Буднікевич, І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш> // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка--Україна Інвестиційна політика--Україна Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гавриш, І. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
|