> Шифр: obdy/2014/7 Журнал 2014г. N 7 Туров, М. П. Основні напрямки оцінювання технічної обдарованості школярів / М. П. Туров. - С.2-9. - Л-ра в кінці ст. Вансен, Т. М. Разработка комплексных программ по развитию познавательных процессов у младших школьников / Т. М. Вансен. - С.10-14 Мельник, А. О. Самостійне складання математичних задач учнями початкових класів / А. О. Мельник. - С.15-24 Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Лізун. - С.25-34 Білоус, С. В. У світі казки чарівної / С. В. Білоус. - С.35-45 Янковська, Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" / Л. М. Янковська. - С.46-51 Горецька, О. В. Умови та шляхи оптимізації спілкування батьків із дітьми дошкільного віку / О. В. Горецька. - С.52-55 Калошин, В. Ф. Как мы используем в воспитании базисный закон мотивации? / В. Ф. Калошин. - С.56-61 Гусакова, М. П. Зачем учить детей признавать и исправлять свои ошибки / М. П. Гусакова. - С.61-63 Мельник, А. О. Різнотипові математичні завдання для учнів початкових класів / А. О. Мельник. - С.64-66 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Янковська, Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" [] / Л. М. Янковська> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2014. - N 7. - С. 46-51 Рубрики: Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи Обдаровані діти Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: otrd/2017/5 Журнал 2017г. N 5 Рудницька, С. Ю. Проблема самопроектування особистості: психолого-герменевтичний підхід / С. Ю. Рудницька. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. А. Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.11-13. - Бібліогр. в кінці ст. Горбань, С. І. Застосування технології програмованого навчання під час опанування прийомів долічного письма майбутніми художниками сакрального живопису / С. І. Горбань. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Колярова, А. О. Проблема тілесного досвіду особистості в психологічному дискурсі / А. О. Колярова. - С.18-20. - Бібліогр. в кінці ст. Сичевська, Л. Є. Міжособистісне спілкування у "Козацькій світлиці" як чинник зародження прогресивних ідей / Л. Є. Сичевська. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст. Янковська, Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти / Л. М. Янковська. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст. Чудакова, В. П. Особливості формувального експкрименту та етапи впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудаковой) - компонента сформованості конкурентноздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст. Гальченко, О. П. Від проблеми до успіху: розв'язуємо задачі, граючись : (авторська технологія) / О. П. Гальченко. - С.37-39 Дроботенко, М. М. Практикум з підготовки та написання есе / М. М. Дроботенко. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст. Романовський, С. В. Особливості освіти країн Європи та освітні реалії України / С. В. Романовський. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. Муранова, Н. П. Компетенції та компетентності в освіті / Н. П. Муранова, Н. Ф. Федорова. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Янковська, Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти [] / Л. М. Янковська> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 5. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи Педагогічна психологія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |