Щ 61 Щерба, Наталія Сергіївна. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції [] : монографія / Н. С. Щерба ; [за ред. О. Є. Антонової]. - Житомир : Полісся, 2010. - 308 с. : табл., рис. - Скор.: с. 4. - Л-ра: с. 147-178. - Дод.: с. 179-306. - ISBN 978-966-655-509-3 : 32.00 грн
Рубрики: Вища освіта Вища гуманітарна освіта--Нерідна мова--Наукові видання Вчителі нерідної мови--Підготовка--Наукові видання Нерідна мова--Методика викладання--Житомир, місто--Наукові видання Житомир, місто--Нерідна мова--Методика викладання -- Наукові видання фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- іншомовна стратегічна компетенція -- иноязычная стратегическая компетенция -- комунікативна компетенция -- коммуникационная компетенция -- когнітивна статегія -- когнитивная стратегия -- компенсаторна стратегія -- компенсаторная стратегия -- стратегія досягнення -- стратегия достижения -- дидактичні знання -- дидактические знания -- методичні знання -- методические знания -- навчальна компетенція -- обучающая компетенция -- социальная компетенция -- формування особистості -- ціннісні орієнтації -- ценностные ориентации -- формування особистості -- формирвание личности Аннотация: Сутність і структура іншомовної діяльнісної компетенції суб'єкта вивчення іноземної мови; теоретична модель процесу відповідної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови; критерії оцінювання, показники зазначеної готовності та технологія підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів іншомовної діяльнісної компетенції. Згідно програми дослідження окремі експерименти проводились на базі Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, гуманітарної гімназії № 23 ім. М. Й. Очерета та спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням іноземних мов ім. С. Ковальчука м. Житомира, а також інституту іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Антонова, О. Є. \ред.\ Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
К17 Калініна, Лариса Вадимівна. Комплексні комп'ютерні лабораторні роботи як засіб самостійної методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови [] : навч.-метод. посібник / Л. В. Калініна, Н. Р. Петранговська, Н. С. Щерба. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. - 161, [1] с. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 122-160. - ISBN 978-966-485-185-2 : 35.00 грн
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Навчальні видання Англійська мова--Педагогічні інновації--Навчальні видання для самоосвіти фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- веб-технологии -- дистанційна освіта -- дистанционное образование -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- електронні бібліотеки та каталоги -- электронные библиотеки и каталоги Аннотация: Посібник пропонує використання комплексних комп'ютерних лабораторних робіт з курсу "Методика викладання англійської мови" як засобу професійно-методичного саморозвитку студентів, що мотивуватиме майбутнього вчителя до творчої самостійної роботи у школі. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Петранговська, Наталія Романівна; Щерба, Наталія Сергіївна Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Щ61 Щерба, Наталія Сергіївна. Теоретичні та методичні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання старшокласників з особливими потребами [] : автореф. дис. / Щерба Наталія Сергіївна ; [наук. консультант Антонова О. Є.] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Левковець Н. М., 2021. - 39, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 32-36. - 10.00 грн
Рубрики: Вчителі--Нерідна мова--Підготовка--Наукові видання Інклюзивне навчання--Загальноосвітні школи--Наукові видання Старшокласники--Інклюзивне навчання--Загальноосвітні школи--Наукові видання фывфывфыв: майбутній учитель іноземної мови -- старшокласники з особливими потребами -- практикоорієнтоване навчання -- підготовка вчителя іноземної мови -- інклюзивна компетентність -- технологія "Інтерактивна майстерня" Аннотация: У дисертації на методологічному, теоретичному та технологічному рівнях досліджено проблему підготовки майбутніх учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання старшокласників з сосбливими освітніми потербами. Обґрунтовано методологічні засади та сутність підготовки майбутнього вчителя інозмуної мови у визначеному напрямі, запропоновано її концепцію та модель, проектовано структуру інклюзтвної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, запропоновано критерії оцінювання, показники та рівні її сформованості. Розроблено навчально-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання старшокласників з особливими освітніми потребами (навчальну програму, силабус, програми практики, навчальний посібник, навчально- інструктивні матеріали для проведення практичних занять, електронні засоби навчання). Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Антонова, Олена Євгеніївна \наук. консультант.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Щ61 Щерба, Наталія Сергіївна. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами [] : монографія / Н. С. Щерба ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - 439, [1] с. : табл., рис. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Дод.: с. 354-439. - ISBN 978-966-485-281-1 : 140.00 грн
Рубрики: Іноземні мови--Вчителі--Підготовка--Наукові видання Інклюзивне навчання--Загальноосвітні школи--Наукові видання фывфывфыв: місцеві видання -- освіта -- педагогіка -- методика навчання іноземних мов -- навчання дітей з інвалідністю Аннотация: Проаналізовано термінологічний апарат, обґрунтовано методологічні засади, концепцію, модель підготовки учителів іноземної мови до практикоорієнтованого навчання учнів з особливими освітніми потребами, запропоновано зміст, методи, форми та засоби цієї підготовки на прикладі навчання старшокласників з дитячим церебральним паралічем. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |