В99 Вяткин, Анатолий Рудольфович. Развивающиеся страны Востока: демографический прогноз [] / А. Р. Вяткин ; Акад. наук СССР, Ордена Труд. Красного Знамени ин-т востоковедения. - М. : Наука, 1990. - 160 с. - Примеч.: с. 128-135. - Прил.: с. 136-155. - ISBN 5-02-016497-6 : 1.30 р.
Рубрики: Демографія--Прогнозування--Близький Схід--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): демографическое прогнозирование -- демографічне прогнозування -- динамизм -- динамізм -- демографический прогноз -- демографічний прогноз Анотація: В книге показано становление демографического прогнозирования в странах Востока. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Академия наук СССР; Ордена Трудового Красного Знамени институт востоковедения Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
> Шифр: upej/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Васильєва, Д. В. Динамізм, гнучкість і автономність - три наріжні камені математичної освіти в державі Ізраїль / Д. В. Васильєва. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст. Гривко, А. В. Оцінювання читацьких умінь учнів: аналіз актуального світового досвіду / А. В. Гривко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст. Охрей, В. В. Організаційні засади професійної підготовки фармацевтів у Канаді / В. В. Охрей. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Топузов, О. М. Соціальне співробітництво в системі загальної середньої освіти / О. М. Топузов. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст. Паламарчук, В. Ф. Педагогічні технології навчання в умовах Нової української школи: вектор розвитку / В. Ф. Паламарчук, О. В. Барановська. - С.60-66. - Бібліогр. в кінці ст. Пузіков, Д. О. Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: рівень учителя / Д. О. Пузіков. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст. Прохоренко, О. О. Чинники розвитку загальної середньої освіти: класифікація і характеристика / О. О. Прохоренко. - С.75-83. - Бібліогр. в кінці ст. Цимбалару, А. Д. Освітня програма як інноваційний ресурс розвитку початкової освіти / А. Д. Цимбалару. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст. Шелестова, Л. В. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання: кількісно-якісний аналіз емпіричних даних / Л. В. Шелестова. - С.99-108. - Бібліогр. в кінці ст. Коренєва, І. М. Зміст і структура компетентності майбутніх учителів біології у сфері освіти для сталого розвитку / І. М. Коренєва. - С.109-117. - Бібліогр. в кінці ст. Опалюк, Т. Л. Таксономічна єдність дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя в процесі вивчення гуманітарних дисциплін / Т. Л. Опалюк. - С.118-125. - Бібліогр. в кінці ст. Кришмарел, В. Ю. Навчання філософії в школі: основні тенденції / В. Ю. Кришмарел. - С.126-135. - Бібліогр. в кінці ст. Булгаков, В. П. Екологічно спрямовані дослідження геоморфологічних об'єктів у процесі навчання географії в основній школі / В. П. Булгаков, М. О. Баштова. - С.136-143. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Васильєва, Д. В. Динамізм, гнучкість і автономність - три наріжні камені математичної освіти в державі Ізраїль [] / Д. В. Васильєва> // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 3. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317 Рубрики: Освіта--Математика--Історія--Ізраїль, 21 ст. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |