658.8(075.8)*M Б90
Буднік, Ольга Миколаївна. Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грнББК 65.050.24я73 Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Житомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1)
|