З-58 Зернецька, Ольга Василівна. Нові засоби масової комунікації. (Соціокультурний аспект) [[монографія]] / О. В Зернецька ; [відп. ред. О. В. Потєхін] ; Акад. наук України, Ін-т світової екон. і міжнародних відносин. - Київ : Наук. думка, 1993. - 130 с. : табл. - Прим.: с. 123-128. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 5-12-002672-9 : 60.00 крб. Рубрики: Засоби масової комунікації--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): засоби масової комунікації -- зарубіжні масові комунікації -- кабельне телебачення -- супутникове телебачення -- комерціалізація масових комунікацій -- масова культура -- аудіовізуальні електронні комунікації -- телебачення -- історія масової комунікації Анотація: Проаналізовано зарубіжний досвід розвитку нових засобів масової комунікації з погляду соціології, культурології та комерції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Потєхін, О. В. \ред.\; Академія наук УкраїниІнститут світової економіки і міжнародних відносин Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |