H 99 Hybels, Saundra. Communicating Effectively [Текст] / Saundra Hybels, Richard L. Weaver ІІ. - 5th ed. - Boston : McGraw-Hill, 1998. - 550 p. : ill. - Gloss.: p. 529-537. - Acknow.: p. 538-542. - Ind.: p. 543-550. - ISBN 0-07-016771-0 : 20.00 грн
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): Зв'язки з громадськістю -- Связи с общественностью -- Спілкування в групах -- Общение в группах Анотація: This book is an introduction to the theories of interpersonal, group, public, and intercultural communication and how they apply in real life. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Weaver ІІ, Richard L. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Б59 Бібліотеки і бібліотекарі в процесі змін : розроблено робочою групою "Спільний професійний портрет" Федерального об’єднання німецьких бібліотечних союзів під керівництвом Уте Краус-Ляйхерт [] : учебное пособие / пер. з нім. - К. : Юніверс, 2002. - 56 с. - (Портрет професії 2000). - Л-ра: с. 52. - ISBN 966-7305-75-9 : 9.70 грн, 5.50 грн
Рубрики: Бібліотечна справа в зарубіжних країнах--Німеччина--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): навчання -- обучение -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- реклама -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- формування фонду -- формирование фонда -- комплектування -- комплектование -- обробка -- обработка -- індексування -- индексирование -- бібліотечний менеджмент -- библиотечный менеджмент -- електронна обробка -- электронная обработка -- библиотеки Анотація: Бачення німецькими фахівцями узагальненого "портрету" бібліотечної професії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 6 МЕТ (1), БГ (1), ЧЗ (2), ВНБТ (1), ФОНД (1) Свободны: МЕТ (1), БГ (1), ЧЗ (2), ВНБТ (1), ФОНД (1) |
М48 Мельник, Алла Федорівна. Менеджмент державних установ і організацій [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / А. Ф. Мельник, А. Ю. Васіна, Н. М. Кривокульська ; [за ред. А. Ф. Мельник]. - К. : Професіонал, 2006. - 304 с. : табл. - Л-ра: с. 290-295. - ISBN 966-370-031-9 : 055.00 грн
Рубрики: Організації--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): державні установи -- государственные учреждения -- державні організації -- государственные организации -- управление -- управління -- інформаційно-комунікативні зв'язки -- информационно-коммуникативные связи -- коммуникационный процесс -- комунікаційний процес -- управлінські рішення -- управленческие решения -- стратегический менеджмент -- стратегічний менеджмент -- контроль -- контроллинг -- контролінг -- управління персоналом -- управление персоналом -- формування персоналу -- формирование персонала -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- ефективність -- эффективность -- связи с общественностью -- зв'язки з громадськістю -- менеджмент персоналу -- менеджмент персонала -- інноваційні процеси -- инновационные процессы -- менеджмент государственных организаций -- менеджмент державних організацій -- матеріальне виробництво -- материальное производство -- корпоративне управління -- корпоративное управление -- соціальна сфера -- социальная сфера -- бюджетні установи -- бюджетные учреждения -- управленческая деятельность -- управлінська діяльність -- державна влада -- государственная власть -- державні органи -- государственные органы -- управлінські послуги -- управленческие услуги Анотація: Особливості менеджменту в державній організації, організація управління в державних установах і організаціях та формування інформаційно-комунікативних зв'язків в системі менеджменту державних організацій. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Васіна, А. Ю.; Кривокульська, Н. М.; Мельник, А. Ф. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Т33 Теорія управління в органах внутрішніх справ [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / [В. А. Ліпкан та ін.] ; за ред. В. А. Ліпкана. - К. : КНТ, 2007. - 884 с. - Бібліогр. в кінці розд. - Слов.: с. 843-880. - ISBN 978-966-373-259-6 : 120.00 грн
Рубрики: Органи внутрішніх справ--Управління--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): соціальне управління -- социальное управление -- теорія організації -- теория организации -- теорія управління -- теория управления -- державне управління -- государственное управление -- тектологія -- тектология -- кібернетика -- кибернетика -- управлінські рішення -- управленческие решения -- зв'язкі з громадськістю -- связи с общественностью -- імідж міліції -- имидж милиции -- морально-психологічна підготовка -- морально-психологическая подготовка -- наукова організації управлінської праці -- научная организация управленческого труда -- європейська інтеграція -- европейская интеграция -- інтеграція міліції -- интеграция милиции -- правоохорона система ЄС -- правоохранная система ЕС -- боротьба з тероризмом -- борьба с терроризмом -- захист інформації -- защита информации -- національна безпека -- национальная безопасность -- поліція Німеччини -- полиция Германии -- економічна безпека -- экономическая безопасность -- органи внутрішніх справ -- органы внутренних дел -- боротьба зі злочинністю -- борьба с преступностью -- відомчі медичні заклади -- ведомственные медицинские учреждения -- надзвичайні ситуації -- чрезвычайные ситуации -- євроінтеграція -- евроинтеграция -- інтеграція України до ЄС -- интеграция Украини до ЕС Анотація: Сутність та зміст управління в органах внутрішніх справ на сучасному етапі. Запропоновано новаторський підхід до розгляду управління в ОВС. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ліпкан, В.А.; Циганов, О.Г.; Доценко, О.С.; Кузнєцов, Г.Н.; Ліпкан, В.А. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М27 Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М48 Мельник, Алла Федорівна. Державне управління [] : підручник / А. Ф. Мельник, О. Ю. Оболенський, А. Ю. Васіна ; за ред. А. Ф. Мельник. - К. : Знання, 2009. - 582 с. : табл., граф. - (Вища освіта XXI століття). - Термінол. слов.: с. 557-565. - Л-ра: с. 566-576. - Предм. покажч.: с. 577-582. - ISBN 978-966-346-676-7 : 138.00 грн
Рубрики: Державне управління--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): державний апарат управління -- государственный аппарат управления -- державна влада -- государственная власть -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- управленческие решения -- управлінські рішення -- громадський колнтроль -- общественный контроль -- органи державної влади -- органы государственного управления -- ефективність державного управління -- эффективность государственного управления -- итститут Президента -- інститут Президента -- Верховна Рада України -- Верховный Совет Украины -- місцеві державні адміністрації -- местные государственные администрации -- місцеве самоврядування -- местное самоуправление -- ситуационное управление -- ситуаційне управління -- контролінг -- контролинг -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- зв'язки з громадскістю -- связи с общественностью Анотація: Державне управління як наукова дисципліна спирається на певні закономірності, принципи, правила, що складають відповідні засади методології державного управління, методів управління, прийомів, способів вирішення управлінських завдань. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Оболенський, Олексій Юрійович; Васіна, Алла Юріївна; Мельник, Алла Федорівна \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Д 84 Дурович, Александр Петрович. Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
Рубрики: Готелі--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
С38 Синяева, Инга Михайловна. Паблик рилейшнз [] : толковый словарь / И. М. Синяева. - М. : Дашков и К, 2011. - 200 с. - Лит.: с. 197-199. - ISBN 978-5-394-00728-6 : 97.00 грн
Рубрики: Паблик рілейшнз--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- організація ефективних комунікацій -- организация эффективных коммуникаций -- ділове середовище -- деловая среда -- громадська думка -- общественное мнение -- мистецтво побудови взаємовідносин -- искусство построения взаимоотношений -- досягнення взаєморозуміння -- достижения взаимопонимания -- мистецтво управлінської діяльності -- искусство управленческой деятельности Анотація: Тлумачний словник висвітлює зміст основних термінів та понять в сфері паблік рилейшенз з урахуванням специфіки економічних відносин в ринковому секторі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Х40 Хесс, Хартмут. Практическая работа в Социал-Демократичесой партии [] : справочник / Хартмут Хесс ; [под ред. И. Трутанова ; пер. с нем. Л. Борисовой и И. Трутанова ; худож. А. Хребтова]. - Киев : Основные ценности, 2000. - 178 с. - (Практикум ; кн. 2). - ISBN 966-7321-70-3 : 10.00 грн
Рубрики: Соціал-демократичні партії--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): соціал-демократичні партії -- социал-демократические партии -- социальная демократия -- соціальна демократія -- структура партии -- структура партії -- политический менеджмент -- політичний менеджмент -- связи с общественностью -- зв'язок з громадскістю -- предвыборная борьба -- передвиборча боротьба -- подготовка образовательных программ -- підготовка освітніх програм -- партийный бюджет -- партійний бюджет -- финансирование партии -- фінансування партії Анотація: В справочнике в сжатой и доступной форме излагаются основные вопросы политического менеджмента в сфере международного социал-демократического движения. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Трутанов, Игорь \ред., пер.\; Борисова, Людмила \пер.\; Хребтова, Александра \худож.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б70 Блэк, Сэм. Паблик рилейшнз. Что это такое? [] / Сэм Блэк ; предисл. Геннадия Герасимова, Эдуарда Л. Бернейза ; вступ. ст. Риты Бхиман ; пер. с англ. - Москва : Новости, 1990. - 240 с. - Прил.: с. 221-239. - ISBN 5-7020-0370-5 : 445000.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Управління--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): правила профессионального общения -- правила професійного спілкування -- корпоративная ответственность -- корпоративна відповідальність -- связи с общественностью -- зв'язки із громадськістю -- реклама и ПР -- реклама і ПР -- гостеприимство -- гостинність Анотація: О правилах делового общения и этике профессионального поведения, о том, как строить отношения со средствами массовой информации, органами власти, в промышленной и коммерческой областях, о том , как разработать фитменный стиль и вести рекламную деятельность и многом дугом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Герасимов, Геннадий \авт. предисл.\; Бернейз, Эдуард Л. \авт. предисл.\; Бхиман, Рита \авт. предисл.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |