> Шифр: obdy/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Якимович, Т. Д. Як сформувати та оцінити інтелектуальні професійні вміння / Т. Д. Якимович. - С.2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ВМІННЯ, ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ Лещенко, А. В. Інтерв'ю директора загальноосвітньої I - III ступенів школи № 7 ім. Т.Г.Шевченка Лещенка Анатолія Васильовича : Бесіду провела редактор журналу "Обдарована дитина" Дідковська Є.Т. / А. В. Лещенко. - С.9 - 12 Кл.слова: ШКОЛА, ЛІЦЕЙ Рибський, О. Польський ліцей: його історія та традиції / О. Рибський. - С.13 - 15 Кл.слова: ПОЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ, ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ Тест випускного екзамену з математики. - С.15 - 19 Кл.слова: ТЕСТ, ВИПУСКНИЙ ЕКЗАМЕН, МАТЕМАТИКА Фестиваль молодих талантів. - С.20 - 21 Кл.слова: ФЕСТИВАЛЬ, МОЛОДІ ТАЛАНТИ Кисіль, Є. Від Полтави до Нового Сончу : Польсько-український обмін молоддю з 11 до 18 листопада 2006 року / Є. Кисіль. - С.22 - 23 Кл.слова: ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ ПРОЕКТ, ОБМІН МОЛОДДЮ Левчук, С. Шлях до успіху : Психологічна підготовка учнів-членів МАН до конкурсу-захисту наукових робіт / С. Левчук, І. Хронюк. - С.24 - 32 Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, ТРЕНІНГОВІ ЗАНЯТТЯ Дяченко, Л. В. Екологічний тренінг манівців став традиційним / Л. В. Дяченко, О. І. Кошелів. - С.33 - 37 Кл.слова: ЕКОЛОГІЯ, ТРЕНІНГ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Яремчук, Н. Я. Знайомтеся з системою освіти в Німеччині / Н. Я. Яремчук. - С.38 - 44 Кл.слова: ДОШКІЛЬНА УСТАНОВА, ПОЧАТКОВА ШКОЛА, ПОВНА НАРОДНА ШКОЛА Коган, И. М. Игра и игрушки. Зачем нужна игра? / И. М. Коган. - С.45 - 52 Кл.слова: ВИРТУАЛЬНЫЙ МИР, ИГРУШКИ, КОМПЬЮТЕРНЫЕ ИГРЫ Щорс, В. В. Як не помилитися у виявленні ранньої обдарованості дитини / В. В. Щорс. - С.53 - 61. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ОБДАРОВАНІСТЬ, ТВОРЧА ОБДАРОВАНІСТЬ, ПСИХОМОТОРНА ОБДАРОВАНІСТЬ Петренко, С. Є. Спілкування - найцінніший скарб / С. Є. Петренко. - С.62 - 66 Кл.слова: ТАЛАНОВИТА ОСОБИСТІСТЬ, ПОЕТИЧНІ СПРОБИ Наука допомагає визначити природні задатки здібностей та обдарованості. - С.67 Кл.слова: ПРОФЕСІЙНИЙ ВІДБОР, НЕРВОВА СИСТЕМА, ПСИХОМОТОРИКА ЛЮДИНИ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Якимович, Т. Д. Як сформувати та оцінити інтелектуальні професійні вміння [Текст] / Т. Д. Якимович> // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 3. - С. 2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Професія учителя Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- інтелектуальні вміння -- засвоєння знань Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
А 92 Атанов, Геннадій Олексійович. Знання як засіб навчання [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Г. О. Атанов. - К. : Кондор, 2008. - 236 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 216-225. - Предм. покажч.: с. 226-235. - ISBN 978-966-351-113-9 : 33.00 грн
Рубрики: Освіта--Вища--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): знання у навчанні -- знания в обучении -- засвоєння знань -- усвоение знаний -- знання про об'єкт навчання -- знания об объекте обучения -- знання в навчально-методичній літературі -- знания в начно-методической литературе -- знання як об'єкт дослідження -- знание как объект исследования -- витягання знань і навчання -- вытягивание знаний и обучение -- п'ять компонент предметних знань -- пять компонент предметных знаний -- структурування знань -- структурирование знаний -- використання знань -- использование знаний -- контролювання знань -- контролирование знаний Анотація: Показано роль знань у навчальній діяльності як її засобів, взаємозв'язок знань та умінь, наводиться трактування сучасного розуміння засвоєння знань. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С79 Степанов, Олександр Максимович. Педагогічна психологія [] : навч. посібник / О. М. Степанов. - К. : Академвидав, 2011. - 416 с. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 390-401. - Л-ра: с. 402-413. - ISBN 978-617-572-010-3 : 45.00 грн
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): методи дослідження педагогічної психології -- методы исследования педагогической психологии -- психологія учіння -- психология учения -- засвоєння знань -- усвоение знаний -- психологія навчання -- психология обучения -- неуспішність -- неуспеваемость -- сучасні технології навчання -- современные технологии обучения -- психологія виховання -- психология воспитания -- самовиховання школярів -- самовоспитание школьников -- психологія сімейного виховання -- психология семейного воспитания -- робота з важковиховуваними дітьми -- работа с тяжеловоспитуемыми детьми -- особистість вчителя -- личность учителя -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- авторитет педагога -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- психологічний клімат педагогічного колективу -- психологический климат педагогического коллектива Анотація: Методологічні і теоретичні основи педагогічної психології, її історія, закономірності і динаміка психічного розвитку та формування особистості, психологічні основи учіння і навчання, методи педагогічного управління цими процесами, психологічні засади новітніх освітніх технологій, підходи до складних педагогічних ситуацій, проблеми психології виховання тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ФОНД (1), ЧЗ (3) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (3) |
К 90 Кулагин, Петр Герасимович. Межпредметные связи в процессе обучения [] / П. Г. Кулагин. - М. : Просвещение, 1981. - 96 с. : табл. - Прил.: с. 83-94. - Лит.: с. 95. - Рубрики: Методи навчання--Навчальні видання Дидактика--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): міжпредметні зв'язки у навчанні -- межпредметные связи в обучении -- викладання нового матеріалу -- преподавание нового материала -- учбовий процес -- учебный процесс -- засвоєння знань -- усвоение знаний -- методы обучения -- методи навчання -- дидактика Анотація: Роль межпредметных связей в процессе преподавания предметов гуманитарного цикла. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Свободных экз. нет |
Р17 Развитие творческой активности школьников [] : [монография / А. М. Матюшкин и др.] ; под. ред. А. М. Матюшкина ; Науч.-исслед. ин-т общей и пед. психологии Акад. пед. наук СССР. - М. : Педагогика, 1991. - 160 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-7155-0420-1 : 1.00 р.
Рубрики: Школярі--Педагогічна психологія--Пізнавальні процеси--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): творческая активность школьников -- творча активність школярів -- межличностные отношения -- міжособистісні стосунки -- самовоспитание способностей школьников -- самовиховання здібностей школярів -- развитие познавательных процессов -- розвиток пізнавальних процесів -- развитие внимания -- розвиток уваги -- усвоение знаний -- засвоєння знань -- развитие памяти -- розвиток пам'яті Анотація: О развитии познавательной активности в процессе обучения. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Матюшкин, Алексей Михайлович; Аверина, И. С.; Чистякова, Г. Д.; Шумакова, Н. Б.; Матюшкин, Алексей Михайлович \ред.\; Научно-исследовательский институт общей и педагогической психологии Академии педагогических наук СССР Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1) |