G82 Gregory, James R.. Marketing Corporate Image [Текст] : the Company As Your Number One Product / James R. Gregory, Jack G. Wiechmann. - 2nd ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XIII, 274 p. : ill. - Ind.: p. 271-274. - ISBN 0-8442-3307-2 : 026.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники Корпорації--Імідж--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): імідж фірми -- имидж фирмы -- реклама -- економіка -- экономика -- кризисний менеджмент -- кризисный менеджмент Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Wiechmann, Jack G. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Д19 Данчева, Ольга Вадимівна. Практична психологія в економіці та бізнесі [] / О. В. Данчева, Ю. М. Швалб ; [ред. Недашківський В. П.]. - К. : Лібра, 1999. - 270 с. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 228-267. - ISBN 966-7035-09-3 : 12.00 грн
Рубрики: Економічна психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): психологія ринковихі відносин -- психология рыночных отношений -- бізнес -- бизнес -- психологія споживання -- психологія потребления -- створення організацій -- создание организаций -- психологія управління -- психология управления -- неформальні групи -- неформальные групи -- організаційні конфлікти -- организационные конфликты -- відбір кадрів -- подбор кадров -- імідж фірми -- имидж фирмы -- психологія переговорів -- психология переговоров -- формальні групи -- формальные группы -- реклама -- діагностика міжособистісних відносин -- диагностика межличностных отношений -- рівень суб'єктивного контролю -- уровень субъективного контроля -- оцінка комунікативних та організаторських здібностей -- оценка коммуникативных и организаторских способностей -- визначення підприємницьких здібностей -- определение предпринимательских способностей -- психологічний клімат -- психологический климат Анотація: Запропонований матеріал є спробою узагальнення та систематизації психологічного забезпечення управлінської діяльності та підприємництва. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Швалб, Юрій Михайлович; Недашківський, В. П. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ф42 Феофанов, Олег Александрович. Реклама: новые технологии в России [] : учеб. пособие / Олег Феофанов. - Санкт-Петербург : Питер, 2000. - 377 с. : рис. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4 : 29.05 грн
Рубрики: Реклама--Росія--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): психология рекламы -- психологія реклами -- имидж бизнеса -- імідж бізнеса -- имидж фирмы -- імідж фірми -- политическая реклама -- політична реклама -- естетика реклами -- эстетика рекламы -- логотип Анотація: Вопросы рекламной деятельности, психология рекламы, имидж бизнеса и фирмы, политическая реклама и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |