Ш24 Шаповал, Микола Іванович. Менеджмент якості [] : навч. посібник / М. І. Шаповал. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 471 с. : рис. - Бібліогр.: с. 468-471 . - ISBN 966-620-224-7 : 065.00 грн, 88.00 грн
Рубрики: Організація управління--Навчальні видання для вищої школи Якість продукції Стандартизація Кл.слова (ненормовані): Етапи розвитку менеджменту якості -- Этапы развития менеджмента качества -- Метрологія -- Принципи управління якістю -- Маркетинг управління якістю -- Якість послуг -- Качество услуг -- Екологічне маркування продукції -- Система сертифікації УкрСЕПРО -- Випробувальні лабораторії -- Аудит якості -- Стандарти ISO 9000, ISO 14000, ISO 19011, OHSAS 18000 Анотація: Системи управління якістю продукції, послуг, навколишнього середовища. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
П22 Пащук, Ольга Вікторівна. Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
М21 Мальська, М. П. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) [] : підручник / М. П. Мальська, О. М. Гаталяк, Н. М. Ганич ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 303, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 239-244. - Дод.: с. 244-303. - ISBN 978-617-673-162-7 : 63.00 грн
Рубрики: Ресторани--Обслуговування--Навчальні видання Ресторанно-готельний бізнес--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): розвиток ресторанного господарства -- развитие ресторанного хозяйства -- управління підприємствами -- управление предприятиями -- виробництво продукції ресторанного господарства -- производство продукции ресторанного хозяйства -- структура виробництва -- структура производства -- технологія процесів обслуговування -- технология процессов обслуживания -- організація обслуговування туристів -- организация обслуживания туристов -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- якість послуг -- качество услуг -- якість ресторанної продукції -- качество ресторанной продукции -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация Анотація: У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-прак-тичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гаталяк, О. М.; Ганич, Н. М.; Львівський національний університет імені Івана Франка Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1) |
С77 Старченко, Григорій Володимирович. Операційний менеджмент [] : навч. посібник / Г. В. Старченко, І. В. Калінько, І. А. Косач ; М-во освіти і науки України, Чернігів. держ. ін-т екон. і упр. - Київ : Кондор, 2015. - 231, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 222-223. - Алф.-предм. покажч.: с. 224. - ISBN 978-617-7278-03-9 : 125.00 грн
Рубрики: Операційний менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): операційна стратегія -- операційні менеджери -- управління виробництвом -- управління операціями -- проектування операційних систем -- теорія прийняття рішень -- проектування промислового продукту -- сервісний бізнес -- сервісні організації -- управління плануванням -- виробничий план -- якість виробництва -- якість послуг -- управління проектами Анотація: Основні принципи організації та управління на підприємствах. Наведено підходи та технології по управлінню підприємствами в сучасних еконо-мічних умовах. В книзі наводяться відомості про практичні методи управління основною діяльністю підприємств та умінь розроблення операційної стратегії, створення і використання галузевих операційних систем як основи забезпечення досягнення місії організації. Навчальний посібник призначено для студентів економічних спеціальностей, науковців та аспірантів за відповідним напрямком наукових досліджень. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Калінько, Ірина Василівна; Косач, Ірина Анатоліївна; Міністерство освіти і науки України; Чернігівський державний інститут економіки і управління Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Полтавська, О. В. Забезпечення ефективності функціонування підприємств готельного господарства [] / О. В. Полтавська> // Економіка та держава. - 2016. - N 11. - С. 25-39. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Україна Кл.слова (ненормовані): готельні господарства -- гостиничные хозяйства -- якість послуг -- качество услуг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Галан, Людмила. Вплив фактору якості на поведінкову модель споживача послуг мобільного зв'язку [] / Л. В. Галан, А. Ю. Щуровська> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 4. - С. 183-193. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Стільниковий зв'язок--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): мобільний зв'язок -- якість послуг -- модель поведінки споживачів Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Щуровська, Алла Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
А23 Агєєв, Євген Якович. Управління якістю [] : навч.-метод. посіб. / Є. Я. Агєєв. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 239, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 164-167. - Слов.: с. 168-239. - ISBN 978-966-418-079-2 : 190.00 грн
Рубрики: Якість--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): міжнародні стандарти -- конкурентоспроможність продукції -- управління якістю -- метрологія -- сертифікації систем якості -- аудит якості -- служби маркетингу -- якість послуг Анотація: Сформувати систему знань з теорії та методології управління якістю, принципів побудови та функціонування систем управління якістю для різних видів товарів (продукції, послуг), вивчення нормативно-законодавчих, організаційних та економічних питань з управління якістю товарів (послуг). Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Т58 Топольник, Віра Григорівна. Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві [] : навч. посіб. / В. Г. Топольник ; М-во освіти і науки України, Донець. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 326, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 259-263. - Глосарій: с. 290-302. - Дод.: с. 303-326. - ISBN 978-617-574-054-5 : 250.00 грн
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Управління--Якість--Україна--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління якістю -- системи управління якістю -- управління системою -- управління процесами -- визначення якості продукції -- випуск продукції -- якість послуг -- кваліметрія готельно-ресторанного господарства -- якість продуктів харчування -- оцінювання обслуговування -- оцінювання готельних послуг -- оцінювання персоналу -- аналіз вимог споживачів -- керування виробництвом послуг -- управління процесом продажу Анотація: Менеджмент якості в сучасних умовах і створення систем якості в готельно-ресторанному господарстві, методична база оцінювання, кваліметрія об'єктів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Ліптуга, Іван. 2019: рік якості в туризмі [] / Іван Ліптуга> // Укр. туризм = Український туризм : журнал для профессионалов. - 2019. - N 2. - С. 64 . - ISSN 1998-8044 Рубрики: Туризм--Розвиток--Якість--Безпека--Україна, 2019 р. Кл.слова (ненормовані): туристичні послуги -- якість послуг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |