Шифр: obdy/2007/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текстььь]. - К. : СОЦИС. - Выходит 10 раз в год
2007г. N 2
Содержание:
Сєрєнко, Н. П. Усе на світі починається з любові / Н. П. Сєрєнко. - С.2 - 9
фывфыв: СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
Куліш, В. П. "Кадри вирішують все..." / В. П. Куліш. - С.9 - 10
фывфыв: УЧИТЕЛЬ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ
Прилипко, Т. І. Виховуємо особистість / Т. І. Прилипко. - С.11 - 12
фывфыв: ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ, ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
Котляр, Н. П. Діагностика і розвиток особистості учня в ліцеї / Н. П. Котляр. - С.13 - 14
фывфыв: ЛІЦЕЙ, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ
Янчевський, Л. К. Науково-дослідна робота з фізики / Л. К. Янчевський. - С.14 - 18
фывфыв: ФІЗИКА, ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
Котляр, Г. В. Педагогіка співпраці / Г. В. Котляр. - С.18 - 19
фывфыв: ТВОРЧА ДУМКА, ЛІЦЕЙ
Наумова, Ю. М. Найкращі ідеї - у життя / Ю. М. Наумова. - С.19 - 22
фывфыв: ОСВІТА НОВОГО ТИПУ, РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ
Калашнікова, А. М. Робота з обдарованими дітьми / А. М. Калашнікова. - С.23 25
фывфыв: РОЗВИТОК ДИТИНИ, ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Соловйова, Н. М. Знання іноземних мов - обов'язкове / Н. М. Соловйова. - С.25 - 26
фывфыв: ІНОЗЕМНІ МОВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Куліш, Д. В. "КРОКС" - це не просто гра... / Д. В. Куліш. - С.27 - 28
фывфыв: ДОЗВІЛЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ, "КРОКС"
Свєшнікова, Н. В. Немає людей без таланту... / Н. В. Свєшнікова. - С.29 - 33
фывфыв: ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ, РОЗВИВАЛЬНІ ЗАСОБИ МИСТЕЦТВА
Яворський, В. А. До рідного ліцею на місце роботи / В. А. Яворський. - С.34 - 37
фывфыв: ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ
Коміренко, М. М. Виховуємо майбутнє України / М. М. Коміренко. - С.37 39
фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Губко, О. Т. Ранній вияв поетичних здібностей дитини : Монографічне дослідження / О. Т. Губко. - С.40 - 52
фывфыв: ПОЕТИЧНІ ЗДІБНОСТІ, ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ
Бондаренко, О. Практикум з розвитку пам'яті для учнів середнього шкільного віку / О. Бондаренко. - С.53 - 63
фывфыв: ЗАУЧУВАННЯ МАТЕРІАЛУ, ВИСОКОРОЗВИНЕНА УВАГА, ВЕРБАЛЬНА ПАМ'ЯТЬ
Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого пенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.63 - 67
фывфыв: ТВОРЧІЙ ПОТЕНЦІАЛ, ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Шифр: obdy/2007/4
   Журнал

Обдарована дитина [Текстььь]. - К. : СОЦИС. - Выходит 10 раз в год
2007г. N 4
Содержание:
Деменко, О. І. Інтервю Ольги Іванівни Деменко, заступника директора департаменту з гуманітарних питань - начальника управління освіти Харківської міської Ради/ бесіду провела О.Рибальченко / О. І. Деменко. - С.2 - 8
фывфыв: ОБДАРОВАНА ДИТИНА, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ
Про проведення міських турнірів з базових дисциплін для учнів загальноосвітніх шкіл м.Харкова у 2006 році. - С.9 - 11
фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ, ПРЕДМЕТНІ ТУРНІРИ
Про хід організаційних заходів щодо відновлення роботи міської організації учнівського самоврядування. - С.12 - 16
фывфыв: МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ДИТЯЧІ ОРГАНІЗАЦІЇ, САМОВРЯДУВАННЯ
Балова, Г. А. Науково-методичний супровід навчально-виховного процесу в гімназії / Г. А. Балова. - С.17 - 18
фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС
Балкашина, О. Ю. Практичність комунікативних технологій у вивчені іноземних мов / О. Ю. Балкашина. - С.19 - 20
фывфыв: ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВІ УМІННЯ
Лісовенко, Г. В. Початкова школа - основа подальшого успішного навчання в гімназії / Г. В. Лісовенко. - С.20 - 22
фывфыв: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, РОЗВИНУТА ОСОБИСТІСТЬ
Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкольник: особливості емоційного розвитку / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.23 - 37. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ДОШКІЛЬНИК, ЕМОЦІЙНА УЯВА
Кабиш-Рибалка, А. В. Дослідження сенсу життя інтелектуально обдарованих десятикласників з різною життєвою орієнтацією та успішністю навчання / А. В. Кабиш-Рибалка. - С.38 - 51. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНІ УЧНІ, СЕНС ЖИТТЯ, СМИСЛО-ЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ
Митник, О. Я. Творчі ситуації у навчально-виховному процесі закладу освіти як засіб формування інтелектуальної культури особистості / О. Я. Митник. - С.52 - 58
фывфыв: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КУЛЬТУРА, ТВОРЧА СИТУАЦІЯ, САМОПІЗНАННЯ
Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.59 - 63
фывфыв: ПЕРСПЕКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, ГУРТКИ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Шпак, С. В.
    Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого пенціалу учнів [Текстььь] / С. В. Шпак // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 2. - С. 63 - 67
Рубрики: Робота з обдарованими дітьми
   Позашкільна робота

   
фывфывфыв:
творчій потенціал -- позашкільний заклад

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Шпак, С. В.
    Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів [Текстььь] / С. В. Шпак // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 4. - С. 59 - 63
Рубрики: Позакласна робота
   
фывфывфыв:
перспективне завдання -- гуртки

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)