В42 Видавець майбутнього: маркетинг і менджмент у видавництві [] / Гольгер Бем та ін.; пер. з нім. Г. Лозинська, К. Шахова. - К. : Основи, 1994. - Дод.: с. 140-171. - Бібліогр.: с.172. - ISBN 5-86248-250-4 : 70000.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): видавничий маркетинг -- издательский маркетинг -- видавничий менеджмент -- издательский менеджмент -- книжковий ринок -- книжный рынок -- організація видавництва -- организация издательства -- робота видавництва -- работа издательства -- розробка програм -- разработка программ -- політика програм -- политика программ -- калькуляція -- калькуляция -- визначення цін і тиражів -- определение цен и тиражей -- кризовий стан видавництва -- кризисное состояние издательства Анотація: Як функціонує книжковий ринок? Який вигляд мають організаційні й структурні форми сучасного видавництва? Що таке маркетинг?. На всі ці запитання хочуть дати відповіді автори цього видання. Водночас вони гостро критикують традиційні уявлення про роботу видавництва. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бем, Гольгер; Вернер, Йохен; Гардт, Габріела; Шульц, Герман; Лозинська, Галина \пер.\; Шахова, Кіра \пер.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |