B36 Bearden, William O.. Marketing [Текст] : principles and Perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXXVII, 596 p. : il. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 579-596. - ISBN 0-07-232297-7 (alk. paper) : 050.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Перевод заглавия: Маркетинг : принципи і перспективи
Рубрики: Маркетинг--США--Навчальні видання фывфывфыв: маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- логистика -- реклама -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна комерція -- электронная коммерция Аннотация: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W. Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |