Б81 Бондарчук, Елена Ивановна. Основы психологии и педагогики [] : курс лекций / Е. И. Бондарчук, Л. И. Бондарчук. - К. : МАУП, 1999. - 168 с. : ил. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7312-53-4 : 9.10 грн
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для самоосвіти Педагогіка--Навчальні видання для самоосвіти Кл.слова (ненормовані): характер -- психіка -- психика -- особистість -- личность -- темперамент -- здібності -- способности -- спілкування -- общение -- свідомість -- сознание -- дидактика -- учбові заклади -- учебные заведения -- познавательные процессы -- пізнавальні процеси -- емоційно-вольові процеси -- эмоционально-волевые процессы -- психические состояния -- психічні стани -- образование -- освіта -- аккредитация учебных заведений -- акредитація навчальних закладів -- методы обучения -- методи навчання -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- стимулирование учебной деятельности -- стимулювання навчальної діяльності -- учебная деятельность -- навчальна діяльність -- формы обучения -- форми навчання -- методы воспитания -- методи виховання Анотація: Основні психологічні та педагогічні поняття та категорії, а також їхня характеристика. Особливу увагу приділено психології особистості; розкрито психологічні механізми становлення особистості та її взаємодії з іншими людьми. Викладено основи педагогіки; розглянуто основні питання дидактики та теорії виховання виходячи з вимог до освіти на сучасному етапі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бондарчук, Лилия Ивановна Примірників всього: 3 ФОНД (1), ЧЗ (2) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2) |
П78 Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. збірник / М-во освіти і науки України, Наук.-метод. центр вищої освіти. - К. : Знання, 2005. - ISSN 1818-5797. Вип. 45 : Болонський процес в Україні, ч. 1 / [редкол.: В. Г. Кремень (голов. ред.) та ін.]. - 2005. - 192 с. : табл., рис. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-346-126-8 : 13.00 грн Зміст: Зінченко, Т. В. Болонський процес і модернізація вищої професійної освіти Австрії / Т. В. Зінченко. - С .9-16 Кл.слова: модернізація освіти Ляшенко, Л. М. Фінляндія: освіта, наука і "економічне диво" / Л. М. Ляшенко. - С .17-24 Кл.слова: еволюція системи освіти Бєгун, В. В. Ризик-орієнтовані технології ідентифікації потенційних джерел небезпек - основа підготовки фахівців усіх спеціальностей / В. В. Бєгун, І. М. Науменко. - С .107-113 Кл.слова: безпека життєдіяльності Дьяков, С. І. Психологічна культура студента в контексті індивідуальної самореалізації / С. І. Дьяков. - С .120-124 Кл.слова: психологічна культура молоді Присенко, М. О. Система акредитації вищих навчальних закладів в Україні: реалії становлення, проблеми дії та розвитку / М. О. Присенко. - С .125-138 Кл.слова: акредитація навчальних закладів Черних, В. П. Ціннісні орієнтації студентської молоді в умовах переходу до ринкової економіки / В. П. Черних, Л. Г. Кайдалова Н. В. Шевченко. - С .139-143 Кл.слова: ціннісні орієнтації молоді Назаренко, Н. В. Мотивація навчання студентів як показник ефективності сучасних педагогічних технологій / Н. В. Назаренко. - С .164-167 Кл.слова: мотивація навчання
Рубрики: Освіта--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): болонський процес -- стандартизація вищої освіти -- вища фахова освіта -- технології вищої школи Анотація: Сучасні проблеми розвитку національної системи освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, К. М. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П78 Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. збірник / М-во освіти і науки України, Наук.-метод. центр вищої освіти. - К. : Знання, 2005. - ISSN 1818-5797. Вип. 46 : Болонський процес в Україні, ч. 2 / [редкол.: В. Г. Кремень (голов. ред.) та ін.]. - 2005. - 200 с. : рис., табл. - ISBN 966-346-126-8 : 14.00 грн Зміст: Василюк, А. В. Польща: стратегія і тактика реформи середньої освіти / А. В. Василюк. - С .3-11 Кл.слова: реформування освіти, реформирование образования Кряжев, П. В. Болонський процес і нові підходи до реформування освіти / П. В. Кряжев. - С .12-17 Кл.слова: реформування освіти, реформирование образования Поберезська, Г. Г. Росія: участь у Болонському процесі і підвищення якості вищої освіти / Г. Г. Поберезська. - С .18-25 Кл.слова: якість освіти, качество образования Крижанівський, Є. І. Акредитація вищих навчальних закладів: проблеми і шляхи їх вирішення / Є. І. Крижанівський, Ф. В. КозакБ. В. Сверида. - С .146-149 Кл.слова: акредитація навчальних закладів, аккредитация учебных заведений
Рубрики: Освіта--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): болонський процес -- болонский процесс -- стандартизація вищої освіти -- стандартизация высшего образования -- вища фахова освіта -- высшее фаховое образование -- технології вищої школи -- технологии высшей школы Анотація: Сучасні проблеми розвитку національної системи освіти. Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, К. М. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б81 Бондарчук, Елена Ивановна. Основы психологии и педагогики [] : курс лекций / Е. И Бондарчук, Л. И. Бондарчук ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 2-е изд., перераб. и доп. - К. : МАУП, 2001. - 168 с. : ил. - Лит. в конце ст. - ISBN 966-608-084-2 : 7.80 грн Рубрики: Психологія--Навчальні видання для самоосвіти Педагогіка--Навчальні видання для самоосвіти Кл.слова (ненормовані): характер -- психіка -- психика -- особистість -- личность -- темперамент -- здібності -- способности -- спілкування -- общение -- свідомість -- сознание -- дидактика -- учбові заклади -- учебные заведения -- познавательные процессы -- пізнавальні процеси -- емоційно-вольові процеси -- эмоционально-волевые процессы -- психические состояния -- психічні стани -- образование -- освіта -- аккредитация учебных заведений -- акредитація навчальних закладів -- методы обучения -- методи навчання -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- стимулирование учебной деятельности -- стимулювання навчальної діяльності -- учебная деятельность -- навчальна діяльність -- формы обучения -- форми навчання -- методы воспитания -- методи виховання Анотація: Основные психологические и педагогические понятия и категории, а также их характеристика. Особое внимание уделено психологии личности; раскрыты психологические механизмы становления личности и ее взаимодействия с другими людьми. Изложены основы педагогики; рассмотрены основные вопросы дидактики и теории воспитания исходя из требований к образованию на современном этапе. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бондарчук, Лилия Ивановна; Межрегиональная академия управления персоналом Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |