ковальова. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст. Бикова, Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури / Т. Бикова. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст. Зарубенко, Н. Особливості будови тексту-роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму : Матеріали до уроку розвитку мовлення у 5 класі з використанням ІКТ / Н. Зарубенко. - С.50-51 Ігнатенко, Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра / Е. Ігнатенко. - С.52-54 Гудзик, І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / І. Гудзик. - С.5-58. - Бібліогр. в кінці ст. Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / О. Міхно. - С.59-60. - Бібліогр. в кінці ст. Плетньова, Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / Л. Плетньова. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання [] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2009. - N 1. - С. 40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Методика викладання читання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови [] : академічний рівень / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2009. - N 4. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання української мови Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Розвиток умінь учнів створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі [] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2009. - N 2. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа--Методика викладання читання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/2 Журнал 2010г. N 2 Пентилюк, М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті / М. Пентилюк. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Дороз, В. Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій / В. Дороз. - С.6-11 Кучерук, О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови / О. Кучерук. - С.12-15. - Л-ра в кінці ст. Грона, Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички / Н. Грона. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. Черниш, К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія" : Засобами дистанційного навчання / К. Черниш. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Подорож у світ Олександра Довженка : Урок української літератури у 6 класі / С. Цінько, О. Ковальова. - С.23-26 Лісовський, А. Біля витоків людської духовності / А. Лісовський. - С.27-30 Доненко, Л. Проблемно-пошукова технологія: від теорії до практики / Л. Доненко, І. Хворостяний. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Герасименко, В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) / В. Герасименко. - С.35-36 Дроздова, І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / І. Дроздова. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст. Романишина, Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії / Н. Романишина. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст. Домалега, І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб" / І. Домалега. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Завдання для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури. - С.55-56 Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова. - С.57-58 Календарно-тематичне планування уроків української мови в системі особистісно зорієнтовного навчання. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 9 класу з української (рідної) мови [] / Г. Шелехова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 2. - С. 57-58 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/5 Журнал 2010г. N 5 Омельчук, С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій : на матеріалі розділу "Прислівник" / С. Омельчук. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи / Н. Бондаренко. - С.7-9. - Л-ра в кінці ст. Фасоля, А. Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович / А. Фасоля, Т. Фасоля. - С.10-18 Щербакова, Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів / Н. Щербакова. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Герасименко, В. Реальне та уявне в автобіографічній кіноповісті О. П. Довженка "Зачарована Десна" (6 клас) / В. Герасименко. - С.23-24 Забіяка, В. Правопис та відмінювання іменників ІІІ відміни : урок української мови із застосуванням інтерактивних технологій, 6 клас / В. Забіяка. - С.25-26 Ромасевич, О. Правила вживання великої букви : 2 уроки української мови з використанням інформаційно-комп'ютерних технологій, 10 клас / О. Ромасевич. - С.26-28 Юрійчук, Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Н. Юрійчук. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Дроздова, І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Козій, О. "Колиска" Івана Чендея: концепт дому у творчості письменника / О. Козій. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Т. Українська мова 10-11 класи : програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено МОН України) (академічний рівень) / Г. Т. Шелехова, В. І. НовосьоловаЯ. І. Остаф. - С.43-47 Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр) / Г. Шелехова. - С.48-50 Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" : 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко. - С.51-61. - Л-ра в кінці ст. Табунщик, Н. Уроки літератури рідного краю / Н. Табунщик. - С.62-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Т. Українська мова 10-11 класи [] : програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено МОН України) (академічний рівень) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 5. - С. 43-47 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Новосьолова, В. І.; Остаф, Я. І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр) [] / Г. Шелехова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 5. - С. 48-50 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/8 Журнал 2010г. N 8 Голуб, Н. Риторична компетентність учнів стврших класів як показник сучасної мовної освіти / Н. Голуб. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників : академічний рівень / Г. Шелехова. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Мовна надмірність і мовна недостатність в системі роботи зі стилістики і культури мовлення у старших класах / Н. Бондаренко. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Федорчук, Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення / Т. Федорчук. - С.17-21. - Л-ра в кінці ст. Варзацька, Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Л. Варзацька. - С.22-25. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / А. Ярмолюк. - С.26-31. - Л-ра в кінці ст. Симоненкова, Т. Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів / Т. Симоненкова. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Дороз, В. Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / В. Дороз. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Т. Яценко. - С.46-48 Хорошковська, О. Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / О. Хорошковська. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Дорошко, Л. Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Л. Дорошко. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Повхан, К. Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови / К. Повхан. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Яновицька, Н. Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Н. Яновицька. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Плахотник, В. Інтеграція методичної системи в загальну теорію систем / В. Плахотник. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови : (академічний рівень) (другий семестр) / Г. Шелехова. - С.70-71 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова. - С.72-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників [] : академічний рівень / Г. Шелехова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 8. - С. 8-12. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови [] : (академічний рівень) (другий семестр) / Г. Шелехова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 8. - С. 70-71 Рубрики: Українська мова--Планування--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Шелехова, Г. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Кучеренко, І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-25 Яценко, Т. Імпресіонізм у світовій художній літературі : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти : за творчістю О. Олеся / Л. Назаренко. - С.30-33 Лісовський, А. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38. - Л-ра в кінці ст. Бацюсь, Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя : особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі / Р. Бацюсь. - С.39-41 Кухарчук, І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів : на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення" / І. Кухарчук. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Василенко, М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Домалега, І. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст. Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : літературно-музична композиція, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-60 Витоки визнання й успіху : до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелехової. - С.61-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |