B97 Burton, Philip Ward. Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Авторське право Інформаційне право фывфывфыв: товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право Аннотация: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |