Яценко, О. Ринкові перетворення та стратегічні пріорітети розвитку аграрного сектора економіки [] / О. Яценко> // Україна: аспекти праці. - 2013. - N 2. - С. 41-47 Рубрики: Вищі навчальні заклади--Викладачі--Наукові дослідження--Житомир, місто Бджільництво--Продукція--Ринок--Україна Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Викладачі--Наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): продукція бджільництва -- продукция пчеловодства -- глобальний ринок -- глобальный рынок -- викладачі вузів Житомира -- преподаватели вузов Житомира Анотація: О. Яценко - доктор економічних наук, Житомирський національний агроекологічний університет. Сучасний стан та проблеми розвитку ринку продукції бджільництва. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Духницький, Богдан Володимирович. Глобальний попит на продовольство [] / Б. В. Духницький> // Економіка АПК. - 2018. - N 8. - С. 102-106 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарська продукція Кл.слова (ненормовані): міжнародна торгівля -- агропродовольча продукція -- глобальний ринок Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Духницький, Б. В. Розвиток і перспективи аграрного експорту України [] / Б. В. Духницький> // Вісник аграрної науки. - 2019. - N 5. - С. 76-81 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Експорт--Україна Кл.слова (ненормовані): аграрна продукція -- глобальний ринок Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
О-75 Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |