> Шифр: mvuk/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? / Н. Головкіна. - С.4-10. - Бібліогр. в конці ст. Фарат, О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації / О. Фарат, Д. Лалак. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна. - С.16-18 Захаренко-, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг / Селезньова А. Захаренко-. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст. Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) / С. Ковальчук. - С.28-35 Кравченко, В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Норіцина, Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. Норіцина. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України / В. Пилипчук, В. Логвінова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст. Новікова, И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide / И. Новікова. - С.49-50 Личова, Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів / Г. Личова. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст. Міхолап, С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь / С. Міхолап. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст. Віктор, Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст. Старостіна, А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні / А. Старостіна. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? [] / Н. Головкіна> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 4-10. - Бібліогр. в конці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): рекламодавці -- рекламовиробники Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
К 30 Кацавець, Р. С. Мова у професії юриста [] / Р. С. Кацавець. - 2-ге вид., перероб. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 304 с. - Л-ра: с. 300. - ISBN 978-966-364-541-4 : 045.60 грн
Рубрики: Українська мова--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): літературна мова -- литературный язык -- мовна норма -- языковая норма -- слово -- слово -- словосполучення -- словосочетания -- речення -- предложения -- іншомовні слова -- иноязычные слова -- писемна мова -- письменный язык -- службові слова -- служебные слова -- розділові знаки -- разделительные знаки -- фразеологізми -- фразеологизмы -- ораторське мистецтво -- ораторское искусство -- красномовство -- красноречие -- мовлення -- речь -- публічний виступ -- публичное выступление -- судова аудиторія -- судовая аудитория -- судова промова -- судовая речь Анотація: Теоретичний і практичний матеріал з української мови, ораторського мистецтва, норм українського правопису, практичний цикл оформлення кримінально-процесуальних документів та висловлювання відомих людей про мову. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
О-53 Олійник, Ольга. Ораторське мистецтво юриста. Теорія та практика [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Ольга Олійник. - К. : Кондор, 2009. - 210 с. : іл. - Л-ра: с. 207-208. - ISBN 978-966-351-223-5 : 54.00 грн, 035.00 грн
Рубрики: Судове ораторське мистецтво--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність юриста -- профессиональная деятельность юриста -- ораторское искусство -- стилі мовлення -- стили речи -- оратор -- аудиторія -- аудитория -- підготовка до виступу -- подготовка к выступлению -- міміка -- мимика -- фігури риторики -- фигуры риторики -- публічний виступ -- публичное выступление -- доказ -- доказательство -- логічне мовлення -- логическая речь -- спростування -- опровержение -- логіко-інтонаційний аналіз -- логико-интонационный анализ -- мовні ноти -- языковые ноты -- техніка мовлення -- техника речи -- техніка виразного читання -- техника выразительного чтения -- зняття емоційного напруження -- снятие эмоционального напряжения -- дикція -- дикция -- судове красномовство -- судебное красноречие Анотація: Щоб упевнено відстоювати і захищати права й інтереси людини та суспільства, слово правника має бути справедливим та переконливим - цього навчає "Ораторське мистецтво юриста. Теорія та практика." Ольги Олійник. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Л64 Литовченко, Ірина Львівна. Інтернет- маркетинг [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 184 с. : табл. - Глосарій: с. 165-173. - Дод.: с. 174-179. - Л-ра: с. 180-181. - ISBN 978-966-364-676-3 : 50.00 грн, 20.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): віртуальна економіка -- виртуальная экономика -- пошукові системи -- поисковые системы -- аудиторія інтернет -- аудитория интернет -- українська аудиторія інтернет -- украинская аудитория интернет -- бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- доменне ім'я -- доменное имя -- інтернет-марки -- интернет-марки -- ціноутворення -- ценообразование -- онлайновий аукціон -- онлайновый аукцион -- реклама -- банерна реклама -- спам -- веб-сайт Анотація: Концепція та методологія Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипчук, Володимир Петрович Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
О-53 Олійник, Ольга Борисівна. Правова риторика [] : навч. посібник / Ольга Олійник. - К. : Кондор, 2010. - 166 с. : сх. - Л-ра: с. 163-165. - ISBN 978-966-351-287-7 : 67.00 грн, 42.00 грн, 50.00 грн
Рубрики: Судове ораторське мистецтво--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): функції правової риторики -- функции правовой риторики -- закони правової риторики -- законы правовой риторики -- основи правової риторики -- основы правовой риторики -- оратор -- оратор -- аудиторія -- аудитория -- стратегія і тактика оратора -- стратегия и тактика оратора -- судова риторика -- судовая риторика -- допит -- допрос -- судова промова -- судебная речь -- судовий допит -- судебний допрос -- судові дебати -- судебные дебаты -- судова етика -- судебная этика -- судові промови -- судебная речь Анотація: Навчальний посібник, мета якого - гармонійне поєднання теорії і практики мистецтва красномовства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1) |
Л38 Левшина, Инна Сергеевна. Любите ли вы кино? [] / И. Левшина. - М. : Искусство, 1978. - 254 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 0.70 р.
Рубрики: Кіномистецтво--Молодіжна аудиторія--Масова комунікація--Росія, 20 ст.--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): массовая коммуникация -- киноискусство -- молодежная аудитория -- советские кинофильмы -- радянські кінофільми Анотація: О взаимоотношениях игрового экрана с молодежной аудиторией и о процессе передачи информации с помощью кино на численно большие, рассредоточенные аудитории. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 МИСТ (1) Свободны: МИСТ (1) |
Москаль, Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти [] / Ю. Москаль> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 3. - С. 116-122. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Вища освіта Заочна освіта Дистанційна освіта Кл.слова (ненормовані): інформаційні і комунікаційні технології (ІКТ) -- информационные и коммуникационные технологии (ИКТ) -- віртуальний університет -- виртуальный университет -- віртуальна аудиторія -- виртуальная аудитория -- он-лайн викладання -- он-лайн преподавание -- моделі відкритого і дистанційного навчання -- модели открытого и дистанционного обучения Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: stmm/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Демків, О. Соціальний капітал українського суспільства: сильні та слабкі капіталогенерувальні структури / О. Демків. - С.3-21. - Бібліогр. в кінці ст. Малюк, А. Теоретико-методологічні проблеми дослідження сучасної глобальної кризи / А. Малюк. - С.22-51. - Бібліогр. в кінці ст. Рахманов, О. Соціальні передумови та способи створення капіталу великих власників України / О. Рахманов. - С.51-68. - Бібліогр. в кінці ст. Каменська, Т. Інтрига як раціональна форма усуспільнення знання / Т. Каменська. - С.69-73. - Бібліогр. в кінці ст. Утц, Р. Ідеально-типова конструкція структури відносин в інтризі - таємний двобій у тріаді / Р. Утц. - С.74-86. - Бібліогр. в кінці ст. Бурлачук, В. Громадська думка і розмова / В. Бурлачук. - С.87-101. - Бібліогр. в кінці ст. Отрешко, Н. Проблема взаємозв'язку понять суб'єкта і влади в сучасних соціальних теоріях / Н. Отрешко. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст. Шульга, О. З приводу вживання терміна "феноменологічна соціологія": аргументація "за" / О. Шульга. - С.112-127. - Бібліогр. в кінці ст. Стельник, О. Соціальна стигматизація мономатеринських сімей / О. Стельник. - С.148-157. - Бібліогр. в кінці ст. Костенко, Н. Тестування шкали культурної компетентності (CQS): українська аудиторія / Н. Костенко, Л. Скокова. - С.158-193. - Бібліогр. в кінці ст. Степаненко, В. "Українська соціологія - Ваша думка": результати опитування експертів / В. Степаненко. - С.194-208. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Костенко, Н. Тестування шкали культурної компетентності (CQS): українська аудиторія [] / Н. Костенко, Л. Скокова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 4. - С. 158-193. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологічні дослідження--Культурна компетентність--Україна Кл.слова (ненормовані): культурний інтелект Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скокова, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vkpa/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Мураховський, А. Поточна статистика книг і брошур у 2012 році / А. Мураховський, С. Буряк. - С.3-9 : табл. Букшина, Т. Відображення галузевої науково-реферативної інформації в УРЖ "Джерело": кооперативна взаємодія освітянських бібліотек / Т. Букшина. - С.11-15. - Л-ра в кінці ст. Наконечна, О. Наукова бібліотека як джерело інформації про нормативно-правові засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців / О. Наконечна. - С.16-19. - Л-ра в кінці ст. Збанацька, О. Управлінські документи: методика описування розпорядчих документів / О. Збанацька. - С.19-23 : табл. Лобузіна, К. Сучасні підходи до інтеграції електронних інформаційних ресурсів бібліотек / К. Лобузіна. - С.24-28. - Л-ра в кінці ст. : рис. Стрілець, Н. Проблеми архівного збереження документів в українських бібліотеках / Н. Стрілець. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст. Зніщенко, М. "Красний библиотекарь" - рік 1925: події, факти, коментарі. Погляд із XXI століття. Хроніка надій та ілюзій / М. Зніщенко. - С.32-35 Мельник, В. Григорій Сковорода - "національний філософ". До 290-річчя від дня народження / В. Мельник. - С.35-36 Массовер, Г. Рушник поетової долі: Андрію Малишку - 100 / Г. Массовер. - С.38-39. - Л-ра в кінці ст. Остапенко, Г. Маніпулятивні технології як загроза соціально-комунікативних інтернет-практиках студентської молоді / Г. Остапенко. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Біличенко, О. Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікативному просторі / О. Біличенко. - С.44-47. - Л-ра в кінці ст. "Книжкові контракти 2012": перспективи вітчизняної книги. - С.47-48 "Книжковий Арсенал 2012". - С.48-49 Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |
Біличенко, О. Література для еліти і масова аудиторія в сучасному соціально-комунікативному просторі [] / О. Біличенко> // Вісн. Кн. палати. - 2012. - N 12. - С. 44-47. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Літературознавство Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |
К49 Клитин, Станислав Сергеевич. Эстрада: проблемы теории, истории и методики [] : учеб. пособие для театр. ин-тов и вузов искусства / С. С. Клитин . - М. : Искусство, 1988. - 351, [24] л. ил. с. : фото. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-210-00055-9 : 1.50 р.
Рубрики: Естрада --Методика навчання--СРСР, 20 ст.--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): російська радянська естрада -- русская советская эстрада -- історія радянської естради -- история советской эстрады -- эстрадное искусство -- естрадне мистецтво -- режисерське мистецтво -- режиссерское искусство -- естрада -- эстрада -- концертная эстрада -- концертна естрада -- концертное творчество -- концертна творчість -- театральні форми естради -- театральные формы эстрады -- эстрадный театр -- естрадний театр -- актер на эстраде -- актор на естраді -- аудиторія концерту -- аудитория концерта Анотація: О рассмотрении эстрады как особой формы исполнительского искусства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 МИСТ (2), ФОНД (1) Свободны: МИСТ (2), ФОНД (1) |
Ч-77 Чтение в дореволюционной России [] : сб. науч. трудов / Гос. Ордена Ленина б-ка СССР им. В. И. Ленина ; [редкол.: М. Д. Афанасьев и др. ; сост. А. И. Рейтблат ( науч. ред.)]. - М. : [б. и.], 1992. - 152 с. - 7.00 р.
Рубрики: Читання--Росія, 19 - 20 ст.--Збірники Кл.слова (ненормовані): история читателей -- історія читачів -- художественное произведение -- художній твір -- история литературы -- історія літератури -- читательская аудитория дореволюционной России -- читацька аудиторія дореволюційній Росії Анотація: В статьях сборника рассматриваются теоретические проблемы изучения чтения, приводится богатый фактический материал по ряду аспектов чтения в России в XIX - начале XX в., публикуется очерк крестьянина М. И. Ожегова "Характеристика своего народа". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Афанасьев, М. Д. \ред.\; Добрынина, Н. Е. \ред.\; Рейтблат, А. И. \ред.\; Стельмах, В. Д. \ред.\; Рейтблат, А. И. \сост.\; Государственная Ордена Ленина библиотека СССР им. В. И. Ленина Примірників всього: 2 БГ (1), ЧЗ (1) Свободны: БГ (1), ЧЗ (1) |
>
Анотація: 79013, Львів, вул. С. Бандери, 12, кім. 229, тел./факс (032) 258-26-08, e-mail: info@polynet.lviv.ua, audytoriya@gmail.com, web: http:/www.audytoriya.lviv.ua Зареєстровані надходження: 2019 2018 2017 2016 Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Збираник, Ю. В. Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу [] / Ю. В. Збираник> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 6. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Комунікація--Політика--Розвиток--Європейський Союз Кл.слова (ненормовані): комунікаційна політика -- маркетингові комунікації -- цільова аудиторія -- канали комунікації Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Василенко, Валерія. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти [] / В. Василенко> // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 28-29 Рубрики: Заклади вищої освіти--Імідж Кл.слова (ненормовані): імідж -- заклад вищої освіти -- зовнішній імідж -- внутрішній імідж -- іміджеві маркери -- запити -- цільова аудиторія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1) Вільні: БГ (1), ОБР (1) |
Татарінова, Лариса. Тенденції розвитку книгодрукування та книгорозповсюдження у провідних країнах світу крізь призму проблем читання [] / Л. Татарінова> // Вісн. Кн. палати. - 2020. - N 1. - С. 4-10 : табл. - Бібліогр.: с. 9-10 Рубрики: Книгодрукування Кл.слова (ненормовані): книга -- електронна книга -- читацька аудиторія -- книжкові клуби -- книготорговельні ланцюжки -- фіксована ціна -- книжковий ринок -- медіаменеджмент Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1) |
Татарінова, Лариса. Деякі тенденції розвитку книгодрукування у провідних країнах світу [] / Л. Татарінова> // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 12. - С. 9-16 Рубрики: Книгодрукування--Розвиток Кл.слова (ненормовані): книга -- електронна книга -- видавництво -- читацька аудиторія -- медіаконцерни -- імпринти -- книжковий ринок -- медіаменеджмент Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1) Вільні: БГ (1), ОБР (1) |