Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ядін, Деніел \ред.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) |
Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посібник / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2-ге укр. вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 566, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565. - ISBN 978-966-346-459-6 : 74.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): рекламні витрати -- рекламные расходы -- відділ реклами -- отдел рекламы -- рекламне агентство -- рекламное агентство -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- масова реклама -- массовая реклама -- індустріальна реклама -- индустриальная реклама -- торговельна реклама -- торговая реклама -- роздрібна реклама -- розничная реклама -- фінансова реклама -- финансовая реклама -- кадрова реклама -- кадровая реклама -- медіа-агенства -- медиа-агенства -- засоби реклами -- средства рекламы -- преса -- пресса -- радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- кіно -- кино -- зовнішня реклама -- наружная реклама -- спонсорство -- пряма розсилка -- прямая рассылка -- рекламний лист -- рекламное письмо -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- виставки -- выставки -- копірайтинг -- копирайтинг -- рекламний текст -- рекламный текст -- типографіка -- типографика -- корпоративна реклама -- корпоративная реклама -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- рекламні дослідження -- рекламные исследования -- рекламна етика -- рекламная этика Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чистяков, О. О. \пер.\; Ядін, Деніел \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу" Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельник, Юлія Миколаївна Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
С97 Сэндидж, Чарльз. Реклама: теория и практика [] = Advertising Theory and Practice / Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627. - ISBN 5-01-001066-6 : 3.30 р.
Рубрики: Реклама--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
С32 Серегина, Т. К. Реклама в бизнесе [] : учеб. пособие / Т. К. Серегина, Л. М. Титкова ; [под общ. ред. Л. П. Дашкова] ; Информ.-внедренческий центр "Маркетинг". - Москва : Маркетинг, 1995. - 112 с. : рис., табл., формы. - (Библиотека делового человека). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с. 87-111. - ISBN 5-86980-055-2 : 178000.00 крб
Рубрики: Реклама--Бізнес--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): реламный бизнес -- рекламний бізнес -- средства рекламы -- засоби реклами -- рекламный маркетинг -- рекламний маркетинг -- рекламные услуги -- рекламні послуги Анотація: Раскрыты роль и место рекламы в бизнесе, предложена методика составления рекламной программы, даны рекомендации по выбору средств рекламы, созданию рекламного текста и определению эффективности рекламы. Обобщен зарубежный опыт использования рекламы в бизнесе. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Титкова, Л. М.; Дашков, Л. П. \ред.\; Информационно-внедренческий центр "Маркетинг" Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |