П24 Педагогіка партнерства як основа розвитку суб'єктів освітньої діяльності в умовах Нової української школи [] : [наук.-метод. матеріали] / Упр. освіти і науки Житомир. облдержадмін., Комун. закл. "Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти" Житомир. облради ; [за ред. Косигіної О. В.]. - Житомир : Полісся, 2019. - 158, [2] с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - ISBN 978-966-655-942-8 : 110.00 грн
Рубрики: Освітні реформи--Наукові видання "Нова українська школа"--Педагогічна діяльність--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- освіта -- шкільна освіта -- дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- виховання -- педагогічна етика -- діджиталізація процесу педагогіки -- освітній процес Анотація: Зміст науково-методичних матеріалів спрямовано на розкриття проблемних питань розвитку професійної компетентності педагогів в умовах становлення нової української школи. Запропоновано підходи впровадження педагогіки партнерства в закладах освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Косигіна, О. В. \ред.\; Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністраціїКомунальний заклад "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Житомирської обласної ради. Кафедра педагогіки й андрагогіки Примірників всього: 2 ФОНД (1), КР (1) Свободны: ФОНД (1), КР (1) |