Л 13 Лаврук, В. Внутрішньошкільний контроль [] / В. Лаврук. - К. : Шк. світ, 2006. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Бібліогр.: с. 127. - ISBN 966-8651-59-6. - ISBN 966-420-095-6. - ISBN 966-356-129-7 : 005.62 грн Рубрики: Шкільна педагогіка Школознавство Кл.слова (ненормовані): науково-експериментальна діяльність -- научно-экспериментальная деятельность -- управління -- управление -- ділове документування -- делопроизводство -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- здібності -- способности -- міжпредметний зв'язок -- межпредметная связь -- фронтальна перевірка -- фронтальная проверка -- педагогічна рада -- педагогический совет Анотація: Методична допомога з аналізу й координації навчально-виховного процесу, що спрямовується на забезпечення його оптимізації. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П86 Психологическая наука и педагогическая практика НИИ психологии УССР [] / НИИ психологии УССР. - Киев : Рад. шк., 1983. - 236 с. - 1.10 р.
Рубрики: Педагогічна психологія--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): психология воспитания -- психологія вихованя -- воспитательный потенциал -- виховний потенціал -- психолого- педагогические методы воспитания -- психолого- педагогические методи вихованя -- этические знания -- етичні знання -- психологический анализ -- психологічний аналіз -- эмоционально- положительное отношение -- емоціонально- позитивне відношеня -- оптимизация -- оптимизація -- профориентация -- профорієнтація -- учебно- трудовые задачи -- учбово- трудові задачі -- индивидуально-типологические различия -- індивідуально- типологічна різниця -- психологические особенности обучения -- психологічні особливості навчаня -- индивидуально-психологические особенности -- індивидуально- психологічні особливості -- коммуникативные склонности -- коммунікативна схильність -- организаторськи склонности -- організаторська схильність -- профконсультации -- профконсультація Анотація: Освещаются наиболее актуальные психолого-педагогические вопросы учебно-воспитательного процесса в школе. Особое внимание уделяется психологическим проблемам воспитания учащихся. Рассматриваются психологические аспекты систематизации методов воспитания, дается психологический анализ трудностей воспитания, профориентации, организации обучения. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Научно-исследовательский институт психологии УССР Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |