G82 Gregory, James R.. Marketing Corporate Image [Текст] : the Company As Your Number One Product / James R. Gregory, Jack G. Wiechmann. - 2nd ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XIII, 274 p. : ill. - Ind.: p. 271-274. - ISBN 0-8442-3307-2 : 026.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники Корпорації--Імідж--Практичні посібники фывфывфыв: імідж фірми -- имидж фирмы -- реклама -- економіка -- экономика -- кризисний менеджмент -- кризисный менеджмент Аннотация: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Wiechmann, Jack G. Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |