> Шифр: umil/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Мацько, Л. Програмні засади навчання української мови учнів старшої школи : Профіль - українська філологія / Л. Мацько, О. Семеног. - С.2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УКРАЇНСЬКА МОВА Мунтян, С. Окремі результати діагностики діалогічного мовлення учнів 6-7 класів / С. Мунтян. - С.8 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНА ОСВІТА, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Луценко, В. Особливості навчання тексту-опису / В. Луценко. - С.13 - 15. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ ТЕКСТУ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / л. Варзацька, О. Янчук. - С.15 - 17 фывфыв: МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ СИТУАЦІЇ Буркалець, Н. Порівняння як один із прийомів вивчення творчості Григорія Косинки / н. Буркалець. - С.18 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОСИНКА Г., ПОРІВНЯННЯ Яценко, Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах / Т. Яценко. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Панчук, О. "Ігрова допомога" на уроках української мови / О. Панчук. - С.27 - 29 фывфыв: ІГРОВІ ПРИЙОМИ, УКРАЇНСЬКА МОВА, ОРФОГРАФІЧНА РОЗМИНКА Захарова, О. Підвищення мовної культури та грамотності учнів на уроках української мови / О. Захарова. - С.30 - 32. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, МОВНА КУЛЬТУРА, ГРАМОТНІСТЬ Шпонтак, К. Докладний переказ тексту з елементами опису приміщення (усно) / К. Шпонтак. - С.33 - 34 фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ Чухліб, Л. Система уроків за творчістю Валерія Шевчука / Л. Чухліб. - С.35 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА, ШЕВЧУК В. Єрмоленко, С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці / С. Єрмоленко. - С.42 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ЛІНГВОДИДАКТИКА Фасоля, А. Іван Огієнко: наука для прийдешніх поколінь / А. Фасоля. - С.47 - 50 Петленко, Л. Два вірші Івана Франка / Л. Петленко. - С.51 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ФРАНКО І. Талабіра, Г. "Жити, справді, треба поспішати, і не бути боржником ні в чім" : Ознайомлення з життям і творчістю Василя Густі / Г. Талабіра. - С.54 - 57 фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ГУСТІ В. Коваленко, В. Творчий діалог на тему: "... і незглибиме творче ремесло" : Модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників / В. Коваленко. - С.58 - 60 фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ, МИСТЕЦТВО СЛОВА Кривдик, О. Так історично склалося? / О. Кривдик. - С.65 - 67 фывфыв: МОВНА КУЛЬТУРА Сорокопуд, В. Чарівний світ Всеволода Нестайка: від тридцятитрьохрічної корови Контрибуції і Чарки луципера до свинофірми "Рилос" і пошуку "скоробагатьковських" скарбів / В. Сорокопуд. - С.68 - 70 фывфыв: ДИТЯЧА КАЗКА, УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Юрачківський, А. Алогізми в сучасному українському слововживанні / А. Юрачківський. - С.71 - 72. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АЛОГІЗМИ, МОВНА ГРАМОТНІСТЬ, СЛОВОВЖИВАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
> Шифр: umil/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Федоренко, В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2007 - 2008 навчальному році [скорочено] / В. Федоренко. - С.2 - 12 фывфыв: МОВНА ОСВІТА, ПРОГРАМОВІ МАТЕРІАЛИ Шелехова, Г. Система навчання опису як типу мовлення в 6 класі [за новою програмою] / Г. Шелехова. - С.13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ МОВЛЕННЯ Ніколаєва, Л. Роль виражальних мовних засобів в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів / Л. Ніколаєва. - С.19 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Бондаренко, Н. Словникова робота на уроках розвитку мовлення в 5 - 7 класах / Н. Бондаренко. - С.23 - 26 фывфыв: СЛОВНИКОВА РОБОТА, ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ Кушнірова, Л. Методична спадщина В.І.Масальського / Л. Кушнірова. - С.26 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІНГВОДИДАКТИКА Мельник, Т. Художня література в контексті ноосферної освіти / Т. Мельник. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МИСЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ Яценко, т. Бібліотечні уроки як форма розвитку читацької компетентності учнів / т. Яценко. - С.34 - 38 фывфыв: БІБЛІОТЕЧНІ УРОКИ, ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Жулканич, М. Опис зовнішності людини за картиною К.трутовського "Жінка з полотном" [урок-вернісаж] / М. Жулканич. - С.39 - 41 фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ НАВИЧКИ Почтар, К. Життєвий і творчий шлях Андрія Малишка [уроки української літератури] / К. Почтар. - С.41 - 44 фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Стецюк, Н. Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів / Н. Стецюк. - С.45 - 49. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК Голобородько, Я. Естетика й естетизм Юрія Яновського : Романи "Майстер корабля", "Чотири шаблі", "Вершники" / Я. Голобородько. - С.50 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Програма для загальноосвітніх навчальних закладів рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання 5 - 12 класи. - С.61 - 66 фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ, УКРАЇНСЬКА МОВА Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і тематичного контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 7 класу з рідної (української) мови : I-й семестр / Г. Шелехова. - С.67 - 68 фывфыв: ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ Гнаткович, Т. педагогічний світогляд Григорія Ващенка / Т. Гнаткович. - С.69 - 70. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Яценко, Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах [Текстььь] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 3. - С. 23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання української літератури Психологія навчання Психологія праці--Вчитель фывфывфыв: читацька компетентність -- розумова діяльність -- мовленнєва компетентність Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Яценко, т. Бібліотечні уроки як форма розвитку читацької компетентності учнів [Текстььь] / т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 5. - С. 34 - 38 Рубрики: Бібліотечна справа Позакласне читання Психологія читання фывфывфыв: бібліотечні уроки -- читацька компетентність Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: pisu/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Рибалка, В. Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості / В. Рибалка. - С.9-24. - Бібліогр. в кінці ст. Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62. - Бібліогр. в кінці ст. Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87. - Бібліогр. в кінці ст. Яценко, Т. Об'єктивність та об'єктність у глибинно-психологічному пізхнанні / Т. Яценко. - С.88-92 Бутерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бутерко. - С.93-105. - Бібліогр. в кінці ст. Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст. Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концептуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126. - Бібліогр. в кінці ст. Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129. - Бібліогр. в кінці ст. Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133. - Бібліогр. в кінці ст. Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137. - Бібліогр. в кінці ст. Синєокий, О. Індивідуально-психологічні умови професійної деформації слідчого / О. Синєокий. - С.138-142. - Бібліогр. в кінці ст. Полунін, О. Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором / О. Полунін. - С.143-150. - Бібліогр. в кінці ст. Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Я 92 Яценко, Т. С. Основи глибинної психокорекції: феноменологія, теорія і практика [] / Т. С. Яценко. - К. : Вища школа, 2006. - 382 с. : іл. - ISBN 966-642-322-7 : 038.80 грн, 048.50 грн, 48.50 грн, 42.00 грн
Рубрики: Психологія--Психокорекція фывфывфыв: практична психологія -- практическая психология -- психічні явища -- психические явления -- психічний захист -- психическая защита -- групова психокорекція -- групповая психокорекция -- методика АСПН -- методика АСПО -- соціально-психологічне навчання -- социально-психологическое обучение -- психодіагностика -- психодиагностика -- психоаналітичне дослідження -- психоаналитическое исследование Аннотация: Теорія глибинної психокорекції за методом активного соціально-психологічного навчання (АСПН). Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 4 ФОНД (1), ЧЗ (2), ВСМЛ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2), ВСМЛ (1) |
Я 92 Яценко, Т. С. Теорія і практика групової психокорекції: Активне соціально-психологічне навчання [] / Т. С. Яценко. - К. : Вища школа, 2004. - 679 с. : іл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-642-169-0 : 058.00 грн
Рубрики: Психокорекція групова--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: психокоррекция -- спілкування -- общение -- онтопсихология -- онтопсихологія -- психоаналіз -- психоанализ -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- групові дискусії -- групповые дискуссии -- психомалюнок (метод) -- психорисунок (метод) -- рольові ігри -- ролевые игры -- психодрама -- інтегральний психосинтез -- интегральный психосинтез -- трансперсональна психологія -- трансперсональная психология Аннотация: Теоретичні й методичні передумови групової психокорекції шляхом активного соціально-психологічного навчання (АСПН); зразки занять цілісного курсу АСПН із системою методик. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
> Шифр: umil/2009/3 Журнал 2009г. N 3 Борисова, Л. Вивчення ділових паперів на основі компетентнісного підходу на уроках української мови в загальноосвітніх закладах / Л. Борисова. - С.2-5 Козир, М. Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / М. Козир. - С.5-7. - Бібліогр. в кінці ст. Луценко, В. Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять / В. Луценко. - С.8-12. - Бібліогр. в кінці ст. Юрійчук, Н. Сучасний стан мовлення школярів в аспекті українсько-російської двомовності / Н. Юрійчук. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст. Цінько, С. Цикл уроків з лінгвістики тексту / С. Цінько, С. Ковальова. - С.15-20 Яценко, Т. Літературні курси за вибором як важливий компонент профільного навчання / Т. Яценко. - С.21-23. - Бібліогр. в кінці ст. Привалова, С. Психолого-педагогічні засади вивчення мови художнього твору старшокласниками / С. Привалова. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст. Кидисюк, В. Українські народні пісні "Ходить гарбуз по городу", "Три товариші" : Урок читання у 3 класі / В. Кидисюк. - С.29-31 Ліщинська, Л. Творення слів. Тренувальні вправи : Урок-презентація, 10 клас / Л. Ліщинська. - С.32-35 Рощенко, Т. Веселе місто алфавіт : Інтегрований урок навчання грамоти (читання і письмо) і комп'ютерної азбуки / Т. Рощенко. - С.36-38 Кожуховська, Л. Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Л. Кожуховська. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст. Плахотник, В. Вправи і завдання в лінгводидактиці / В. Плахотник. - С.43-45 Поворознюк, С. Писемні жанри художньої публіцистики / С. Поворознюк. - С.45-48. - Бібліогр. в кінці ст. Дороз, В. Авторська програма факультативного курсу "Українська мова в діалозі культур" : Для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів / В. Дороз. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст. Бабійчук, Т. Романи Олеся Бердника в репертуарі студентського театру-кіностудії / Т. Бабійчук. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст. Ярмолюк, С. Ретродискусія про українську державу та її державну мову зразка дев'яностих років / С. Ярмолюк. - С.60-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Яценко, Т. Літературні курси за вибором як важливий компонент профільного навчання [] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2009. - N 3. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/4 Журнал 2010г. N 4 Хом'як, І. Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О. М. Біляєва / І. Хом'як. - С.2-4. - Л-ра в кінці ст. Солодюк, Н. особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах / Н. Солодюк. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст. Кратасюк, Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Л. Кратасюк. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Котляренко, С. специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів / С. Котляренко. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. Гаврилюк, О. підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом / О. Гаврилюк. - С.19-21. - Л-ра в кінці ст. Палій, Н. Порівняльний аналіз графічних систем української та румунської мов / Н. Палій. - С.22-25. - Л-ра в кінці ст. Климова, К. Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / К. Климова. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Гордієнко, Г. Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців / Г. Гордієнко. - С.30-36. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко. - С.37-46 Табунщик, Н. Уроки літератури рідного краю (5 клас) / Н. Табунщик. - С.47-50 Яременко, Л. До дня української мови та писемності : сценарій свята / Л. Яременко. - С.51-52 Бущенко, В. Сценарії обрядових свят / В. Бущенко. - С.53-55 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова. - С.56-61. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/5 Журнал 2010г. N 5 Омельчук, С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій : на матеріалі розділу "Прислівник" / С. Омельчук. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи / Н. Бондаренко. - С.7-9. - Л-ра в кінці ст. Фасоля, А. Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович / А. Фасоля, Т. Фасоля. - С.10-18 Щербакова, Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів / Н. Щербакова. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Герасименко, В. Реальне та уявне в автобіографічній кіноповісті О. П. Довженка "Зачарована Десна" (6 клас) / В. Герасименко. - С.23-24 Забіяка, В. Правопис та відмінювання іменників ІІІ відміни : урок української мови із застосуванням інтерактивних технологій, 6 клас / В. Забіяка. - С.25-26 Ромасевич, О. Правила вживання великої букви : 2 уроки української мови з використанням інформаційно-комп'ютерних технологій, 10 клас / О. Ромасевич. - С.26-28 Юрійчук, Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Н. Юрійчук. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Дроздова, І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Козій, О. "Колиска" Івана Чендея: концепт дому у творчості письменника / О. Козій. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Т. Українська мова 10-11 класи : програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено МОН України) (академічний рівень) / Г. Т. Шелехова, В. І. НовосьоловаЯ. І. Остаф. - С.43-47 Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр) / Г. Шелехова. - С.48-50 Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" : 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко. - С.51-61. - Л-ра в кінці ст. Табунщик, Н. Уроки літератури рідного краю / Н. Табунщик. - С.62-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" [] : 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 5. - С. 51-61. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Література--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шевченко, З. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи [] / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 4. - С. 37-46 Рубрики: Художня культура--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шевченко, З. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/8 Журнал 2010г. N 8 Голуб, Н. Риторична компетентність учнів стврших класів як показник сучасної мовної освіти / Н. Голуб. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників : академічний рівень / Г. Шелехова. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Мовна надмірність і мовна недостатність в системі роботи зі стилістики і культури мовлення у старших класах / Н. Бондаренко. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Федорчук, Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення / Т. Федорчук. - С.17-21. - Л-ра в кінці ст. Варзацька, Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Л. Варзацька. - С.22-25. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / А. Ярмолюк. - С.26-31. - Л-ра в кінці ст. Симоненкова, Т. Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів / Т. Симоненкова. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Дороз, В. Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / В. Дороз. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Т. Яценко. - С.46-48 Хорошковська, О. Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / О. Хорошковська. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Дорошко, Л. Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Л. Дорошко. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Повхан, К. Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови / К. Повхан. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Яновицька, Н. Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Н. Яновицька. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Плахотник, В. Інтеграція методичної системи в загальну теорію систем / В. Плахотник. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови : (академічний рівень) (другий семестр) / Г. Шелехова. - С.70-71 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова. - С.72-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/1 Журнал 2011г. N 1 Міхно, Олександр. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки : до 140-річчя від дня народження поетеси / О. Міхно. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст. Донченко, Т. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Т. Донченко. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Дубовик, С. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво! / С. Дубовик. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Яремчук, Н. Говоріння як наукове поняття / Н. Яремчук. - С.10-15. - Л-ра в кінці ст. Нищета, В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі / В. Нищета. - С.16-20 Лісовський, А. Література в системі сучасної шкільної освіти / А. Лісовський. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.24-27 Шевченко, З. Художній світ Т. Шевченка : матеріали до вивчення біографії / З. Шевченко. - С.28-30 Колеснікова, Т. Вивчення прийменника на уроках української мови в 7 класі / Т. Колеснікова. - С.31-36 Сміліченко, Я. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Я. Сміліченко. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Хорошковська, О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / О. Хорошковська. - С.41-44 Романишина, Н. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспекті жанрової поетики / Н. Романишина. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Левків, К. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака": іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича / К. Левків. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Піскорська, Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5 - 8, 10 класи / Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич. - С.58-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Яценко, Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання [] / Т. Яценко> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 8. - С. 46-48 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/2 Журнал 2011г. N 2 Голуб, Н. Навчання риторики учнів старших класів : матеріали для вчителя / Н. Голуб. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст. Мамчур, Л. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених / Л. Мамчур. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Подлевська, Н. Культура спілкування в мережі Інтернет / Н. Подлевська. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.18-21 Бондаренко, Ю. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі : на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholique" / Ю. Бондаренко. - С.22-25. - Л-ра в кінці ст. Тригуб, І. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.26-29. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.29-33 Комаренко, Н. Неймовірні пригоди хороброго речення в країні Мовландії : урок - казкова подорож / Н. Комаренко. - С.34-36 Зражевська, С. Спрощення в групах приголосних : урок української мови у 5-му класі / С. Зражевська. - С.36-38 Черних, Н. Лист. Адреса : урок розвитку мовлення / Н. Черних. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Василенко, М. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Копусь, О. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції / О. Копусь. - С.46-51. - Л-ра в кінці ст. Волинський, В. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників / В. Волинський, О. КрасовськийО. Чорноус. - С.52-54. - Л-ра в кінці ст. Піскорська, Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи / Л. І. Піскорська, Л. В. ГурінаТ. М. Любчич. - С.55-59 Гнаткович, Т. Сяйво доброти й людяності / Т. Гнаткович. - С.60 Мацько, Л. Видатна особистість української лінгводидактики : на честь Марії Іванівни Пентилюк / Л. Мацько. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Шелехова, Г. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Кучеренко, І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-25 Яценко, Т. Імпресіонізм у світовій художній літературі : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти : за творчістю О. Олеся / Л. Назаренко. - С.30-33 Лісовський, А. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38. - Л-ра в кінці ст. Бацюсь, Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя : особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі / Р. Бацюсь. - С.39-41 Кухарчук, І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів : на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення" / І. Кухарчук. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Василенко, М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Домалега, І. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54. - Л-ра в кінці ст. Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : літературно-музична композиція, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-60 Витоки визнання й успіху : до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелехової. - С.61-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Яценко, Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" [] / Т. Яценко> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 1. - С. 24-27 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Яценко, Т. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві [] : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 2. - С. 29-33 Рубрики: Художня культура--Методика викладання--Загальноосвітні школи Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |