Руснак, Д. А. Франкомовна медіареклама як засіб формування міжкультурної компетентності у студентів мовних спеціальностей [] / Д. А. Руснак> // Іноземні мови. - 2017. - N 1. - С. 23-31. - Літ.: с. 31 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Французька мова--Вивчення--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): французька мова -- вищі навчальні заклади -- міжкультурна компенентність -- медіареклама -- реклама -- стереотипи -- відеореклама -- студенти мовних спеціальностей Анотація: У статті представлено франкомовну медійну рекламу як засіб формування міжкультурної компетентності у студентів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
Меркулов, Денис. Узнайте, как эффективно рекламировать свой сайт [] / Д. Меркулов> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 10. - С. 10-11 : рис. Рубрики: Інтернет--Бізнес--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): контекстная реклама -- контекстна реклама -- видеореклама -- відеореклама -- мобильная реклама -- мобільна реклама -- привлечение посетителей -- залучення відвідувачів Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Матлина, Слава Григорьевна. Привлекательная библиотека, или Что может реклама [] : практ. пособие / С. Г. Матлина. - Москва : Либерия, 1997. - 96 с. - Лит.: с. 89-93. - ISBN 5-85129-048-X : 12.30 грн Приложение к журналу "Библиотека". Сборник из 10 частей. Часть 4 Рубрики: Бібліотечна справа--Реклама--Практичні посібники Бібліотеки--Дизайн--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): библиотечное дело -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- дизайн библиотеки -- дизайн бібліотеки -- пресс-релизы -- прес-релізи -- видеореклама -- відеореклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- логотип библиотеки -- логотип бібліотеки Анотація: В пособии говорится о том, как сформировать привлекательный образ библиотеки: уютной, удобной, яркой, веселой. Наряду с традиционными средствами, инструментом обновления выступает реклама, предполагающая оформление библиотеки по законам дизайна, информацию в печати, на радио и телевидении, создание оригинального фирменного стиля и пр. Современное обслуживание, построенное на диалоге, вызывает необходимость в анализе стилистических особенностей библиотечных текстов. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
Дослідження параметрів світлових характеристик світлодіодних відеоекранів динамічного рекламного устаткування як фактор впливу на зоровий аналізатор людини [] / А. В. Яригін [та ін.]> // Довкілля та здоров'я = Enviroment & Health : наук. журнал. - 2023. - N 2. - С. 73-79 Рубрики: Відеосигнали--Відеореклама--Зір Кл.слова (ненормовані): відеоекрани -- освітленість -- яскравість -- світлова пульсація -- зоровий аналізатор -- здоров'я населення Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Яригін, А. В.; Назаренко, В. І.; Семашко, П. В.; Чередниченко І. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВСМЛ (1) Вільні: ВСМЛ (1) |